Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. : Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Zachorzów Kolonia wraz z siecią kanalizacji sanitarnej i przyłączami - ETAP I A

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-332 Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 755-18-50 , fax. 044 755-18-51
  • Data zamieszczenia: 2010-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31 31
    26-332 Sławno, woj. łódzkie
    tel. 044 755-18-50, fax. 044 755-18-51
    REGON: 59064817800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. : Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Zachorzów Kolonia wraz z siecią kanalizacji sanitarnej i przyłączami - ETAP I A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Zachorzów Kolonia wraz z siecią kanalizacji sanitarnej i przyłączami - ETAP I A realizowanego w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 Przedmiot nadzoru obejmuje wybudowanie kanalizacji sanitarnej obejmującej swoim zasięgiem: 5 miejscowości Zachorzów, Zachorzów Kolonia, Psary, Owadów, Kozenin 1. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 250 - 941,1 mb 2. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 200 - 3.878,7 mb 3. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 160 (przyłącza ) - 3.489,5 mb 4. Rurociągi tłoczne kanalizacji sanitarnej PE fi 125 - 3.764,3 mb 5. Kompletne zestawy przepompowni - - kpl. 5 6. Sieć wodociągowa PCV fi 110 - 411,5 mb, 7. Przyłącza wodociągowe PE fi 40 - 30,0 mb 8. Oczyszczalnia ścieków ze stacją zlewną do przyjmowania ścieków dowożonych przepustowości 2× 250 m3)d = 500 m3)d. - w tym zakres I Etapu 250m30dobę ( w miejscowości Zachorzów Kolonia ) Elementy składowe oczyszczalni: -Pompownia ścieków surowych; -Budynek techniczny; -Reaktor biologiczny; -Punkt zlewny ścieków dowożonych; -Zbiornik uśredniający; -Zbiornik osadu; -Pomieszczenie na kontener na osad odwodniony; -Agregat; Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w dokumentacji projektowej załączniku do siwz . Wykaz obowiązków i zakresu czynności związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego Zadania i obowiązki dotyczą kompleksowej obsługi realizacji inwestycji, w tym organizowania, realizacji i koordynacji robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i z przypisanymi im czytelnymi zakresami obowiązków i odpowiedzialności. Pełniący w/w funkcję działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za realizację Inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót. Realizacja zadania inwestycyjnego: 1. Koordynacja wykonania robót, 2. Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, 3.Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonanych prac na budowie oraz sporządzanie i przekazywanie wykonawcom list wad i usterek. 4.Koordynacja działań nadzoru inwestorskiego z odpowiednimi pracownikami ze strony Zamawiającego. 5.Ustalanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych, opracowanie protokołów konieczności wykonania tych robót wraz z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego. 6. Kontrola harmonogramów wykonawców robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno - organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych prac i ostatecznego zakończenia budowy. 7. Przeprowadzanie odbiorów robót zanikających (ulegających zakryciu) i odbiorów częściowych (etapowych0, 8. Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcami, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów wykonawców robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa miejscowego, uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizacje inwestycji, 9. Obecność przy przeprowadzaniu rozruchów technologiczno - instalacyjnych, dostarczenie kompletu świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbioru uzyskanych od wykonawcy 10.Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale Zamawiającego; przygotowywanie dokumentacji odbioru oraz list wad i usterek z terminami ich usunięcia, 11. Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot, 12.Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzoną inwestycją. Kontrola kosztów 1. Analiza harmonogramów płatności wykonawców robót i przedstawienie jej wyników Zamawiającemu, 2. Udział w przygotowywaniu wniosków o płatność ze środków Unii Europejskiej, 3. Regularne organizowanie spotkań dotyczących kosztów inwestycji. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do zapoznania się z terenem, gdzie ma być wykonywana usługa oraz uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslawno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach