Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-017 Katowice, ul. Myśliwska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48322586281 , fax. +48322598710
- Data zamieszczenia: 2019-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
ul. Myśliwska 5
40-017 Katowice, woj. śląskie
tel. +48322586281, fax. +48322598710
REGON: 01751157500050 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót pn.: „Remont wiaduktu drogowego w km 119+569 drogi krajowej nr 78 nad linią kolejową i ulicami miejskimi w Zawierciu”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót, wymagań dotyczących prawidłowości wykonania, jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, w terminie ustalonym w umowie z Wykonawcą robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferta wraz z Formularzem „Doświadczenie Inspektora Nadzoru”. Wzór w/w Formularzy został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 2.1) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne , a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 2.4) Oświadczenie wymagane postanowienia pkt 9.1. IDW. 2.5) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 10. 6. IDW. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1- 4 i pkt 8 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt III.1 Ogłoszenia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa powyżej w Sekcji III.7 pkt. 2.4) Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa powyżej w Sekcji III.7 pkt. 3 Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5.1 Ogłoszenia o zamówieniu., przy czym: dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5.1 Ogłoszenia o zamówieniu składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III.1 Ogłoszenia o zamówieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont wiaduktu w ciągu drogi powiatowej Nr 2950S (ul. Wilkowicka) nad torami PKP w miejscowości Toszek
Dodano: 2024-03-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa hali widowiskowo-sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj’’
Dodano: 2024-03-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek’’
Dodano: 2024-02-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn." Budowa lub modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik wraz z ukształtowaniem i wzmocnieniem skarp "
Dodano: 2024-02-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej nad realizacją zadania: "Wykonanie remontu wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w budynku mieszkalnym, Częstochowa ul. Gombrowicza 1"
Dodano: 2024-01-04 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa hali widowiskowo-sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj’’
Dodano: 2023-11-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: ”Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na kompleks sportowo-kulturalno-oświatowy z salą terapii ruchowej dla osadzonych”
Dodano: 2023-08-09 - „Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Poprawa skuteczności rekrutacji SW-nowe kwatery dla funkcjonariuszy; Zakład Karny w Raciborzu””
Dodano: 2023-07-26 - Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: ”Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą w Tarnowskich Górach przy ul. Andersa”
Dodano: 2023-07-11 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestor spec instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla zad. pn: Budowa infrastruktury kanalizacyjnej(...)
Dodano: 2023-07-05