Przetargi.pl
Pełnienie funkcji dendrologa w trakcie realizacji inwestycji pn. Rewaloryzacja i konserwacja zabytkowego zespołu dworsko - parkowego w Brniu - usuwanie skutków powodzi

Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Berka Joselewicza 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (014) 6422431 w.232
  • Data zamieszczenia: 2011-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu
    ul. Berka Joselewicza 5 5
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. (014) 6422431 w.232
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.dabrowa.okay.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji dendrologa w trakcie realizacji inwestycji pn. Rewaloryzacja i konserwacja zabytkowego zespołu dworsko - parkowego w Brniu - usuwanie skutków powodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji dendrologa, a w szczególności: 1)Reprezentowanie Zamawiającego w miejscu wykonywanych prac w zakresie sprawowania kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rewaloryzacja i konserwacja zabytkowego zespołu dworsko - parkowego w Brniu - usuwanie skutków powodzi z projektem i pozwoleniami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. 2)Sprawdzanie jakości wykonywanych robót. 3)Udział w spotkaniach Zamawiającego z autorem dokumentacji projektowej, konserwatorem zabytków oraz wykonawcą prac. 4)Sprawdzanie stanu zaawansowania prac w oparciu o dokumentację techniczną. 5)Pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach naruszających interes Zamawiającego a mających miejsce w trakcie realizacji przedmiotowego nadzoru lub uzyskanych w związku z pełnieniem nadzoru. 6)Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, 7)Żądanie od kierownika prac dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniami. 8)Kontrola ilości i terminowości wykonywania robót. 9)Udziału w odbiorze końcowym oraz odbiorach częściowych zadania inwestycyjnego, a w szczególności udzielenie pomocy przy spisywaniu protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 717000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesieni9a wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach