Gmina Myszków ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
- Data zamieszczenia: 2016-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
ul. Kościuszki 26 26
42-300 Myszków, woj. śląskie
tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
REGON: 15139849700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ TRZECH ZADAŃ INWESTYCYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją trzech zadań inwestycyjnych, obejmującego następujące części zamówienia: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, wod-kan i elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja terenu rekreacyjnego Pohulanka w Myszkowie- etap II strefy IV; 2) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad termomodernizacją budynku Miejskiego Domu Kultury w Myszkowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja, wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej; 3) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, wod-kan, elektrycznej i telekomunikacyjnej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi w ulicy Wapiennej wraz z kanalizacją deszczową i wyprowadzeniem kanalizacji deszczowej do ulicy Podgórnej. 2. Rodzaj zamówienia: usługa. 3. Kody CPV dotyczące zamówienia: Główny przedmiot: 71247000-1: Nadzór nad robotami budowlanymi. 4. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych przez Wykonawców. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia. 5. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1) Część 1: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, wod-kan i elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja terenu rekreacyjnego Pohulanka w Myszkowie- etap II strefy IV; 2) Część 2: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad termomodernizacją budynku Miejskiego Domu Kultury w Myszkowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja, wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej; 3) Część 3: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, wod-kan, elektrycznej i telekomunikacyjnej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi w ulicy Wapiennej wraz z kanalizacją deszczową i wyprowadzeniem kanalizacji deszczowej do ulicy Podgórnej. 6. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1: 1) Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, wod-kan i elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja terenu rekreacyjnego Pohulanka - etap II strefy IV, obejmuje: a) pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami): nad robotami budowlanymi branży drogowej, w specjalności drogowej, nad robotami budowlanymi branży wod. - kan., w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, nad robotami budowlanymi branży elektrycznej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) wykonywanie czynności przez inspektorów nadzoru inwestorskiego określonych w wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, oraz w zgodzie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami; 2) Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski własnym pracownikiem nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który będzie pełnił również funkcję koordynatora wszystkich inspektorów nadzoru inwestorskiego; 3) Nadzorowane zadanie inwestycyjne polega na budowie zadaszonej sceny z budynkiem zaplecza scenicznego z instalacjami wod.-kan. i elektrycznymi, zatoki parkingowej przy ulicy Granicznej, kładki nad rowem leśnym, drogi technicznej i ścieżek o nawierzchni mineralnej, umocnienia brzegów rowu leśnego przy wlocie do przepustu pod drogą; 4) Szczegółowy zakres robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu został określony w Dokumentacji do wykonania zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja terenu rekreacyjnego Pohulanka w Myszkowie - etap II strefy IV, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: 1) Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad termomodernizacją budynku Miejskiego Domu Kultury w Myszkowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja, wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej, obejmuje: a) pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami) nad robotami budowlanymi branży elektrycznej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) wykonywanie czynności przez inspektora nadzoru inwestorskiego określonych w wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, oraz w zgodzie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami; 2) Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski własnym pracownikiem nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który będzie pełnił również funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego; 3) Nadzorowane zadanie inwestycyjne polega na: dociepleniu ścian zewnętrznych, dociepleniu stropodachu i wymianie pokrycia dachowego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie konstrukcji stalowej portalu wejściowego, wykonaniu hydroizolacji ścian piwnicznych i fundamentowych, wykonaniu instalacji elektrycznej i odgromowej; 4) Szczegółowy zakres robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu został określony w Dokumentacji do wykonania termomodernizacji budynku Miejskiego Domu Kultury w Myszkowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3: 1) Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, wod-kan, elektrycznej i telekomunikacyjnej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi w ulicy wapiennej wraz z kanalizacją deszczową i wyprowadzeniem kanalizacji deszczowej do ulicy Podgórnej, obejmuje: a) pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami): nad robotami budowlanymi branży drogowej, w specjalności drogowej, nad robotami budowlanymi branży wod. - kan., w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, nad robotami budowlanymi branży elektrycznej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, nad robotami budowlanymi w branży telekomunikacyjnej, w specjalności telekomunikacyjnej, b) wykonywanie czynności przez inspektorów nadzoru inwestorskiego określonych w wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, oraz w zgodzie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, 2) Nadzorowane zadanie inwestycyjne polega na: budowie nowej konstrukcji jezdni wraz z chodnikami i zatokami parkingowymi, budowie kanalizacji deszczowej, budowie oświetlenia ulicznego, przekładkach sieci uzbrojenia podziemnego terenu; 3) Szczegółowy zakres robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu został określony w Dokumentacji do wykonania zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi w ul. Wapiennej wraz z kanalizacją deszczową i wyprowadzeniem kanalizacji deszczowej do ulicy Podgórnej, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w składanej ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych do stawienia się Wykonawcy na teren budowy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa boisk sportowych wraz z bieżnią i infrastrukturą lekkoatletyczną w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8a
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA WINDY W ZSP NR 5
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Rewitalizacja rynku w dzielnicy brzegów w kwartale pomiędzy ulicami Czapli, królowej Jadwigi, Huloka i Hlonda - Budowa parkingu o nawierzchni utwardzonej przy ul. Witolda Czapli w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji - 3 zadania
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 przy ul. Tołstoja 13 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa budynku chlorowni na stację uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Wilkowicach
Dodano: 2016-07-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji c.o., wod. - kan., gazowej dla robót budowlanych pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - szkoły
Dodano: 2016-07-21 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Budowa parkingu przy ulicy Gwareckiej 31 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-30 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Budowa mostu w ciągu ulicy Piastowskiej w rejonie ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-20 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynku zespołu Szkół Specjalnych nr 4 przy ul. Bielszowickiej 108 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-15