Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1250L od km 24+439 do km 34+300 na odcinku od dr. W815 w Siemieniu do dr. W813 w Parczewie

Powiat Parczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 21200 Parczew, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 551 470 , fax. 833 550 673
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Parczewski
    ul. Warszawska 24
    21200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 833 551 470, fax. 833 550 673
    REGON: 3023736800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spparczew.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1250L od km 24+439 do km 34+300 na odcinku od dr. W815 w Siemieniu do dr. W813 w Parczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres obowiązków inżyniera nadzoru: • przybycia na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem wizytowanie placu budowy w trakcie fizycznego realizowania robót budowlanych minimum 2 razy w tygodniu, • reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, oraz sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, • odpowiedzialność za jakość robót, terminy wykonywania poszczególnych rodzajów robót i ich zaawansowanie rzeczowo - finansowe zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym, • sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, • potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, • wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzanych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń a także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawiania ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, • Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z Umową i przepisami BHP i niezwłoczne zawiadomienie o tym fakcie Zamawiającego, • Bieżącą kontrolę oznakowania realizowanych robót przez Wykonawcę robót budowlanych, jego podwykonawców lub dalszych podwykonawców w zakresie zgodności z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia braków w oznakowaniu niezwłoczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robot budowlanych, jego podwykonawców lub dalszych podwykonawców usunięcia tych braków, • zatwierdzanie materiałów zgodnych z wymaganiami STWiOR ze wskazanych przez Wykonawcę robót budowlanych źródeł, • podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta, • kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, • uczestniczenie w pomiarach, badaniach i pobieraniu próbek potwierdzone w protokołach pobrania próbek bądź badań. Dokonywanie oceny wyników badań i pomiarów oraz pisemne potwierdzanie co do zgodności ze STWiOR przez inspektora nadzoru właściwego dla danej branży. • żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; • weryfikację rozliczeń kosztorysów wykonawcy pod względem zasad i metod wyceny, • kontrola obmiarów i ich potwierdzanie; • dopilnowanie zabezpieczenia terenu budowy przez wykonawcę robót budowlanych w przypadku odstąpienia od umowy na roboty budowlane • niezwłoczne informowanie zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót budowlanych, zdarzeniach na budowie dotyczących np. BHP, konfliktów z władzami lokalnymi lub mieszkańcami • wyegzekwowanie ustawienia tablic informacyjnych • dokonywanie wpisów w dzienniku budowy • uczestniczenie w pracach komisji odbioru końcowego, kontrolach przeprowadzanych przez nadzór budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli • kontrola terminowości wykonania robót, informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych oraz bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, zmianach lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego; • w razie konieczności, na wniosek Zamawiającego, wykonywanie dokumentacji fotograficznej (w technice cyfrowej) z postępu prac; • zgłaszanie projektantowi, w porozumieniu z Zamawiającym, zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez Wykonawcę robót i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; • opiniowanie konieczności wykonania robót i ewentualnych rozwiązań zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających; • przygotowywanie w porozumieniu z Zamawiającym protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych i jeżeli zajdzie taka potrzeba opracowanie niezbędnej dokumentacji wykonawczej; • udział w komisjach, spotkaniach i naradach w trakcie realizacji robót oraz w okresie rękojmi i gwarancji; • koordynacja kontaktów pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych; • wykonywanie bieżących inwentaryzacji; • poświadczenie terminu zakończenia robót • kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1000 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). 12.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 71 8042 0006 0000 3535 2000 0100, z dopiskiem: „Wadium – znak sprawy AZ-VII.272.4.2018”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 12.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 12.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 12.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 12.5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 12.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 12.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 12.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach