Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru: inwestorskiego, konserwatorskiego i archeologicznego dla zadań związanych z realizacją projektu pn: Toruń - Hanza nad Wisłą, współfinansowanego w ramach Działania 6.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013 Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2010-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru: inwestorskiego, konserwatorskiego i archeologicznego dla zadań związanych z realizacją projektu pn: Toruń - Hanza nad Wisłą, współfinansowanego w ramach Działania 6.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013 Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego, nadzoru konserwatorskiego i archeologicznego w zakresie wskazanym w każdej z części tj:. część 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań: Modernizacja Ratusza Staromiejskiego (ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń) oraz Modernizacja Domu Eskenów (ul. Łazienna 16, Ciasna 4/6/8), obejmującego nadzór nad robotami dotyczącymi w szczególności: 1. Modernizacji Ratusza Staromiejskiego w Toruniu: a. wykonania prac adaptacyjnych poddasza na cele magazynowe, pracownie i pomieszczenia biurowe dla administracji, b. prac adaptacyjnych II piętra na cele wystawiennicze, c. montażu instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej w wybranych pomieszczeniach Ratusza Staromiejskiego, d. termomodernizacji Ratusza Staromiejskiego w zakresie instalacji c.o. e. wykonania sieci teleinformatycznej w Ratuszu Staromiejskim. f. modernizacji systemów ochrony w Ratuszu Staromiejskim. g. wykonania izolacji Dziedzińca Ratusza Staromiejskiego, systemów osuszających i wentylujących w wybranych pomieszczeniach piwnic Ratusza oraz modernizacja systemu zasilania w energie elektryczną wraz z pracami towarzyszącymi, h. wykonania remontu konserwatorskiego klatki schodowej i ciągu komunikacyjnego Wieży Ratuszowej. 2. Naprawy i konserwacji stolarki okiennej w Ratuszu oraz wykonanie jej termoizolacji. 3. Modernizacji Domu Eskenów, w tym: a. modernizacji ciągów komunikacyjnych i sal ekspozycyjnych wraz z przebudową układu pomieszczeń na parterze, b. modernizacji pozostałych pomieszczeń, c. termomodernizacji (remont i uzupełnienie stolarki okiennej, montaż systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego, modernizacja instalacji c.o.), d. modernizacji windy, e. modernizacji systemów alarmowych i sieci teleinformatycznej, f. remontu dachu. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 1a do siwz. część 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego i konserwatorskiego dla zadania: Zamek krzyżacki - konserwacja, rewitalizacja i zagospodarowanie turystyczne, obejmującego nadzór nad robotami dotyczącymi w szczególności: 1. Konserwacji reliktów murów, posadzek zamku głównego, ceglanego lica ścian i sklepień piwnic oraz posadzek na dziedzińcu, zgodnie z dokumentacją projektową, 2. Realizacji prac nad oświetleniem i nagłośnieniem i sprzętem audiowizualnym, zgodnie z dokumentacją projektową w tym między innymi: 3. Montażu monitorujących kamer przemysłowych w części obiektu udostępnionego dla ruchu turystycznego, montaż systemu alarmującego, zgodnie z dokumentacją projektową. 4. Realizacji stałej ekspozycji dotyczącej dziejów zamku krzyżackiego, zgodnie z dokumentacją projektową. 5. Realizacji prac remontowych w piwnicach, Gdanisku, dziedzińcu zamku, zgodnie z dokumentacją projektową, 6. Wykonania dokumentacji powykonawczej (trzy oryginały z barwnymi fotografiami 10 x 15 cm i dwie kopie na nośniku CD). Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 1b do siwz. cześć 3 - Pełnienie nadzoru archeologicznego dla zadania: Zamek krzyżacki - konserwacja, rewitalizacja i zagospodarowanie turystyczne obejmującego w szczególności: pełnieniem nadzoru archeologicznego i prowadzenie badań archeologicznych w obrębie ruin zamku średniowiecznego pokrzyżackiego wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A/88 decyzją z dnia 6 października 1938r. oraz Gdaniska (tzw.Dankser) wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A/921 decyzją z dnia 24 października 1929r. zgodnie z wytycznymi zawartymi w ustawie z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 03. Nr 162. poz. 1568 ze zm.) w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 6 czerwca 2004r. (Dz.U.04. Nr 150. poz. 1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. Szczegółowy zakres prac określony jest w zał. nr 1c do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach