Gmina Miasto Ozorków ogłasza przetarg
- Adres: 95-035 Ozorków, ul. Wigury
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7103100, 7103142 , fax. 427 103 101
- Data zamieszczenia: 2020-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ozorków
ul. Wigury 1
95-035 Ozorków, woj. łódzkie
tel. 042 7103100, 7103142, fax. 427 103 101
REGON: 52561300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szlakiem architektury włókienniczej - Rewitalizacja kompleksu parkowo-pałacowego Schlȍsserów w Ozorkowie – etap II – część 1 - ul. Listopadowa od ul. Mickiewicza do ul. Łęczyckiej/Żwirki - nadzór inwestorski - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Teks jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm. ), a ponadto: 1) Bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót poprzez kontrolę i weryfikowanie dokumentacji budowlanej oraz wykonawczej podczas jej powstawania, 2) Bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji inewstycji z dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; 3) Egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy; 4) Prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót; 5) Sprawdzanie jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 6) Prowadzenie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót; 7) Stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; 8) Wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót lub Projektantowi poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 9) Żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót lub Projektanta dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacja projektową; 10) Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; 11) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; 12) Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP, 13) Sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim: a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami Specyfikacji technicznych ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł b) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta; c) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości; 14) Poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 15) Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej Dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; 16) Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót. 2. Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zawierać będzie dokumentacja, która będzie opracowana w ramach zawartej przez Gminę Miasto Ozorków umowy w dniu 24.02.2020 z Przedsiębiorstwem Robót Drogowych S.A. z Poddębic. 3. Usługa nadzoru obejmować będzie branżę budowlaną w specjalności: • inżynieryjnej drogowej, • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 /02/ 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634). Ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Miasta Ozorków – Przedszkole Miejskie Nr 1 – nadzór inwestorski
Dodano: 2021-05-28 - Kompleksowa modernizacja budynków użyteczności publicznej z zakresu infrastruktury sportowej – basen „Wodnik” – montaż paneli fotowoltaicznych – nadzór inwestorski
Dodano: 2021-02-05 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: „Poprawa jakości, funkcjonowania i rozwój oferty systemu transportowego na terenie Gminy Miasto Zgierz” oraz „Modernizacja infrastruktury torowo – sieciowej na odcinku pl. Kilińskiego – Kurak (wraz ze zjazdem w drodze 91) w Zgierzu – zamówienie powtórzone do zamówienia znak sprawy PŚ.271.28.2019”
Dodano: 2021-01-22 - Kompleksowa modernizacja budynków użyteczności publicznej z zakresu infrastruktury sportowej – basen „Wodnik” – montaż paneli fotowoltaicznych – nadzór inwestorski
Dodano: 2020-12-30 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: „Poprawa jakości, funkcjonowania i rozwój oferty systemu transportowego na terenie Gminy Miasto Zgierz” oraz „Modernizacja infrastruktury torowo – sieciowej na odcinku pl. Kilińskiego – Kurak (wraz ze zjazdem w drodze 91) w Zgierzu – zamówienie powtórzone do zamówienia znak sprawy PŚ.271.28.2019”
Dodano: 2020-11-24 - Kompleksowa modernizacja budynków użyteczności publicznej z zakresu infrastruktury sportowej – basen „Wodnik” – nadzór inwestorski - część 2
Dodano: 2020-06-16 - Szlakiem architektury włókienniczej - Rewitalizacja kompleksu parkowo-pałacowego Schlȍsserów w Ozorkowie – etap III – Pałac Schlȍsserów – nadzór inwestorski
Dodano: 2020-04-22 - Przebudowa ulicy Morelowej w Ozorkowie - nadzór inwestorski
Dodano: 2019-09-27 - Przebudowa ulicy Obrońców Westerplatte w Ozorkowie – nadzór inwestorski
Dodano: 2019-06-27 - Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Św. Jana Pawła II z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie – nadzór inwestorski
Dodano: 2019-06-26