Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn: Adaptacja budynku byłego internatu na potrzeby Szkoły Specjalnej wraz z modernizacją istniejącej stołówki do wymagań HACCP w Zawierciu ul. Rataja 29a

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Macieja Rataja 29a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6710254
  • Data zamieszczenia: 2010-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu
    ul. Macieja Rataja 29a 29a
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6710254
    REGON: 27663557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn: Adaptacja budynku byłego internatu na potrzeby Szkoły Specjalnej wraz z modernizacją istniejącej stołówki do wymagań HACCP w Zawierciu ul. Rataja 29a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka inwestycji : Całość inwestycji składa się z dwóch zadań : ZADANIE I -współfinansowane przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 , - wartość robót budowlanych wg umowy z wykonawcą - 2 857 886,04 zł brutto w tym VAT 22% Parametry techniczne budynku: powierzchnia zabudowy istniejącej - 1004 m2, dobudowy - 6 m2 kubatura cz. istniejącej - 14 381 m3, dobudowy - 84 m3 powierzchnia kondygnacji netto - 2955 m2 wysokość budynku - 12.67 m Zadanie I obejmuje następujący zakres : 1. Adaptację (przebudowę) budynku dla potrzeb Szkoły Specjalnej Adaptacja budynku wymaga wykonania następujących robót budowlanych w czynnej szkole specjalnej i dostosowanie jej pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych: Zakres prac: wykonanie robót wyburzeniowych wykonanie robót murowych wykonanie robót tynkarskich i okładzinowych wykonanie (wymiana)stolarki okiennej i drzwiowej wykonanie(wymiana) posadzek i pochylni wykonanie szybu windy wraz z montażem windy wykonanie docieplenia ścian piwnic, szybu windy i stropu nad piwnicą wykonanie balustrad, żaluzji i klap oddymiających wykonanie (wymiana)instalacji co i cwu wykonanie(wymiana) instalacji wod-kan. wykonanie instalacji hydrantowej wykonanie(wymiana) instalacji elektrycznej wykonanie instalacji wentylacyjnej zakup i montaż wyposażenia kuchni wykonanie robót malarskich 2. Zagospodarowanie terenu - ogrodzenie terenu - zabudowa nowej bramy przesuwnej przy wjeździe. - oświetlenie terenu - oświetlenie terenu wzdłuż drogi dojazdowej i pożarowej oraz parkingu przy wjeździe - chodniki - ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa betonowa gr. 6cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. - drogi i parkingi - przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej wraz z projektowanymi miejscami parkingowymi, projektowana droga z miejscami postojowymi i placem manewrowym - droga ppoż. Droga ppoż. I parkingi z kostki brukowej betonowej o grub. 8 cm, naw. placu manewrowego z kostki brukowej ażurowej. Pow. nawierzchni z kostki brukowej - 782 m2, pow. nawierzchni z kostki ażurowej - 420 m2.). - zieleń - powierzchnia terenów zielonych - 2060 m2. ZADANIE II - finansowane wyłącznie ze środków własnych- wartość robót budowlanych wg umowy z wykonawcą - 516 121,68 zł brutto , w tym VAT 22% Zadanie II obejmuje następujący zakres prac: 3. Uzbrojenie terenu I przyłącza - kanalizacja deszczowa - sieć kanalizacji deszczowej ma odprowadzać wody deszczowe z dachu budynku i drogi wewnętrznej oraz parkingów, sieć kanalizacji deszczowej z rur kielichowych kanalizacyjnych PVC typu S(SN8) SDR 34. Łączna długość - 266 m. - kanalizacja sanitarna - przebudowa przyłącza- przyłącze ma odprowadzać ścieki socjalno-bytowe z pom. socjalnych i technologiczne z kuchni, przyłącze z rur kielichowych z PVC klasy S o średnicy 200 i 160 o łącznej dł. 98 m. - wodociąg rozdzielczy i przyłącze do Zespołu Szkół im. Grzegorzewskiej wodociąg rozdzielczy z rur z PE SDR 17 PE 100 o średnicy 280x16,5 zasilający budynek Zespołu Szkół Specjalnych w wodę do celów socjalno-bytowych, i sieć p. pożarową wokół budynku - o długości 295 m i przyłącze o długości 98 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1800,00 zł (słownie złotych: tysiąc osiemset złotych) 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj: do dnia 31.03.2010 r. 3. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj do dnia 02.03.2010 r. do godz.900 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BGŻ SA 0/0 w Zawierciu nr 88 20 30 00 45 1110 0000 0176 2660 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Zawierciu ul. M. Rataja 29a, w pok. nr 3 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie . 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt.2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach