Gmina Brusy ogłasza przetarg
- Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
- Data zamieszczenia: 2020-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
ul. Na Zaborach 1
89-632 Brusy, woj. pomorskie
tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
REGON: 92351251000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. „Rewitalizacja części miasta Brusy”- Adaptacja budynku przy ul. Szkolnej 1 w Brusach na cele społeczne (Centrum Usług Społecznych) dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8. Konwersja, Działania 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza obszarem Metropolitarnym Trójmiasta współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz zadania pn.: „Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy na terenie gminy Brusy” dofinansowanego w ramach dotacji z budżetu Państwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja części miasta Brusy”- Adaptacja części budynku przy ul. Szkolnej 1 w Brusach na cele społeczne (Centrum Usług Społecznych) dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8. Konwersja, Działania 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza obszarem Metropolitarnym Trójmiasta współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz zadania pn.: „Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy na terenie gminy Brusy” dofinansowanego w ramach dotacji z budżetu Państwa 2. Inwestycja objęta nadzorem polegała będzie na przebudowie i rozbudowie budynku usługowo-mieszkalnego przy ul. Szkolnej 1 w Brusach na cele społeczne, zgodnie z dokumentacją projektową „Przebudowa i rozbudowa budynku usługowo-mieszkalnego wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr 665, 1524 oraz 656/2 położonych w Brusach”, w tym: I. Rewitalizacja części miasta Brusy - Adaptacja części budynku przy ul. Szkolnej 1 w Brusach na cele społeczne (Centrum Usług Społecznych) 1) Roboty branży budowlanej:, tj. wykonanie termomodernizacji (ocieplenie budynku od wewnątrz, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej), przebudowa wewnątrz budynku wraz z wykonaniem dźwigu, przebudowa kotłowni wraz z pomieszczeniem opału oraz rozbiórką komina - 64,89% wartości tych robót dla całego budynku, remont konstrukcji dachu wraz z kominami i wymianą pokrycia dachu oraz montażem rur i rynien spustowych, klap dymowych, wyłazu i kominków wentylacyjnych – 64,89% wartości tych robót dla całego budynku, remont elewacji – 64,89% wartości tych robót dla całego budynku, wykonanie posadzek, podłóg i sufitów podwieszanych oraz z płyt GKF, roboty wykończeniowe wewnętrzne, roboty wykończeniowe zewnętrzne. 2) Roboty branży sanitarnej, tj. wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacji deszczowej – 64,89% wartości tych robót dla całego budynku, wykonanie przebudowy istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej – 64,89% wartości tych robót dla całego budynku, roboty związane z kotłownią i składem opału – 64,89% wartości tych robót dla całego budynku, wykonanie instalacji wodociągowej, hydrantowej i kanalizacji sanitarnej wraz z białym montażem, wykonanie instalacji c.o., wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej. 3) Roboty branży elektrycznej, tj. wymiana istniejącego złącza – 64,89% wartości tych robót dla całego budynku, roboty związane z kotłownią i składem opału – 64,89% wartości tych robót dla całego budynku, wykonanie zasilania do rozdzielni głównych oraz tablic mieszkaniowych, wykonanie instalacji oświetlenia, wykonanie gniazd elektrycznych, wykonanie instalacji niskoprądowych, wykonanie instalacji odgromowej. 4) Roboty związane z zagospodarowaniem terenu m.in.: wykonanie małej architektury (m.in.: siłowni zewnętrznej, ławek, koszy na śmieci) wykonanie oświetlenia zewnętrznego, utwardzenie terenu wraz z miejscami parkingowymi, wykonanie zieleni. II. Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy 1) Roboty branży budowlanej:, tj. wykonanie termomodernizacji (ocieplenie budynku od wewnątrz, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej), rozbudowa nad istniejącą kotłownią – wykonanie ogrodu zimowego, przebudowa kotłowni wraz z pomieszczeniem opału oraz rozbiórką komina - 35,11% wartości tych robót dla całego budynku, remont konstrukcji dachu wraz z kominami i wymianą pokrycia dachu oraz montażem rur i rynien spustowych, klap dymowych, wyłazu i kominków wentylacyjnych – 35,11% wartości tych robót dla całego budynku, remont elewacji – 35,11% wartości tych robót dla całego budynku, likwidacja wewnętrznych schodów drewnianych i wykonanie w ich miejscu schodów żelbetowych, wykonanie posadzek, podłóg i sufitów podwieszanych oraz z płyt GKF, roboty wykończeniowe wewnętrzne, roboty wykończeniowe zewnętrzne. 2) Roboty branży sanitarnej, tj. wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacji deszczowej – 35,11% wartości tych robót dla całego budynku, wykonanie przebudowy istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej – 35,11% wartości tych robót dla całego budynku, roboty związane z kotłownią i składem opału – 35,11% wartości tych robót dla całego budynku, wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z białym montażem, wykonanie instalacji c.o., wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej. 3) Roboty branży elektrycznej, tj. wymiana istniejącego złącza – 35,11% wartości tych robót dla całego budynku, roboty związane z kotłownią i składem opału – 35,11% wartości tych robót dla całego budynku, wykonanie zasilania do rozdzielni głównych, wykonanie instalacji oświetlenia, wykonanie gniazd elektrycznych, wykonanie instalacji niskoprądowych, wykonanie instalacji odgromowej. 3. Zamówienie obejmuje: a) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej, b) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej, c) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej. 4. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). 5. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 6. Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do: 1) reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji; 2) kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy; 3) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót; 4) organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad, 5) opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii, 6) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe, 7) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, 8) rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia; 9) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 10) dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu; 11) sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym; 12) uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji i przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części, dziennika budowy oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania; 13) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych; 14) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę; 15) bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót; 16) podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji; 17) po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia; 18) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 19) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót); 20) prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego; 21) udziału w przekazaniu placu budowy; 22) uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi bez dodatkowego wynagrodzenia; 23) wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji; 24) wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót; 25) przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu, 26) przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.). 27) Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych. 28) Koordynatorem czynności inspektorów nadzoru różnych branż jest inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 7 do SIWZ); 3) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja - Załącznik nr 5 do SIWZ); 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: „Zaprojektuj i wybuduj - Przebudowa drogi gminnej nr 218525G ul. Donimirskich w Czerninie wraz z infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2024-04-04 - Nadzór inwestorski nad inwestycją: Budowa szkoły podstawowej w Różynach wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-03-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świerznica, gmina Stegna"
Dodano: 2024-03-21 - Nadzór inwestorski nad inwestycją: Przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, społeczno-kulturalnej i drogowej w Gminie Pszczółki.
Dodano: 2024-03-14 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości .
Dodano: 2024-02-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót bud w ramach zad. pn.: Rozbudowa drogi gminnej - ul. Długiej wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz budową oświetlenia drogowego w m. Czersk
Dodano: 2023-12-11 - Nadzór inwestorski nad realizacją robót pn; „Budowa zespołu czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną wraz z przyłączami w Nowym Stawie"
Dodano: 2023-11-28 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa ścieżki rowerowej z miejscowości Mokre do granicy gminy Czersk (trasa Czersk - Karsin).
Dodano: 2023-11-24 - Nadzór inwestorski nad realizacją robót pn; „Budowa zespołu czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną wraz z przyłączami w Nowym Stawie"
Dodano: 2023-10-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Gminie Czersk
Dodano: 2023-10-05