Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa nowej siedziby Sądu Rejonowego w Ząbkowicach Śląskich

Sąd Okręgowy w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, Plac Grunwaldzki 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8518300 , fax. 074 8518235
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Świdnicy
    Plac Grunwaldzki 14 14
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8518300, fax. 074 8518235
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa nowej siedziby Sądu Rejonowego w Ząbkowicach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z Prawem budowlanym (Dz.U.06.156.118 z p. zm.): rozdział 3 art. 25, 26 i 27 na zadaniu : Budowy budynku Sądu Rejonowego w Ząbkowicach Śląskich przy ul. Powstańców Warszawy. Reprezentowanie Inwestora w trakcie budowy zgodnie z zasadami określonymi SIWZ oraz w zawartej na jej podstawie umowie. Ogólne dane dotyczące budowy: Teren inwestycji położony jest w Ząbkowicach Śl. przy ul. Powstańców Warszawy, obręb Osiedle Wschód, dz. Nr 4, AM-7. Działka ta jest własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego w Świdnicy. Bilans powierzchni: - pow. działki 6.305 m2 - pow. zabudowy 1.684 m2 - pow. użytkowa 5075,18 + 1018,37 m2 - pow. terenów zielonych 1.842 m2 - pow. dróg i parkingów 2.370 m2 - pow. chodników 408 m2 - pow. budynku 6.093,55 m2 W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru do podstawowych obowiązków w szczególności należy prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane art. 25 i art. 26 (Dz. U. 06.156.1118 z późniejszymi zmianami), pozwoleniem na budowę, projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz umową i zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę robót budowlanych, współpraca z inwestorem, projektantem i wykonawcą robót budowlanych, wyznaczenie inspektora wiodącego, koordynującego pracę pozostałych inspektorów na budowie, uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone za pomocą środków przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium musi być wniesione do dnia 29 czerwca 2009 r. do godziny 10:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: I.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, II.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania lub krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy, pełnili funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie nowego budynku o powierzchni wewnętrznej minimum 3.000 m2. Pod pojęciem budynku Zamawiający rozumie: 1) budynki biurowe ( budynki wykorzystywane jako miejsce pracy dla działalności biura, sekretariatu lub innych o charakterze administracyjnym, np.: budynki banków, urzędów pocztowych, urzędów miejskich, gminnych, ministerstw, itp. lokali administracyjnych; budynki centrów konferencyjnych i kongresów, sądów, prokuratur ), 2) budynki muzeów i bibliotek, 3) budynki szkolnictwa (np. przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły średnie, licea ogólnokształcące, licea techniczne, itp.), budynki szkół zawodowych lub kształcenia specjalistycznego; budynki szkół wyższych; bez sal i hal sportowych) 4) budynki szpitali i zakładów opieki medycznej. Powierzchnia wewnętrzna budynku - należy przez to rozumieć sumę powierzchni wszystkich kondygnacji budynku, mierzoną po wewnętrznym obrysie przegród zewnętrznych budynku w poziomie podłogi, bez pomniejszenia o powierzchnię przekroju poziomego konstrukcji i przegród wewnętrznych, jeżeli występują one na tych kondygnacjach, a także z powiększeniem o powierzchnię antresoli ( § 3 pkt 23 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Dz.U.02.75.690 z późniejszymi zmianami). 3.Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w następujących branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Osoby te muszą być członkami izby inżynierów budownictwa. Zamawiający wymaga aby osoby pełniące funkcje inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach, na dzień składnia ofert, wykazały się co najmniej 3 - letnim doświadczeniem zawodowym (pełnienie funkcji inspektora nadzoru w poszczególnych branżach na budowie przynajmniej jednego obiektu jak w pkt 2.1.): a) Inspektor nadzoru w zakresie robót budowlanych - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) Inspektor nadzoru w zakresie robót sanitarnych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) Inspektor nadzoru w zakresie robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, III.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 tys. zł. IV.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Ocena spełnienia warunków: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę wymienione w Rozdziale X specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki formalne udziału w postępowaniu będą oceniane przez Zamawiającego wg kryterium (spełnia-nie spełnia ).Nie spełnienie chociażby jednego z warunków powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Złożenie nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP - zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W odniesieniu do oferty wspólnej Zamawiający, dokonując jej oceny czy spełnia wymagania dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zsumuje wielkości stanowiące o spełnieniu tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu wykonawca winien złożyć następujące dokumenty potwierdzające: 1.uprawnienia do prowadzenia działalności oraz nie wykluczenia z mocy art. 24 PZP: 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2.pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (składane pełnomocnictwo musi być, zgodnie z wytycznymi KC oryginałem lub kopią potwierdzoną przez notariusza). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia działając w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub jako małżonkowie. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 PZP). Wykonawcom działającym wspólnie zezwala się na łączne (sumaryczne) wykazanie zdolności do prawidłowego wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 1-3 PZP. Każdy z wykonawców działający wspólnie musi indywidualnie złożyć dokumenty i informacje, że nie jest wykluczony z postępowania na mocy art. 24 PZP oraz oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust.1 PZP. 1.3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt 1.1, 1.3, 1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.4. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania, osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) lit. a)-c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument określony w ppkt 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) i 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1.wykaz wykonanych usług nadzoru budowlanego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, powierzchni wewnętrznej budynku dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ujmie w wykazie minimum jedno zadanie odpowiadające wymogom określonym w Rozdziale IX pkt. 2.1. Dla każdego z w/w zadań Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków, i że zostały one wykonane należycie (np. listy referencyjne lub zaświadczenia od inwestora). 2.2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia o następujących kwalifikacjach: a) Inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) Inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) Inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, Dla osób wymienionych w ppkt a)-c) Wykonawca przedstawi potwierdzenie kwalifikacji decyzją o nadaniu odpowiednich uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o pozostawaniu członkiem właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (D.U.01.5.42 z późniejszymi zmianami). 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę, co najmniej 100 000 zł. 4. oświadczenia wg wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ (załącznik nr 12 do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach