Gmina Grudziądz ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Wybickiego 38
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4511111 , fax. 056 4511132
- Data zamieszczenia: 2013-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grudziądz
ul. Wybickiego 38 38
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4511111, fax. 056 4511132
REGON: 87111862600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy kolektora sieci kanalizacji sanitarnej do miejscowości Zakurzewo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji Gminy Grudziądz pn. Budowa kolektora sieci kanalizacyjnej do miejscowości Zakurzewo. Inwestycja obejmuje budowę przewodu tłocznego od studni spustowo-odpowietrzającej S.s.o.6 w miejscowości Zakurzewo poprzez przepompownię zbiorczą PZ IV w miejscowości Zakurzewo do studni grawitacyjnej. Zakres zamówienia obejmuje: Przewody tłoczne Rura PE 110 x 6,7 SDR 13,6 PN 10 - 1802,0 mb Przewody tłoczne Rura 110 x 8,4 SDR 17,0 PN 10 (rura przeznaczona do przecisków sterowanych) - 279,0 mb Przewody tłoczne Rura PE 125x9,2 SDR 13,6 PN 10 -737,0 mb Przewody tłoczne Rura PE 125x10,4 SDR 17,0 PN 10 (rura przeznaczona do przecisków sterowanych) - 740,0 mb Przewody tłoczne Rura PE 160x11,8 mm SDR 13,6 PN 10 - 413,0 mb Przewody tłoczne Rura PE 160 x 12,5 SDR 17,0 PN 10 (rura przeznaczona do przecisków sterowanych) - 331,0 mb Przewód grawitacyjny PVC - U karbowana DN/OD zewnętrzne 630SN8 - 141,0 mb Przewód grawitacyjny PVC- U gładka DN/OD 200 SN8 - 18,0 mb. RAZEM 4461,0 mb Uzbrojenie: 1.Studnie Betonowe Dn 1.500 2.Studnie spustowo - odpowietrzające z zaworem nieodpowietrzającym Dn 80 Dn 1.200 wraz z uzbrojeniem - kpl. 1,0 3. Studnie spustowo - odpowietrzające z zaworem nieodpowietrzającym Dn 100 Dn 1.200 wraz z uzbrojeniem - kpl. 4,0 4. Studnie rozprężone DN 1.500 wraz z uzbrojeniem 1 kpl. 5. Studnie rozprężone DN 1.200 wraz z uzbrojeniem 1 kpl. 6. Tłocznia ścieków PZ IV - kpl 1,0. Szczegółowy zakres inwestycji określa dokumentacja projektowa inwestycji opublikowana w BIP w zakładce zamówienia publiczne (nr sprawy PLF.271.20.2013). Inwestycja została podzielona na 2 etapy, przy czym do końca etapu 1 (tzn. do 31.03.2014r.) musi zostać wykonany główny kolektor. Zakres czynności inspektora nadzoru będzie obejmował: - zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy, - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, ofertą wykonawcy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz harmonogramem realizacji robót sporządzonym przez Wykonawcę robót, będącym załącznikiem do umowy, - sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót, - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek, a także kontrolowanie rozliczeń budowy oraz parafowanie faktur i protokołów odbioru, - weryfikacja dokumentacji powykonawczej, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, - w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających, ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, przygotowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez inwestora protokołu robót dodatkowych, - udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego, udział w naradach koordynacyjnych budowy. Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po dokonaniu odbioru końcowego wykonawcy robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 400.00 PLN (słownie: czterysta 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-09-24 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy O/Łasin 32950000080008872120000100; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Brzozie
Dodano: 2016-06-02 - Zarządzanie i nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa ul. Łódzkiej w Toruniu
Dodano: 2016-05-18 - Zarządzanie i nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa ul. Łódzkiej w Toruniu
Dodano: 2016-04-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania jakim jest wykonanie odbudowy spichlerza z Wielkiego Zajączkowa i stodoły z Wielkiego Wełcza oraz odbudowy chałupy mieszkalnej dla pracowników rolnych z Mątowskich Pastwisk.
Dodano: 2015-08-10 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi prowadzonymi przez Gminę Grudziądz
Dodano: 2015-06-18 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową Punktu Obsługi Podróżnych wraz z zagospodarowaniem terenu stacji w Solcu Kujawskim w ramach projektu: Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitalnym BiT-City-Solec Kujawski
Dodano: 2015-05-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 1710 C od miejscowości Wąbrzeźno km 0+ 000 ÷ do miejscowości Sitno km 4 + 300
Dodano: 2015-02-06 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI pn. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1608C GRUBNO - WIELKIE CZYSTE ORAZ DROGI POWIATOWEJ NR 1625C JELENIEC - CEPNO
Dodano: 2015-02-03 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania jakim jest odbudowa zagrody z Kaniczek
Dodano: 2015-01-16 - Wybór inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach Projektu Rekultywacja składowisk odpadów w województwie kujawsko-pomorskim na cele przyrodnicze
Dodano: 2014-10-17