Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym: "REMONT I ADAPTACJA BUDYNKU PRZY UL. 3-GO MAJA 10 W HRUBIESZOWIE "

Gmina Miejska Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala"
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6962380 w. 56 , fax. 846 962 380
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hrubieszów
    ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 084 6962380 w. 56, fax. 846 962 380
    REGON: 95036888800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: umhrubieszow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym: "REMONT I ADAPTACJA BUDYNKU PRZY UL. 3-GO MAJA 10 W HRUBIESZOWIE "
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należy: 1. Zapewnienie wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 i konserwatora zabytków 2. Przygotowanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie, 3. Kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji, 4. Koordynowanie, na budowie, robót realizowanych przez Wykonawcę, 5. Administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w umowie, 6. Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, 7. Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi, 8. Zapewnienie nadzoru na placu budowy zgodnie z warunkami zawartymi w §5 ust .1 projektu umowy, 9. Stawianie się na placu budowy w czasie 5 godzin roboczych od zawiadomienia przez Zamawiającego, 10. Nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń, 11. Zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 12. Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy, 13. Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania sądowego (ekspertyzy itp.) 14.Reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie nadzoru i kontrolę zgodności realizacji inwestycji z zawartą umową z wykonawcą, dokumentacją projektową, dokumentacją aplikacyjną wniosku o dofinansowanie, umową o dofinansowanie, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 15. Reprezentowanie Gminy Miejskiej Hrubieszów w przypadku korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej lub prowadzenia kontroli udzielania zamówień przy postępowaniach przed właściwym organami (np. KIO, Prezes UZP, sąd), 16.Uczestniczenie na żądanie inwestora w czynnościach kontrolnych przeprowadzanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie lub inne podmioty uprawnione do kontroli, 17. Doradztwo w zakresie przygotowania odpowiedzi na pytania wykonawców zadawane w trakcie trwania postepowania o udzielenie zamówienia, udział w roli eksperta w procesie analizy i oceny ofert złożonych w przetargu na roboty budowlane, 18. Potwierdzenie zakresu faktycznie wykonanych robót poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie kosztorysów powykonawczych, 19. Uzyskanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 20.Współdziałanie z zamawiającym w przygotowywaniu projektów wyjaśnień dla jednostek współfinansujących oraz monitorujących realizację inwestycji, 21. Zachowanie poufności informacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale 4 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach 4. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego złożone na zasadach określonych SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 5.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach