Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową oczyszczalni ścieków w Jędrychówku w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jędrychówku dla aglomeracji Morąg

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Morągu ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. Dąbrowskiego 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7574737
  • Data zamieszczenia: 2014-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Morągu
    ul. Dąbrowskiego 24 24
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7574737
    REGON: 51045904000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.usr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową oczyszczalni ścieków w Jędrychówku w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jędrychówku dla aglomeracji Morąg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową oczyszczalni ścieków w Jędrychówku w ramach projektu pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jędrychówku dla aglomeracji Morąg. Zakres usług A) Wymagania ogólne: 1. Pełnienie w imieniu Zamawiającego obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w odniesieniu do Inwestycji poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywanych robót z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także wykonywanie innych obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego przewidzianych Prawem budowlanym. 2. Zapewnienie obsługi dla Inwestycji w okresie rozliczeniowo-gwarancyjnym, przy założeniu uczestnictwa Wykonawcy we wszystkich przeglądach gwarancyjnych Inwestycji przypadających w tym okresie. Komisyjne przeglądy gwarancyjne odbywać się będą w odstępach nie dłuższych niż 6 miesięcy. W okresie rozliczeniowo-gwarancyjnym Wykonawca dokona również całkowitego, końcowego rozliczenia rzeczowego i finansowego: umowy na Roboty Budowlane oraz umowy z samym Wykonawcą, odpowiednio zgodnie z umową o dofinansowaniu i ustalonymi zasadami rozliczania Inwestycji i Projektu oraz sporządzi Raport Końcowy. 3. Prowadzenie rozliczeń finansowych zgodnie z odpowiednimi wytycznymi z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów zgodnie z wymaganiami dla projektów współfinansowanych w ramach POIiŚ, a także z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i wspólnotowego, zarówno w odniesieniu do umowy z wykonawcą Inwestycji, umowy w sprawie Robót Budowlanych jak i do umowy z samym Wykonawcą oraz całkowite końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe umowy na Roboty Budowlane i umowy z Wykonawcą, odpowiednio zgodnie z umową o dofinansowaniu i ustalonymi zasadami rozliczania Inwestycji oraz Projektu. 4. Przygotowanie i utrzymanie przez czas wykonywania Zamówienia, odpowiednio wyposażonego zaplecza administracyjnego dla całego personelu Wykonawcy. Zaplecze obejmować będzie biuro zlokalizowane w obrębie placu budowy - jeden kontener biurowy udostępniony przez Wykonawcę Inwestycji na terenie budowy. Biuro ma być wyposażone w sposób zapewniający prawidłowy nadzór nad realizacją całego przedsięwzięcia. 5. Kompleksowe przygotowanie do realizacji Inwestycji, zorganizowanie, koordynowanie, kontrolowanie procesu inwestycyjnego oraz kierowanie w imieniu Zamawiającego realizacją Inwestycji, w tym zapewnienie spełnienia wszystkich wymagań formalno-prawnych obowiązujących Zamawiającego związanych z wykonaniem Inwestycji, w tym opracowania wymaganej dokumentacji wykonawczej, uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych, zrealizowania robót, dostaw i wyposażenia, uzyskania dopuszczenia do eksploatacji obiektów, przekazania obiektów do użytkowania oraz wykonywania rozliczeń finansowych i pełnienia obsługi gwarancyjnej w przewidzianym okresie. 6. Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego w odniesieniu do Inwestycji. Na życzenie Zamawiającego: - Reprezentowanie Zamawiającego wobec władz, urzędów i partnerów procesu inwestycyjnego, w tym dokonanie przewidzianych Prawem Budowlanym czynności związanych z uzyskaniem wymaganych, decyzji, uzgodnień, opinii i zatwierdzeń (we współpracy z wykonawcą Inwestycji), dokonanie obowiązujących Zamawiającego uzgodnień i dopilnowanie dokonania właściwych uzgodnień przez innych partnerów procesu inwestycyjnego z właściwymi służbami nadzoru, zgodnie z wymogami prawa. 7. Uczestniczenie w naradach, wyjazdach i wizjach lokalnych z przedstawicielami Zamawiającego, wykonawcy Inwestycji oraz z innymi zaangażowanymi stronami, na których obecność Wykonawcy będzie konieczna, lub wymagana przez Zamawiającego. 8. Bezwzględne przestrzeganie warunków umowy o dofinansowanie Projektu zawartej przez Zamawiającego oraz wynikających z niej terminów i obowiązków. 9. Współpraca z Zamawiającym w zakresie sporządzania wszystkich niezbędnych, dokumentów lub raportów wymaganych dla projektów dofinansowywanych w ramach POIiŚ oraz kontrola działań Wykonawcy Inwestycji celem zapewnienia zgodności jego prac z wytycznymi POIiŚ. 10. Przygotowywanie: Raportu wstępnego dotyczącego działań Wykonawcy, planu pracy, szczegółowego harmonogramu realizacji Inwestycji, wzorów dokumentacji: Raportów miesięcznych z realizacji umowy na Roboty Budowlane oraz Raportów miesięcznych z realizacji prac Wykonawcy, Raportu końcowego z realizacji umowy na Roboty Budowlane oraz prac Wykonawcy. 11. Przygotowanie dla Zamawiającego zestawienia nowopowstałych środków trwałych. 12. Zapewnienie, w ramach umowy z Wykonawcą oraz ryczałtowego wynagrodzenia określonego tą umową, obsługi w zakresie robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających w stosunku do Robót. 13. Usługi Wykonawcy powinny zapewnić prawidłowe wykonawstwo wszystkich Robót oraz uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych, finansowych przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska w szczególności w trakcie budowy i eksploatacji. 14. Wykonawca powinien zagwarantować efektywną kontrolę wykonania Robót zgodnie z umową na Roboty Budowlane. Wykonawca, jako Inspektor nadzoru inwestorskiego ma obowiązek dokonania przeglądu Dziennika Budowy oraz potwierdzania dokonanych czynności stosownym zapisem - zwłaszcza odbiorów robót zanikających. 15. Wykonawca zobowiązany jest do bezstronnego i obiektywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym, zagwarantowania efektywnej kontroli wykonania prac zgodnie z umową na Roboty Budowlane, w ramach kwot ryczałtowych określonych w tej umowie oraz zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami sztuki budowlanej. 16. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenów budowy, a także zapoznał się z udostępnioną dokumentacją projektową, pozwoleniami, decyzjami, umowami, wytycznymi itp. oraz wszelkimi dodatkowymi informacjami, które jego zdaniem mogą być konieczne celem wykonania Zamówienia. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. W przypadku rezygnacji z powyższego, w całości lub w części, Wykonawca nie będzie mógł, niezależnie od okoliczności, powoływać się na brak wiedzy odnośnie stanu faktycznego lub prawnego, z którym mógł się w powyższy sposób zapoznać. B) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.4.4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się na kwotę 14.500,0 PLN (słownie: czternaście tysięcy pięćset zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.usr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach