Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa części budynku administracyjno – magazynowego położonego przy ul. Grzybowej 1 – etap I”

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa części budynku administracyjno – magazynowego położonego przy ul. Grzybowej 1 – etap I”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa części budynku administracyjno – magazynowego położonego przy ul. Grzybowej 1 – etap I”. I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 834-51-41 nr faksu 0-46 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa części budynku administracyjno – magazynowego położonego przy ul. Grzybowej 1 – I etap”. 2. Rodzaj zamówienia: usługa 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami zwaną dalej „ustawą” lub ,,ustawą pzp”. 4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień podobnych: nie 5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie 6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11.12.2017r. 8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice 9. Nazwa zadania oraz jego lokalizacja Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn ,,Przebudowa części budynku administracyjno – magazynowego położonego przy ul. Grzybowej 1 – I etap”. Lokalizacja: ul. Grzybowa 1, 96-100 Skierniewice 9.1 Wspólny słownik kodów CPV: - 71.24.70.00-1- nadzór nad robotami budowlanymi. II. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa części budynku administracyjno – magazynowego położonego przy ul. Grzybowej 1 – I etap”, które będzie zlecane do realizacji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych – przewiduje się, że głównym trybem wyboru wykonawcy usług jest przetarg nieograniczony. Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branżach: konstrukcyjno-budowlanej; sanitarnej; elektrycznej. 1. Charakterystyka robót budowlanych: Roboty budowlane obejmują przebudowę pomieszczenia pełniącego wcześniej funkcję magazynu, zlokalizowanego na parterze budynku, dostępnego z komunikacji budynku oraz z zewnątrz z poziomu rampy. Projektuje się salę wielofunkcyjną o pow. 320 m2 z zapleczem sanitarnym tj. zespołami szatniowo-higienicznosanitarnymi męskim i damskim oraz zapleczem socjalno-sanitarnym dla pracowników. Obiekt będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych poprzez pochylnię zewnętrzną. W kompleksie Sali wielofunkcyjnej zaprojektowano łazienkę ogólnodostępną przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. Dla osób niepełnosprawnych dostosowano również szatnię i umywalnię męską. W części obiektu projektuje się wykonanie antresoli, ze względu na swoją wysokość (mniejszą niż 2,20.) pełniącej funkcję techniczną i składową. Projektowana sala będzie skomunikowana z pozostałą częścią budynku za pomocą wewnętrznych drzwi o odporności ogniowej E130. Projektuje się niezależne wejście z poziomu rampy. W tym celu przewiduje się remont schodów zewnętrznych oraz rampy, wykonanie balustrady zewnętrznej przy schodach i rampie a także wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych. Pochylnia na konstrukcji stalowej z podestami z krat pomostowych posadowiona na istniejącym utwardzeniu z płyt betonowych. Program użytkowy budynku: Powierzchnia użytkowa w zakresie opracowania – 425,04 m² Powierzchnia antresoli technicznej – 57,88 m² Do zakresu podstawowego wchodzi również wykonanie pozostałych prac zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną oraz oczyszczanie terenu i wywóz gruzu i nieczystości. 2. Zakres usług świadczonych w ramach zamówienia: W ramach pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania w szczególności: 2.1. pełnego zakresu czynności określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane – (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) 2.2. nadzorowania wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót w szczególności, co do zgodności jego wykonania z dokumentacją projektową i zasadami sztuki budowlanej, 2.3. dokonywania rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego, 2.4. informowania Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji inwestycji, o występujących odstępstwach jakościowych, odstępstwach co do sposobu wykonywania dzieła budowlanego, 2.5. przygotowywania, sporządzania i dostarczania dla Zamawiającego wszelkich informacji i opinii, dokumentów związanych z realizacją inwestycji w tym z zakresu rzeczowo-finansowego, 2.6. uczestnictwa w komisjach do stwierdzenia ewentualnych wad w okresie rękojmi oraz nadzór nad naprawami wad ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji. 2.7. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do składania sprawozdań z realizacji inwestycji na wniosek zamawiającego oraz będzie informował na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac ewentualnych zagrożeniach w realizacji inwestycji, 3. W ramach niniejszego zamówienia inspektor nadzoru zobowiązuje się do: 3.1. Reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3.2. Współpracy z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacji projektowej, 3.3. Przygotowywanie, sporządzanie i dostarczanie dla Zamawiającego wszelkich informacji i opinii, dokumentów związanych z realizacją inwestycji w tym z zakresu rzeczowo-finansowego, a także bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót 3.4. Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy, 3.5. Nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót, 3.6. Podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, 3.7. Przeprowadzania kontroli laboratorium wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny wykonawcy posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowanie i odpowiadają wymogom norm określających procedurę badań, uczestniczenia w badaniach przeprowadzanych w tym laboratorium przez wykonawcę w czasie trwania budowy, 3.8. Zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót, 3.9. Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu, 3.10. Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych, 3.11. Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, 3.12. Żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 3.13. Kontrolowania jakości i terminowości wykonywanych robót: kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, uczestniczenie w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji, przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego – sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej, sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego, a także sporządzenie pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji, dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych, uczestnictwo w komisjach do stwierdzenia ewentualnych wad w okresie rękojmi oraz nadzór nad naprawami wad ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji. 3.14. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do składania sprawozdań z realizacji inwestycji na wniosek zamawiającego oraz będzie informował na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac i ewentualnych zagrożeniach w realizacji inwestycji, 3.15. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była skuteczność nadzoru ,jednak nie rzadziej niż min. 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego – Inwestora w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w ciągu 4 godzin, Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy lub podpisem na liście obecności. Za pobyt rozumie się przebywanie inspektora nadzoru przez min. 2 godziny na terenie budowy. 3.16. Inspektor nadzoru zobowiązany jest posiadać telefon komórkowy i samochód do dyspozycji. Pełen zakres czynności określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz. U. 2016.290) . 4. Termin wykonania zamówienia Inspektor nadzoru będzie nadzorował realizację zadania inwestycyjnego od dnia podpisania umowy oraz złożenia oświadczenia o podjęciu nadzoru inwestorskiego do dnia zakończenia całości robót. Przez termin „zakończenie całości robót” rozumie się uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, zakończenie wszelkich robót budowlanych i ich odbiór bez usterek, wad i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Za potwierdzenie odbioru całości robót bez zastrzeżeń, usterek i wad uznaje się protokół odbioru końcowego robót, stwierdzający brak zastrzeżeń, usterek i wad podpisany przez komisję odbioru końcowego. Decyzja o uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie musi być załącznikiem do protokołu odbioru końcowego robót. Ponadto Inspektor jest zobowiązany do czynnego uczestnictwa w trakcie przeglądów w okresie rękojmi i gwarancji, a także w przypadku napraw będących wynikiem nienależytego wykonania umowy lub wykrycia wad. Planowany termin zakończenia robót budowlanych – 11.12.2017r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach