Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Cieszynie - Mnisztwie w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji cieszyńskiej

Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Rynek 1/11, 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4794200, 4794350 , fax. 033 4794303, 4794361
  • Data zamieszczenia: 2010-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
    Rynek 1/11, 12 1/11, 12
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 4794200, 4794350, fax. 033 4794303, 4794361
    REGON: 00051570900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Cieszynie - Mnisztwie w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji cieszyńskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres robót objętych nadzorem wchodzi: - budowa kanalizacji grawitacyjnej ? 200 ok. 10,8 km; - budowa kanalizacji grawitacyjnej ? 315 ok. 0,5 km; - budowa kanalizacji grawitacyjnej ? 160 ok. 3,2 km; - wykonanie tłoczni ścieków sanitarnych; - wykonanie kanału tłocznego PE 140 ok. 0,6 km; - wykonanie robót odtworzeniowych. Powyższy zakres stanowi ok. 85 % wartości ww. zadania. Pozostałe 15% wartości zadania zostało już wykonane. Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które znajdują się do wglądu w Urzędzie Miejskim w Cieszynie - biuro Jednostki Realizującej Projekt (wejście od ul. Srebrnej 2), w godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałek w godz. od 7:30 do 16:30, od wtorku do środy w godz. od 7:30 do 15:30 i w piątek w godz. od 7:30 do 14:30. Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej www.um.cieszyn.pl w zakładce Zamówienia publiczne Zakończone - postępowanie na wyłonienie wykonawcy robót dla zadania Budowa kanalizacji sanitarnej w Cieszynie - Mnisztwie w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji cieszyńskiej. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1. wykonywania nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), 2. reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji zgodnie z projektem, umową z Wykonawcą robót, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3. analizowania harmonogramu robót, wnioskowania do wykonawcy robót o jego korektę i przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia, bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem, 4. sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, 5. systematycznego monitorowania i dokumentowania postępów w realizacji Projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonymi harmonogramami i informowanie Zamawiajacego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu oraz zaproponowanie programów naprawczych, 6. kontroli nadzorowanych robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, 7. stwierdzania konieczności pobytu projektanta na budowie, 8. wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i espertyz, 9. kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzania faktycznie wykonanych robót w protokole zaawansowania, 10. wydawania kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, w szczególności dot. usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisów o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 11. żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia, bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 12. potwierdzania swojego pobytu na budowie wpisem w dzienniku budowy i dokonywania wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 13. nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, 14. rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, 15. organizowania i prowadzenia narad technicznych - rad budowy, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w Projekt. Inspektor nadzoru będzie brał także udział w spotkaniach organiowanych przez Zamawiajacego po uzgodnieniu terminu. 16. udziału w spotkaniach i naradach dot. realizacji robót, w szczególności uczestniczenia w pracach komisji technicznych, powołanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, 17. w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych i lub uzupełniających Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za uzgodnienie sposobu postępowania z Zamawiającym. Inspektor nadzoru ocenia przesłanki zawarcia aneksu do umowy z Wykonawcą robót. 18. w przypadku zaistnienia konieczności zawarcia aneksu, występuje na piśmie z takim wnioskiem do Zamawiajacego, wraz z jego uzasadnieniem i szczegółowym udokumentowaniem. 19. w przypadku konieczności wykonania przez Wykonawcę robót dodatkowych lub zamiennych, Inspektor nadzoru sporządzi Protokół negocjacji, zawierający uzgodnione z Wykonawcą ceny, odpowiednio dla robót dodatkowych i/lub robót zamiennych. Protokół negocjacji stanowi załącznik do Protokołu konieczności. Wniosek o roboty dodatkowe wraz z Protokołem konieczności, Protokołem negocjacji i innymi dokumentami Inspektor nadzoru niezwłocznie przekazuje Zamawiajacemu 20. sprawdzania i odbioru robót zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych zrealizowanych elementów zadania, 21. zawieszenia robót w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne 22. opracowywania dla Zamawiającego informacji na temat realizowanego zadania inwestycyjnego, 23. potwierdzania w dzienniku budowy wpisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie, prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, 24. przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych elementów oraz całego zadania i przekazania do użytkowania, 25. sprawdzenia kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, 26. sprawdzenia wykonania zadania i jego zgodności z projektem, 27. kontroli wykonania dokumentacji powykonawczej, 28. skompletowania i sprawdzenia dokumentacji odbiorowej oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, 29. na wniosek Zamawiającego Inspektor nadzoru bierze udział w kontrolach zewnętrznych projektu, udziela niezbędnych wyjaśnień i informacji. 30. oceny, aprobaty bądź odrzucenia próśb Wykonawcy robót zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy, jego czas trwania lub cenę wymagają pisemnej zgody Zamawiającego i powinny być konsultowane z Zamawiajacym. 31. w przypadku zaistnienia nie przewidzianych okoliczności dotyczących realizacji przebiegu planowanej trasy kanalizacji sanitarnej , do opiniowania wykonanej dokumentacji zamiennej odcinków trasy kanalizacji sanitarnej, na której zaistniały przeszkody uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z projektami pierwotnymi. 32. sprawdzanie kosztorysów ofertowych na ewentualne roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające powstałe w trakcie realizacji robót, 33. przygotowanie rozliczenia końcowego inwestycji 34. Inspektor nadzoru po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie z Wykonawcą, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.cieszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach