Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: „Poprawa jakości, funkcjonowania i rozwój oferty systemu transportowego na terenie Gminy Miasto Zgierz” oraz „Modernizacja infrastruktury torowo – sieciowej na odcinku pl. Kilińskiego – Kurak (wraz ze zjazdem w drodze 91) w Zgierzu – zamówienie powtórzone do zamówienia znak sprawy PŚ.271.28.2019”

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2021-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: „Poprawa jakości, funkcjonowania i rozwój oferty systemu transportowego na terenie Gminy Miasto Zgierz” oraz „Modernizacja infrastruktury torowo – sieciowej na odcinku pl. Kilińskiego – Kurak (wraz ze zjazdem w drodze 91) w Zgierzu – zamówienie powtórzone do zamówienia znak sprawy PŚ.271.28.2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A/ Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji: Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: a) Poprawa jakości, funkcjonowania i rozwój oferty systemu transportowego na terenie Gminy Miasto Zgierz, współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu państwa w ramach Zintegrowanych Inwestycji terytorialnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, w tym I. przebudowa trasy tramwajowej na odcinku od granicy administracyjnej miasta Łódź (rejon pętli tramwajowej Helenówek) do węzła rozjazdowego Kurak (skrzyżowanie ulicy Łódzkiej i 1 Maja) – w zakresie prac projektowych oraz robót budowlano - montażowych, II. budowa ścieżki rowerowej oraz systemów Bike & Ride i Park & Ride – w zakresie robót budowlano – montażowych, b) Modernizacja infrastruktury torowo – sieciowej na odcinku pl. Kilińskiego – Kurak (wraz ze zjazdem w drodze 91) w Zgierzu – zamówienie powtórzone do zamówienia znak sprawy PŚ.271.28.2019, w tym I. modernizację infrastruktury torowo – sieciowej - remont torowiska na odcinku od węzła Kurak do skrzyżowania z ulicą Łąkową – w zakresie prac projektowych i robót budowlano – montażowych, - remont sieci trakcyjnej na odcinku od węzła Kurak do pętli plac Kilińskiego – w zakresie prac projektowych i robót budowlano – montażowych, II. przebudowę mostu nad rzeką Wrząca w Lesie Chełmy – w zakresie prac projektowych i robót budowlano – montażowych; III. wykonanie zasilania w zakresie linii tramwajowej nr 45 do pętli plac Kilińskiego – w zakresie prac projektowych i robót budowlano – montażowych - podstacji trakcyjnej tramwajowej wraz z wyposażeniem – budynek o konstrukcji tradycyjnej lub kontener, - kabli trakcyjnych i sterowniczych, IV. przebudowę peronu przystankowego przy ulicy Osiedlowej wraz z wyposażeniem, w tym SIP – w zakresie prac projektowych; V. wdrożenia systemu informacji pasażerskiej (SIP) na linii za węzłem Kurak do pętli plac Kilińskiego – w zakresie prac projektowych i robót budowlano – montażowych. B/ Opis stopnia zaawansowania prac projektowych i robót budowlanych Przebudowa trasy tramwajowej od m. Łódź do węzła Kurak Roboty budowlane są realizowane na etapie I, tj. odcinku od miasta Łódź do skrzyżowania z ulicą Osiedlową (z wyłączeniem mostu) oraz w rejonie przystanku Kurak do wysokości ulicy Powstańców Śląskich na podstawie zgłoszenia robót wydanego przez Wojewodę Łódzkiego. Na pozostałym fragmencie, z wyjątkiem terenu zamkniętego, prowadzone są roboty rozbiórkowe. W rejonie terenu kolejowego trwają prace związane z przebudową wiaduktu. Prace projektowe skupiają się na uzyskaniu pozwolenia na budowę dla etapu II. Budowa drogi dla rowerów Dokumentacja projektowa odebrana, nie wykonane zostały roboty związane z uporządkowaniem terenu i odtworzeniem zieleni. Budowa systemów Bike & Ride Dokumentacja projektowa odebrana, odebrano również nawierzchnie na 3 z 5 parkingów, niewykonano robót montażowych związanych z umieszczeniem na parkingach rowerowych elementów wyposażenia (stacje naprawcze) oraz małej architektury (wiaty, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery). Budowa systemów Park & Ride Dokumentacja projektowa odebrana, wykonane nawierzchnie, brak organizacji ruchu, elementów wyposażenia (biletomaty) i małej architektury (ławki, kosze na śmieci), uporządkowania zieleni. Remont trasy tramwajowej od węzła Kurak do pętli pl. Kilińskiego Prowadzone są roboty rozbiórkowe. C/ Szczegółowe wymagania i warunki realizacji zamówienia 1) Nadzór inwestorski będzie realizowany przez inspektorów posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach adekwatnych do realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego, tj. m. in. posiadających uprawnienia w specjalnościach: a) inspektor ds. nadzoru robót drogowych i torowych – Koordynator, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, min. 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru ds. robót drogowych w kierowaniu robotami budowlanymi lub w nadzorach inwestorskich budowy bądź przebudowy torowisk tramwajowych; b) inspektor ds. sieci trakcyjnej i robót elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru bez ograniczeń, min. 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi lub w nadzorach inwestorskich budowy bądź przebudowy sieci trakcyjnej, tramwajowej lub kolejowej; c) inspektor ds. nadzoru robót konstrukcyjno – budowlanych, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, min. 3 lata praktyki zawodowej w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót konstrukcyjno – budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia; d) inspektor nadzoru ds. robót konserwatorskich z doświadczeniem podczas realizacji prac budowlanych przy zabytkach nieruchomych z co najmniej roczną praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz z min. 3 letnią praktyka zawodową na stanowisku inspektora nadzoru przy robotach budowlanych na obiektach zabytkowych wpisanych obszarowo do rejestru zabytków; e) inspektor ds. robót instalacyjnych w zakresie sieci i instalacji wodociągowo – kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń, min. 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru ds. robót instalacyjnych w zakresie sieci i instalacji wod. – kan., c. o.; f) inspektor nadzoru ds. robót mostowych, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń, min. 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru w specjalności mostowej. 2) Ulica Łódzka jest drogą krajową nr 91 w Zarządzie GDDKiA Odział w Łodzi oraz Rejonu w Kutnie. 3) Ulica 1 Maja oraz plac Kilińskiego są objęte obszarową ochroną konserwatorską. 4) Ulica Łąkowa jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, którego zapisy nie stanowią przeciwwskazań do zlokalizowania w jej ciągu obiektu w postaci podstacji trakcyjnej. 5) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi, do akceptacji Zamawiającego, harmonogram finansowy z podziałem kosztów na lata oraz procentowym zaangażowaniem dla poszczególnych składowych inwestycji. 6) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r. 7) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że rozliczenie usługi nadzoru inwestorskiego następować będzie proporcjonalnie do wykonanych i prawidłowo odebranych robót budowlanych, stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania umowy usługi nadzoru inwestorskiego przed zakończeniem i odbiorem wszystkich robót budowlanych, Wykonawcy przysługiwać będzie wyłącznie wynagrodzenie w wysokości proporcjonalnej do faktycznie zrealizowanych i prawidłowo odebranych robót budowlanych na dzień wygaśnięcia lub rozwiązania umowy usługi. 8) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że termin realizacji inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. W związku z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia, przedmiotowa zmiana nie będzie stanowić przesłanki do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. ZAŁĄCZNIKI: 1) Projekt wielobranżowy przebudowy trasy tramwajowej od granicy m. Łódź do węzła Kurak 2) Projekt budowlano – wykonawczy drogi dla rowerów 3) Projekt budowlany Park & Ride przy ul. 1 Maja 4) Projekt budowlany Park & Ride przy ul. Łódzkiej oraz Lipowej wraz z Bike & Ride 5) Projekt budowlany systemów Bike & Ride przy ul. Osiedlowej oraz Powstańców Śląskich 6) Program Funkcjonalno – Użytkowy remontu trasy tramwajowej od węzła Kurak do pętli pl. Kilińskiego 7) Obowiązki inspektora nadzoru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach