Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami w ramach projektu: Międzynarodowy turystyczny produkt markowy Uzdrowiska Kłodzkie

Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Zdrojowa 39
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 074 8680397, 8680211 , fax. 074 8681663
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A.
    ul. Zdrojowa 39 39
    57-320 Polanica-Zdrój
    tel. 074 8680397, 8680211, fax. 074 8681663
    REGON: 00028833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk-sa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami w ramach projektu: Międzynarodowy turystyczny produkt markowy Uzdrowiska Kłodzkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami pn.: Zadanie nr 1 :Budowa centrum rehabilitacyjnego i SPA przy Szpitalu Uzdrowiskowym Zameczek w Kudowie Zdroju, Zadanie nr 2: Rozbudowa Zakładu Przyrodoleczniczego w Szpitalu Uzdrowiskowym Wielka Pieniawa w Polanicy Zdroju Zadanie nr 3: Przebudowa części istniejącego budynku na Centrum Zabiegów przy Szpitalu Uzdrowiskowym Jan Kazimierz w Dusznikach Zdroju, Zadanie nr 4: Budowa infrastruktury uzdrowiskowej przy Sanatorium Jagusia w Kudowie Zdroju. Zadanie nr 1 - zakres robót : budowa basenu, zakup i montaż technologii basenu oraz instalacji, zakup i montaż solarów do podgrzewania wody w basenie, adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na stworzenie Sali helioterapii i słonecznej plaży, zakup i montaż aparatury wytwarzającej specjalne promienie, przystosowanie pomieszczeń do pełnienia funkcji łaźni parowej oraz saun, zakup i montaż instalacji i urządzeń. Zadanie nr 2 - zakres robót :adaptacja pomieszczeń na salę rehabilitacyjną z wypoczywalnią w formie oranżerii, budowa tarasów w formie ogrodów zimowych, doprowadzenie do tarasów wody mineralnej, zainstalowanie na części tarasów rozsuwanych ścian szklanych na okres letni, wykonanie tzw. Zielonego dachu na przykrycie tarasu, podświetlenie obiektu wraz z tarasami przy wykorzystaniu oświetlenie LED z zastosowaniem jako źródeł energii fotowoltaniki, Zadanie nr 3 - zakres robót: budowa basenu, utworzenie sali helioterapii ze słoneczna plażą, zakup i montaż aparatury wytwarzającej specjalne promienie oraz wyposażenie, adaptacja pomieszczeń na utworzenie centrum zabiegów borowinowych oraz łaźni parowej, zakup i montaż niezbędnej instalacji i urządzeń, Zadanie nr 4 - zakres robót: budowa basenu, montaż technologii basenu oraz instalacji, montaż solarów do podgrzewania wody w basenie, budowa łaźni parowej oraz saun, zakup i i montaż instalacji oraz urządzeń. Nadzór inwestorski prowadzony będzie w branży: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Szczegółowy zakres określa dokumentacja techniczna , z którą obowiązkowo należy zapoznać się przed złożeniem oferty, dostępna w Dziale Technicznym w Polanicy Zdroju ul. Zdrojowa 32 u Pana Bronisława Sicińskiego telefon (074) 8680 398 ,od poniedziałku do piątku, w godz. 8,00-13,00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokośći 5 500 zł (pięć tysięcy pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. ustawy PZP tj: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich oprawień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. co oznacza, że WYKONAWCA musi spełnić następujące warunki: 1. spełnia warunki określone w art 22 ust 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 PZP ustawy, 2. posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, 3. wykaże, że Wykonawca posiada doświadczenie z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, iż nadzorował w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej ,elektrycznej realizację przynajmniej jedno zamówienie w technologii porównywalnej z przedmiotem zamówienia określonej w SIWZ (pkt 3.1.) o wartości nie mniejszej niż 4 mln zł brutto dla jeden inwestycji, z podaniem wartości inwestycji, okresu wykonania oraz dołączy dokument, że usługi te zostały wykonane należycie, 4. wykaże się zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia budowlane o specjalności bez ograniczeń do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branżach : konstrukcyjno-budowlanej- który będzie pełnić zarazem funkcję koordynatora inspektorów nadzoru, Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , Wszyscy inspektorzy nadzoru z minimum 10 letnim doświadczeniem. 5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującego co najmniej pożądany przez zamawiającego termin realizacji zamówienia tj. polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę minimum 4 mln zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków w udziału w postępowaniu , zgodnie z treścią art. 22 ust 1 ustawy i art. 24 ust 1i 2 PZP 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 5.Aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia ,potwierdzone zaświadczeniem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego oraz doświadczenie zawodowe, 7.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował 8.Wykaz zadań, na których Wykonawca pełnił w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obowiązki Inspektora Nazoru. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie , 9.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty o których mowa w pkt 1 -5 11.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy PZP 12.Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2, 3,4,5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 12.1. Nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, 12.2. Nie zalega z uiszczaniem podatków ,opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 12.3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 12.4. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy PZP. 13.Dokumenty, o których mowa w pkt 11.1.,11,3.,11.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument z pkt 11.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 11 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem ,właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14.Dokumenty, o których mowa w pkt 11 są składane w formie oryginału, kserokopii i przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez Wykonawcę. 15.W przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN wg wartości średniego kursu ogłoszonego przez NBP na dzień otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-sa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach