Gmina Chojnów ogłasza przetarg
- Adres: 59-225 Chojnów, ul. Fabryczna 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8188504 , fax. 076 8187587
- Data zamieszczenia: 2010-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnów
ul. Fabryczna 1 1
59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie
tel. 076 8188504, fax. 076 8187587
REGON: 39064745200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Rokitki - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na przedmiot zamówienia składa się : Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Rokitki - etap II Zakres robót budowlanych obejmuje: 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej-grawitacja PVC 250 mm - 8711,5 mb. 2. Przyłącza kanalizacji sanitarnej 211 szt. PVC 160 mm - 3057,0 mb. 3. Rurociągi tłoczne PE 75 / 4,5 mm - 151,0 mb PE 90 / 5,4 mm - 1672,0 mb PE 110 / 6,6 mm - 328,0 mb PE 125 / 7,4 mm - 1683,5 mb PE 180 / 10,7 mm - 2784,0 mb TS 140 / 12,7 mm - 27,0 mb TS 110 / 10,0 mm - 284,0 mb TS 200 / 18,4 mm - 194,0 mb PE 75 / 4,5 mm - 469,0 mb 4. Przyłącza wody do pompowni ściekowych PE 90 / 8,2 mm - 642,0 mb TS 90 / 3,2 mm - 18,0 mb TS 32 / 2,9 mm - 95,0 mb 5. Pompownie ściekowe - szt. 13 6. Pompownie indywidualne - szt. 6 Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póżn. zm.) i obejmuje w szczególności: 1) Zorganizowanie i prowadzenie procesu przekazania placu budowy w porozumieniu z Zamawiającym, 2) Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu. Zamawiający wymaga, aby inspektor nadzoru był codziennie na placu budowy w trakcie realizacji robót oraz dostosował czas pracy do potrzeb Wykonawcy robót, 3) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, 4) Uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji, 5) Wydawanie wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego, 6) Organizowanie Roboczych narad w zależności od potrzeb, jednakże nie rzadziej niż co 2 tygodnie w siedzibie Zamawiającego, 7) Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 8) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót, 9) Potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p/poż, 10) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, badaniach oraz odbiorach i przekazywaniu ich do użytkowania, 11) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 12) Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę, 13) Prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu. 14) Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 15) Wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, 16) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 17) Udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego (w ramach tych czynności inspektor zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru, przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru), 18) Udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów, 19) Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 20) Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, ( zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy, 21) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego, 22) Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót, 23) Prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy, 24) Sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia placu budowy przez cały okres budowy, 25) Dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji najpóźniej w dniu końcowego odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-chojnow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28