Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową budynku „D” nauczania początkowego Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową budynku „D” nauczania początkowego Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzór inwestorskiego nad przebudową budynku „D” nauczania początkowego Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie. 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., poz.1202 z późn. zm.); 2) obsługę Inwestycji w zakresie określonym w niniejszej umowie, łącznie z koordynacją nadzorów branżowych i kontrolowaniem rozliczeń Inwestycji z wykonawcą Inwestycji, jak również z jego podwykonawcami; 3) obsługę okresu gwarancyjnego oraz rękojmi, tj.: a) nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego/rękojmi oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia (w okresie gwarancji/rękojmi na wezwanie Zamawiającego); b) przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonej przez wykonawcę inwestycji oraz 5 letniej rękojmi, w tym m.in. dokonywanie oceny wad/ usterek wraz z wyceną kosztów ich usunięcia. 2.2. Zakres obowiązków Wykonawcy wynikający ze wzoru umowy obejmuje: 1) Zapewnienie nadzorów inwestorskich Inwestycji zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, przez zespół inspektorów o następujących specjalnościach: a) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (koordynator inspektorów nadzoru), b) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. 2) Zapewnienie kontroli budowy przez Inspektorów nadzoru w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż co 2 – gi dzień roboczy (tj. z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). 3) Po zakończeniu robót budowlanych - w ramach ceny brutto złożonej oferty - Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: a) dokonania odbioru robót związanych z usunięciem wad i usterek; b) sprawdzenia i potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji w tym dokumentacji powykonawczej przygotowanej przez wykonawcę robót budowlanych; c) przygotowania dla potrzeb Zamawiającego danych niezbędnych do sporządzenia lub uzupełnienia książek obiektów budowlanych; d) udziału w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji/ rękojmi oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek; e) udziału w odbiorze ostatecznym przed upływem okresu gwarancji, ustalonego w umowie o roboty budowlane. 2.3. Uprawnienia Inspektora Nadzoru: 1) wnioskowanie o wstrzymanie robót – jeśli jest to konieczne ze względu na bezpieczeństwo, wynikające z warunków atmosferycznych i klimatycznych, zaniedbań Wykonawcy, względnie z niewykonania zaleceń Inspektora i powiadomienie o powyższym Zamawiającego; 2) odrzucenie wszystkich materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom jakościowym podanych w specyfikacjach technicznych i dokumentacji, jak również materiałów, przy których badaniu stwierdzono niedociągnięcia ze strony laboratorium; 3) polecenie usunięcia i wykonania na nowo dowolnej części robót, jeżeli materiały i jakość robót nie odpowiadają wymaganiom specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej; 4) opiniowanie, a następnie przedkładanie do akceptacji Zamawiającego (w ciągu 4 dni od daty zgłoszenia) wszelkich zmian m.in. w zakresie: a) konieczności wykonanie robót dodatkowych, b) zmiany kolejności robót, c) zmiany terminu wykonania robót, d) przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych. 2.4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami, dyrektywami i normami UE i innymi obowiązującymi przepisami mającymi zastosowanie do przedmiotu zamówienia oraz na warunkach ustalonych we wzorze umowy. Wykonawca (podobnie, jak inspektorzy nadzoru, którymi będzie się posługiwać) - nie ma prawa do zaciągania żadnych zobowiązań w imieniu Zamawiającego, mogących rodzić skutki finansowe dla Zamawiającego oraz występowania w jego imieniu bez jego zgody - pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z wyłącznej winy Wykonawcy. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany we wzorze umowy – załącznik nr 12 do SIWZ. 2.5. Ogólny opis inwestycji budowlanej będącej przedmiotem nadzoru: 1. Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową - dostosowaniem budynku (oznaczonego w dokumentacji projektowej jako budynek „D”) Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie do przepisów ochrony ppoż. dotyczących lokalu, w którym prowadzone jest przedszkole utworzone z przekształcenia oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkole podstawowej. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) Roboty rozbiórkowe na zewnątrz i wewnątrz budynku, b) Wywiezienie i utylizację materiałów z rozbiórki, c) Zaimpregnowanie drewnianej konstrukcji ścian oraz drewnianych elementów konstrukcji dachu do stopnia NRO, d) Wykonanie nowych okładzin ścian zewnętrznych wraz z izolacją cieplną, e) Wymianę pokrycia dachowego, f) Wykonanie nowych wewnętrznych okładzin ścian, g) Wzmocnienie wiązarów kratowych, h) Wykonanie okładzin sufitów, i) Wykonanie wentylacji, j) Wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych, k) Wykonanie robót wykończeniowych. 3. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji projektowej wykonanej przez Pracownię Projektowo-Usługową „ELPI” Elżbieta Szymula, na którą składa się: a) Projekt budowlany (w zakresie dotyczącym budynku ”D”), b) Projekt wykonawczy(w zakresie dotyczącym budynku ”D”), c) Aktualizacja projektu wykonawczego, d) Projekt wykonawczy instalacji wentylacji, e) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (architektura i wentylacja), f) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych i teletechnicznych, g) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznych i teletechnicznych. h) Decyzja nr 506/2017 z dnia 12.10.2017 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i wydaniu pozwolenia na przebudowę - dostosowanie budynku szkoły do przepisów ochrony ppoż. dotyczących lokalu, w którym prowadzone jest przedszkole utworzone z przekształcenia oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkole podstawowej”. 2.6. Wykonawca oświadcza, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności zawodowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, na kwotę co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy oraz w dokumentacji projektowej dołączonej do postępowania pod nazwą: „Dostosowanie budynku „D” Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie do przepisów ochrony p.poż.”, nr postepowania UD-II-WZP-271.25.2019.MRO/PN-b, znajdującej się na stronie internetowej Zamawiającego pod linkiem: http://www.bialoleka.waw.pl/zamowienie-294-dostosowanie_budynku_d_szkoly.html . 2.7. Rozwiązania równoważne Zamawiający nie określa rozwiązań równoważnych. 2.8. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z tzw. Klauzuli społecznej. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej. 2.9. Termin realizacji Od dnia podpisania umowy do dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego Inwestycji, jednak nie dłużej niż do 16.12.2019r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3 Wykaz oświadczeń i dokumentów SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. c) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. d) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. 3.4. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa (WRAZ Z OFERTĄ) aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: a) dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu) w formie oryginału potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej, podpisane przez podmiot udostępniający zasób. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. c) aktualny dokument potwierdzający, że osoba podpisująca dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 3.6. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. 3.7. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.6. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. b) Oświadczenie dotyczące pozacenowych kryteriów oceny ofert – załącznik nr 1A do Formularza oferty. UWAGA: Załącznik nr 1A stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. c) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 11 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. d) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. e) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach