Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją - adaptacja Młynów Toruńskich na Centrum Nowoczesności i Toruński Inkubator Technologiczny przy ul. Łokietka 5 i Dworcowej 8-10 w Toruniu

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2010-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją - adaptacja Młynów Toruńskich na Centrum Nowoczesności i Toruński Inkubator Technologiczny przy ul. Łokietka 5 i Dworcowej 8-10 w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją adaptacji kompleksu Młynów Toruńskich zlokalizowanych przy ul. Łokietka 5 i Dworcowej 8-10 w Toruniu funkcje: a) Toruńskiego Inkubatora Technologiczny - Etap I b) Centrum Nowoczesności i - Etap II 2. Zakres rzeczowy pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje: - roboty w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, - roboty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - roboty w zakresie instalacji i systemów teletechnicznych, - roboty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - roboty w zakresie budowy dróg. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi, bhp, przeciwpożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę, 2) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, w tym w szczególności zapobieganie zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, 5) przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu oraz odbioru końcowego, 6) przekazanie gotowego obiektu budowlanego do użytkowania (wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie), 7) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, 8) potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę ewentualnych wad, usterek, niedoróbek, 9) kontrolowanie końcowego rozliczenia budowy, 10) sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, uzupełniające, zamienne wynikłe w trakcie realizacji inwestycji, 11) akceptacja wykonania i fakturowania przez Wykonawcę robót częściowych, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramach rzeczowo-finansowych poszczególnych etapów inwestycji, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót, 12) sprawdzenie harmonogramów rzeczowo-finansowych poszczególnych etapów inwestycji dostarczonych przez realizatora robót w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dostarczenia przez Zamawiającego. 13) min. co drugi dzień wizyta na budowie potwierdzona wpisem do dziennika budowy, 14) zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich odstępstw i problemów dotyczących dokumentacji projektowej, na podstawie której jest realizowana inwestycja, 15) organizowanie i prowadzenie 1 raz w tygodniu narad koordynacyjnych, 16) pisemne raportowanie 1 raz w miesiącu przebiegu prac i zaawansowania, 17) przygotowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych - 1 raz w roku przez okres trwania gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach