Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Remont kompleksu budynków na potrzeby utworzenia Centrum Integracji Społeczno – Kulturalno – Naukowej Centrum „ISKRA” w ramach projektu pt. Nowoczesne Centra Społeczno – Rekreacyjne Powiatu Pilskiego – przebudowa oraz adaptacja obiektów i przestrzeni publicznej w Pile

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Remont kompleksu budynków na potrzeby utworzenia Centrum Integracji Społeczno – Kulturalno – Naukowej Centrum „ISKRA” w ramach projektu pt. Nowoczesne Centra Społeczno – Rekreacyjne Powiatu Pilskiego – przebudowa oraz adaptacja obiektów i przestrzeni publicznej w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Remont kompleksu budynków na potrzeby utworzenia Centrum Integracji Społeczno – Kulturalno – Naukowej Centrum „ISKRA” w ramach projektu pt. Nowoczesne Centra Społeczno – Rekreacyjne Powiatu Pilskiego – przebudowa oraz adaptacja obiektów i przestrzeni publicznej w Pile. Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. Nowoczesne Centra Społeczno – Rekreacyjne Powiatu Pilskiego – przebudowa oraz adaptacja obiektów i przestrzeni publicznej w Pile, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020, Działanie 9.2. Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych, Poddziałanie 9.2.1. Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych. 2. Postępowanie na wybór wykonawcy robót budowlanych zostało ogłoszone w dniu 29 maja 2019 r. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami dostępna jest na stronie www.bip.powiat.pila.pl, w dziale ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, zakładce POSTĘPOWANIA ZGODNIE Z PZP/ Remont kompleksu budynków na potrzeby utworzenia Centrum Integracji Społeczno – Kulturalno – Naukowej Centrum „ISKRA” w ramach projektu pt. Nowoczesne Centra Społeczno – Rekreacyjne Powiatu Pilskiego – przebudowa oraz adaptacja obiektów i przestrzeni publicznej w Pile. Poniżej link do postępowania: https://bip.powiat.pila.pl/zamowienia_publiczne/postepowania_zgodnie_z_pzp/art390.html 3. Nadzorowane roboty budowlane obejmują m. in.: 1) wykonanie następujących prac adaptacyjnych budynku przy ul. Kilińskiego 12 i 14 na potrzeby utworzenia Centrum Integracji Społeczno - Kulturalno - Naukowej Centrum "ISKRA": przebudowa schodów zewnętrznych, wykonanie nowych otworów w ścianach konstrukcyjnych; 2) prace remontowe elewacji: zmycie cegły licowej i elementów dekoracyjnych elewacji, skucie części istniejących tynków zewnętrznych i pełne odtworzenie tynkami renowacyjnymi dwuwarstwowymi na siatce z włókna szklanego, z wykończeniem szpachlą; 3) malowanie całości elewacji farbą samoczyszczącą odporną na zanieczyszczenia i na porastanie mikroflory, na bazie spoiw silikatowych z zastosowaniem nanotechnologii i fotokatalizy; 4) częściową wymianę starej stolarki na nową drewnianą o współczynniku przenikania ciepła dla całego okna U=0,9 W/m2K, zachowaniem kształtu wykrojów historycznych otworów okiennych, krzyżowych podziałów i detalu architektonicznego. W celu przywrócenia jednorodności elewacji przewidziane jest także przywrócenie partii wysokich okien sali widowiskowej na 1 piętrze, w ich pierwotnej formie, zgodnie z zachowaną dokumentacją fotograficzną i w obrębie istniejących zamurowań okiennych oraz wykonanie czterech tzw. blend czyli „ślepych okien”; 5) renowację zespołu drewnianych drzwi zewnętrznych (pełne) i wewnętrznych (szklonych) od strony głównego wejścia do byłego kina Iskra; 6) wymianę rynien i rur spustowych (tytan-cynk); 7) odtworzenie parapetów zewnętrznych oraz obwodowych elementów ozdobnych otworów, odtworzenie uszkodzonych elementów ozdobnych otworów elewacji frontowej; 8) naprawę kominów oraz uzupełnienie spoin kominów, wykonanie nowego tynku; 9) oczyszczenie i malowanie istniejących krat; 10) wymianę kratek wentylacyjnych; 11) osuszenie i wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic oraz ścian fundamentowych; 12) wymianę pokrycia dachu (kompleks budynków)– przewiduje się wymianę oraz przełożenie istniejącego pokrycia dachu na nowe z dachówki karpiówki, z zachowaniem wymiarów i koloru dachówki istniejącej; 13) wymianę pokrycia dachu (sala gimnastyczna) – zostanie wykonane nowe pokrycie z papy termozgrzewalnej; 14) wykonanie izolacji termicznej stropu nad ostatnią kondygnacją - ocieplenie stropu nad poddaszem (posadzka strychu); 15) wymianę balustrad zewnętrznych – zostanie wymieniona balustrada przy schodach wejściowych do UTW na nową stylizowaną, malowaną proszkowo w kolorze czarnym; 16) montaż platformy schodowej zewnętrznej - projektuje się montaż platformy schodowej o udźwigu min. 225kg, montowanej na konstrukcji samonośnej, po torze krzywoliniowym, z parkowaniem górnym i bocznym po zakręcie; 17) montaż systemowego zadaszenia ze szkła hartowanego w miejscu nowoprojektowanego wejścia bocznego; 18) wykonanie iluminacji od strony głównego wejścia do budynku po byłym kinie „ISKRA”, polegającego na wykonaniu podświetlenia portyku, nisz, pilastrów i rozety zegara na elewacji; 19) odtworzenie rozety zegara fasadowego w środkowej partii frontonu nad portykiem wejściowym od strony ul. Kilińskiego; 20) elewację budynku przy ul. Kilińskiego 12a (UTW) - zaprojektowano wykończenie ścian elewacji w technologii lekkiej, mokrej; 21) Roboty remontowe i wykończeniowe – wewnętrzne w tym: a) Projekt zakłada wykończenie schodów głównego holu wykładziną dywanową obiektową w rolce. Istniejąca zabytkowa balustrada zostanie zdemontowana i poddana zabiegom renowacyjnym, podwyższona do wymaganej obecnie wysokości 115 cm. Zamontowana zostanie platforma schodowa wewnętrzna na schodach holu głównego, o udźwigu min. 225kg, na konstrukcji samonośnej z krzywoliniowym torem jazdy, z parkowaniem górnym i dolnym po zakręcie i możliwością najazdu na wprost platformy; b) w sali widowiskowej planuje się zmianę układu widowni; Uwaga: fotele widowiskowe nie są objęte zamówieniem. c) scena oraz podłoga zaplecza scenicznego będzie mieć niepalną konstrukcję nośną oraz co najmniej niezapalne płyty podłogi od strony przestrzeni podpodłogowej, mające klasę odporności co najmniej REI 30. Ponadto zakłada się wykończenie podłogi sceny - systemowe w kolorze czarnym oraz montaż nowej kurtyny scenicznej wraz z niezbędnym mechanizmem z materiału trudnopalnego; 22) instalację centralnego ogrzewania; 23) wentylację mechaniczną; 24) instalację wodną; 25) instalację kanalizacyjna; 26) instalację ppoż. (hydrantowa); 27) instalację oświetlenia podstawowego; 28) instalację oświetlenia awaryjnego; 29) instalację nagłośnienia.” 4. Zamawiający wymaga sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w następujących branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej. 5. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego, bieżący i ciągły nadzór nad wykonywanymi robotami, obecność na terenie budowy zapewniająca skuteczny i prawidłowy nadzór, 2) dojazd i pobyt na terenie budowy w ilości dni niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez inspektora nadzoru inwestorskiego, w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby udziału w czynnościach podejmowanych na terenie budowy, 3) koordynowanie pracy inspektorów poszczególnych branż w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizowanym zadaniem, 4) organizowanie niezbędnych konsultacji technicznych oraz reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonania robót z projektem, ustawą – Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą na wykonanie robót, 5) wykonywanie obowiązków określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych, 6) współpracowanie z zespołem powołanym przez Zamawiającego do nadzoru nad udzielonym zamówieniem na podstawie art. 20a ustawy – Prawo zamówień publicznych, 7) bieżące informowanie Zamawiającego o postępach robót i ewentualnych trudnościach w realizacji zadania, 8) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o obecności na terenie budowy osób, niebędących pracownikami Wykonawcy lub pracownikami zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców, 9) kontrolowanie wykonawcy robót w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na terenie budowy i w otoczeniu oraz przestrzegania planu BIOZ, 10) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska, 11) analizowanie na bieżąco dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztową i zgłaszanie Zamawiającemu ewentualnych uwag oraz zgłaszanie zastrzeżeń i wad dokumentacji projektowej Projektantowi, 12) bieżąca kontrola postępu robót oraz sprawdzanie zgodności zakresu już wykonanych prac z zakresem rzeczowym i ilościowym ujętym w kosztorysie ofertowym, 13) potwierdzanie konieczności wykonania robót niewyszczególnionych w przedmiarze robót lub robót zaniechanych oraz sporządzanie i potwierdzanie protokołów konieczności, 14) zatwierdzanie do realizacji wraz z Zamawiającym zmian technologii, materiałów w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, 15) weryfikacja i zatwierdzanie kosztorysu Wykonawcy, w tym weryfikacja pod względem rzeczowym i ilościowym zakresu robót oraz pod względem stosowania cen zgodnie z zapisami umowy zawartej z wykonawcą robót, 16) każdorazowe uzgadnianie z Zamawiającym i uzyskiwanie jego akceptacji ewentualnych zmian i odstępstw od zatwierdzonej dokumentacji projektowej w trakcie realizacji inwestycji, 17) zwoływanie, udział i protokołowanie ustaleń podczas rad budowy, 18) współpraca z kierownikiem budowy i kierownikami robót, 19) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz materiałów, które nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie robót, 20) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, 21) kontrolowanie terminowości wykonania robót, w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w celu dotrzymania terminów określonych w tym harmonogramie, 22) udział w komisjach w zakresie wszystkich odbiorów robót budowlanych (częściowych i końcowego), instalacji i urządzeń technicznych przeprowadzanie, protokołowanie tych odbiorów oraz zawiadamianie o tym Zamawiającego, 23) współpraca z wykonawcą robót budowlanych w zakresie planowania robót i dostaw, dla zapewnienia ciągłości technologicznej w trakcie realizacji inwestycji; 24) nadzorowanie poprawności sporządzania przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej w pełnym obowiązującym zakresie Zamawiającemu, 25) udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym robót, odbiorach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym oraz sporządzanie protokołów odbiorów częściowych, odbioru końcowego, odbiorów gwarancyjnych i ostatecznego, 26) opracowywanie opinii dotyczących wad wykonanych robót ujawnionych w okresie trwania gwarancji, udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót, 27) zapewnienie wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z wytycznymi dla nadzorowania inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, 28) potwierdzenie zgodności wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych faktur, udział w rzeczowym i finansowym rozliczeniu robót budowlanych, 29) wykonywanie innych czynności w toku realizacji inwestycji niezbędnych do jej prawidłowej i zgodnej z prawem realizacji. 3.6. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.3. SIWZ. 7. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferta – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 3. Wykaz doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ (zgodnie z pkt 18.1. SIWZ) . 4. Oświadczenie – zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ (w związku z tym, że zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia ze względu na wymogi Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach