Gmina Firlej ogłasza przetarg
- Adres: 21-136 Firlej, ul. Rynek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818 575 041 , fax. 818 575 081
- Data zamieszczenia: 2019-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Firlej
ul. Rynek 1
21-136 Firlej, woj. lubelskie
tel. 818 575 041, fax. 818 575 081
REGON: 53522100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.firlej.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania budowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Firlej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania budowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Firlej. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane na terenie gminy Firlej (powiat lubartowski ) i będzie polegało na budowie nowych obiektów oczyszczalni ścieków. Realizacja zadania na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Lubartowskiego decyzja nr 563/2018, znak AIB.6740.470.2018 z dnia 13 sierpnia 2018 roku na budowę oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Firlej w miejscowości Serock. W ramach inwestycji przewiduję się budowę przepływowej oczyszczalni ścieków pracującej w układzie dwóch ciągów, tj. z dwoma reaktorami biologicznymi i dwoma wydzielonymi osadnikami wtórnymi. Nowe obiekty powstaną na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków. Obecna wydajność oczyszczalni ścieków 243m3/d, planowana wydajność nowej oczyszczalni ścieków 500m3/d. W ramach inwestycji planuje się: budowę: 1. nowego punktu zlewnego ścieków dowożonych STS, wyposażonego w system kontrolny ilości i jakości zrzucanych ścieków wraz ze zbiornikiem uśredniającym ZSD, 2. stacji mechanicznego oczyszczania Cisków SMO, 3. zbiornika retencyjnego ścieków z pompownią ZR, 4. komory beztlenowej z komorą rozdziału KBR, 5. dwóch reaktorów biologicznych składających się z komór niedotlenionych i tlenowych RB1/2, 6. dwóch osadników wtórnych z układem odprowadzenia części pływających OWR, 7. układu do regulacji stopnia napowietrzenia, 8. pompowni części pływającej PCzP, 9. pompowni osadów recyrkulowanych i nadmiernych PO, 10. komory stabilizacji tlenowej osadu KSTO, 11. budynku technologicznego BT, 12. wiaty do magazynowania granulatu powstajacego z przeróbki osadu W, 13. stacji przeróbki osadów SOO i SGO wraz z silosem wapna, 14. systemu dozowania koagulatu PIX, 15. sytemu sterowania procesem oczyszczania ścieków w oparciu o stężenie tlenu w komorze napowietrzenia, 16. rurociągów międzyobiektowych, 17. instalacji fotowoltaicznej, 18. dróg, placów i chodników wraz z oświetleniem, 19. zagospodarowania i ogrodzenia terenu, przebudowę: 1. komory kraty koszowej, 2. pompowni ścieków i stacji dmuchaw PG, 3. dwóch komór zbiornika filtrów powolnych na pompownie wody technologicznej PWT, 4. instalacji elektroenergetycznej, rozbiórkę: 1. istniejącego piaskownika i demontaż sita spiralnego, 2. istniejącej oczyszczalni BIOBLOK, 3. poletek osadowych, 4. poletka ociekowego piasku. Zakres obowiązków Wykonawcy w ramach pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego: - nadzór nad Inwestycją zgodnie z Prawem budowlanym oraz Umową z Wykonawcą - przygotowanie dokumentacji do odbioru robót, rozliczeń rzeczowo-finansowych oraz weryfikacja, analiza i ocena wielobranżowej dokumentacji budowlanej – przewidywane zakończenie robót budowlanych: 30.09.2020 r. Obowiązkiem inspektora nadzoru będzie nadzór nad zrealizowaną Inwestycją w okresie rękojmi i gwarancji, w tym kompleksowe przeglądy Inwestycji nie rzadziej niż raz na sześć miesięcy i sporządzanie z tych przeglądów Raportów i Protokołów oraz doręczanie ich Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty dokonania przeglądu. W przypadku stwierdzenia powstałych w okresie rękojmi i gwarancji wad, opiniowanie i zatwierdzanie planów naprawczych, wyegzekwowanie i nadzorowanie robót naprawczych od Wykonawcy, protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, jak również uczestniczenie w odbiorze po rękojmi i gwarancji, zaś w przypadku ujawnienia wad podczas odbioru po rękojmi i gwarancji, do dnia usunięcia stwierdzonych wad przez Wykonawcę lub osobę trzecią – przewidywane zakończenie etapu rękojmi będzie wynosić od 5 do 7 lat od daty odbioru ostatecznego zależnie od udzielonej rękojmi przez wykonawcę robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4 000,00pln ( słownie cztery tysiące złotych )
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie fun. Insp. Nadzoru Inwest. nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gm. Wierzbica, pow. chełmski, woj. lubelskie"- część nr 3
Dodano: 2024-07-30 - Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa budynku Urzędu Skarbowego oraz magazynu depozytowego w Radzyniu Podlaskim wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą”.
Dodano: 2024-07-16 - Pełnienie fun. Insp. Nadzoru Inwest. nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gm. Wierzbica, pow. chełmski, woj. lubelskie"- część nr 3
Dodano: 2024-07-05 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą „Przebudowa stadionu miejskiego wraz z boiskami treningowymi w ramach utworzenia Lubelskiego Centrum Piłki Nożnej w Chełmie”
Dodano: 2024-06-03 - Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: „Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23“
Dodano: 2024-05-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
Dodano: 2024-05-06 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1837L
Dodano: 2023-12-01 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”
Dodano: 2023-06-24 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA "BUDOWA STRAŻNICY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH"
Dodano: 2023-06-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – II etap
Dodano: 2023-05-31