PGL LP Nadleśnictwo Andrychów ogłasza przetarg
- Adres: 34-120 Andrychów, ul. Grunwaldzka 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8752015 , fax. 033 8752813
- Data zamieszczenia: 2013-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Andrychów
ul. Grunwaldzka 10 10
34-120 Andrychów, woj. małopolskie
tel. 033 8752015, fax. 033 8752813
REGON: 07100194900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: Budowa budynku administracyjno mieszkalnego wielorodzinnego - siedziby Nadleśnictwa Andrychów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane -Dz.U z 2010 r nr 243 poz. 1623 z późn. zm., w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje 3 etapy. Etap I - Dokumentacja projektowa. Wykonawca - Inspektor Nadzoru sprawdza kompletność i weryfikuje projekt budowlany pod kątem wzajemnej zgodności składających się na niego opracowań. Etap II - Wybór podmiotu, który będzie realizował zadanie inwestycyjne. a) sprawdzenie zgodności kosztorysów ofertowych z przedmiarem i SIWZ, b) sprawdzenie kosztorysów ofertowych pod względem formalno-rachunkowym, c) weryfikacja kosztorysów ofertowych w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek Etap III - Wykonanie i odbiór robót budowlanych w trakcie realizacji zadania Inwestycyjnego. a) pełni obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zapewnia i koordynuje pracę inspektorów nadzoru poszczególnych branż. Zakres uprawnień i obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane Dz. U. 2010 Nr 243 poz. 1623 z późn zm. b) zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie; c) przed rozpoczęciem prac budowlanych, upewnia się że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zatwierdza plan BIOZ. Wstrzymuje roboty w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z przepisami BHP, ppoż., oraz innymi; d) ściśle współpracuje z autorami projektu budowlanego; e) w razie pilnej konieczności Wykonawca -Inspektor Nadzoru zobowiązany jest stawić się na placu budowy niezwłocznie, f) przygotowuje dokumenty do przekazania placu budowy, g) kontroluje prawidłowość wpisów dokonywanych w dzienniku budowy i wydaje Wykonawcy robót budowlanych polecenia, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, h) sprawdza jakość i egzekwuje zgodność wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych z określonymi wymaganiami technicznymi, sztuką budowlaną oraz zatwierdzonym decyzją projektem budowlanym, w tym zapobiega zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, niezgodnych z dokumentacją projektową, i) kontroluje i przechowuje dokumenty jakości, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, atesty, protokóły badań, protokóły pomiarów, instrukcje obsługi w celu nie dopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie w Polsce. Ocena ich zgodności z dokumentacją projektową, a w przypadku zastosowania przez Wykonawcę robót budowlanych materiałów i urządzeń równoważnych ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z autorem projektu i Inwestorem; j) żąda od Wykonawcy robót budowlanych, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych, w przypadku gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; k) sprawdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające; l) uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych; ł) Wykonawca- Inspektor Nadzoru ma obowiązek stwierdzenia aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym; m) monitoruje terminowość realizacji robót budowlanych, a w przypadku zagrożenia niedotrzymania terminów wynikających z Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych powiadamia pisemnie Zamawiającego; n) organizuje narady budowy, co najmniej jeden raz w miesiącu, z udziałem Wykonawcy robót budowlanych i przedstawicieli Zamawiającego, sporządza z nich protokoły i przekazuje je zainteresowanym stronom w terminie do 5 dni po naradzie; o) weryfikuje treść faktur wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym i przekazuje w ciągu 2 dni Zamawiającemu; p) potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad i usterek. r) przygotowuje i przeprowadza odbiory częściowe i końcowy robót z udziałem Zamawiającego; s) zatwierdza rysunki wykonawcze i warsztatowe sporządzane przez wykonawcę robót budowlanych; t) dokonuje akceptacji dokumentacji powykonawczej, wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót i przedkłada ją Zamawiającemu do zatwierdzenia; 3. Zalecenia ogólne. a) Wykonawca - Inspektor Nadzoru doradza Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót b) w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca - Inspektor Nadzoru nadzoruje oraz monitoruje realizację zadania zgodnie z Harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych sporządzonym przez Wykonawcę robót budowlanych, projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją właściwego organu, warunkami umowy oraz obowiązującymi przepisami prawnymi c) wszystkie ważne informacje i decyzje niezbędne do realizacji zadania przekazywane między Wykonawcą - Inspektorem Nadzoru a Wykonawcą robót budowlanych wymagają formy pisemnej. Wszystkie pisma Wykonawcy- nspektora Nadzoru do Wykonawcy robót budowlanych winny być w kopii przekazywane do wiadomości Zamawiającemu. d) zatwierdza, po uzgodnieniu z Zamawiającym, materiały i urządzenia rzewidziane do zastosowania na etapie projektu jak i budowy. 3. Obowiązki Wykonawcy- Inspektora Nadzoru związane z odbiorem robót i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. a) przeprowadzenie kontroli przed odbiorem końcowym oraz przygotowanie listy wad oraz innych brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umową przez wykonawcę robót. b) po zakończeniu robót Wykonawca - Inspektor Nadzoru potwierdza w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości odbioru oraz należyte uporządkowanie terenu budowy. c) zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji wykonawczej, a następnie dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową w formie ustalonej z Zamawiającym. d) współdziałanie z Wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. e) udział w odbiorze pogwarancyjnym oraz w trakcie zgłaszania reklamacji w ramach gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych. Zamawiający zastrzega, że jeżeli wystąpią roboty dodatkowe lub uzupełniające, Wykonawca - Inspektor Nadzoru wykonywać będzie nadzór nad nimi bez dodatkowego wynagrodzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 717000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie wyznaczonym na składanie ofert, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do 28 stycznia 2013 r. do godz. 11:00. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr konta 28 2030 0045 1110 0000 0148 0500 w banku BGŻ o/Wadowice z dopiskiem - wadium nadzór inwestorski. Zaleca się dołączenie do oferty potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii przelewu kwoty wadium. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/andrychow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie w latach 2014 do 2018.
Dodano: 2014-10-07 - Wykonanie kontroli okresowych instalacji elektrycznych oświetlenia, w ramach 5-cio letnich kontroli obiektów, w zakresie przewidzianym w art. 62 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo budowlane, w obiektach na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - KC-zp.272-191/14
Dodano: 2014-03-20 - Wykonanie kontroli okresowych instalacji elektrycznych oświetlenia, w ramach 5-cio letnich kontroli obiektów, w zakresie przewidzianym w art. 62 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo budowlane, w obiektach na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie
Dodano: 2013-09-24 - Pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie w latach 2011 do 2014
Dodano: 2011-10-04 - Pełnienie funkcji dendrologa w trakcie realizacji inwestycji pn. Rewaloryzacja i konserwacja zabytkowego zespołu dworsko - parkowego w Brniu - usuwanie skutków powodzi
Dodano: 2011-09-12 - Pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie w sezonie zimowym 2010/2011
Dodano: 2010-11-26 - Wykonanie pomiarów kontrolnych instalacji elektrycznych w zakresie skuteczności ochrony przed porażeniem, rezystancji izolacji przewodów oraz badań i pomiarów instalacji piorunochronnych w budynkach Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2009-08-05 - Wykonanie pomiarów kontrolnych instalacji elektrycznych w zakresie skuteczności ochrony przed porażeniem, rezystancji izolacji przewodów oraz badań i pomiarów instalacji piorunochronnych w budynkach Politechniki Krakowskiej.
Dodano: 2009-06-10