Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczy realizacji zamówienia pn. Modernizacja i dostosowanie budynku do obowiązujących norm i standardów. Część III: Dostosowanie kuchni do wymagań sanitarno-epidemiologicznych.

Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Karola Świerczewskiego 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7547500 , fax. 0-75 7547503
  • Data zamieszczenia: 2012-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ
    ul. Karola Świerczewskiego 12 12
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7547500, fax. 0-75 7547503
    REGON: 01065062900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zpir.sisco.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczy realizacji zamówienia pn. Modernizacja i dostosowanie budynku do obowiązujących norm i standardów. Część III: Dostosowanie kuchni do wymagań sanitarno-epidemiologicznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczy realizacji zamówienia pn. Modernizacja i dostosowanie budynku do obowiązujących norm i standardów. Część III: Dostosowanie kuchni do wymagań sanitarno-epidemiologicznych planowanym terminem rozpoczęcia - 5 listopada 2012 r. i zakończenia - .15.12.2012r. Zakres zadania objętego nadzorem inwestorskim robot budowlanych obejmuje a) wtórny podział części pomieszczeń poprzez b) oddzielenie klatki schodowej od pomieszczeń kuchni c) dostosowanie oddziału do wymogów SANEPID: (1) dostosowanie węzłów sanitarnych do potrzeb obsługi kuchni (2) biały montaż (bateria umywalkowe i zlewozmywakowe-11 szt., baterie natryskowe -1 szt., zlewozmywaki stalowe-10 szt. umywalki-1szt, brodzik-1 szt., miska ustępowa typu kompakt -m1szt) (3) położenie na ścianach płytek ceramicznych do wysokości 2 m, a w pomieszczeniach kuchni, wstępnej obróbki, zmywalni i innych pomieszczeń technologicznych kuchni-do pełnej wysokości pomieszczeń -ok.321,79m2 (4) montaż nowej stolarki drzwiowej, wewnętrznej, jednoskrzydłowej, pełnej -ok. 25,29m2 (5) montaż drzwi aluminiowych, przeszklonych szkłem bezpiecznym, oznacz.EI30-4 szt. (6) wykonanie nowych tynków gładkich, gipsowych, maszynowych -na zamurowaniach i ubytkach-ok. 40m2 (7) wykonanie posadzek z płytek ceramicznych na nowo wykonanych podłożach-ok. 181,82m2 (8) malowanie ścian farbą lateksową-ok. 446,20m2 i farbami emulsyjnymi sufitów-ok.181,82m2 (9)złożenie w sanitariatach wentylatorków łazienkowych z opóźnionym wyłączeniem, (10) wykonanie nowych przewodów wentylacji grawitacyjnej z rur spiro w wyprowadzeniem ponad połać dachu. (11) remont -wymiana instalacji elektrycznej w obrębie bloku kuchennego wraz z wymianą -tablicy rozdzielczej przynależnej do kuchni-przewody kabelkowe wciągane do rur: ok.325m2 -instalacja zasilająca -ok.378m przewodów kabelkowych wciąganych do rur, ok. 18 szt. gniazd instalacyjnych, wtyczkowych - instalacji oświetleniowej: ok. 32 oprawy oświetleniowe przewody kabelkowe wciągane do rur-1 154m - instalacja sygnalizacji systemu pożaru . Szczegółowy zakres zadania objętego nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa, , którą Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich -SP ZOZ zpir.sisco.pl zakładka -informacje - przetargi (w miejscu publikacji SIWZ dot. przetargu nieograniczonego na Modernizacja i dostosowanie budynku do obowiązujących norm i standardów. Część III : Dostosowanie kuchni do wymagań sanitarno-epidemiologicznych. Dokumentacja w wersji papierowej może zostać udostępniona zainteresowanym Wykonawcom wyłącznie do wglądu w siedzibie Zespołu ( Dział Adm.-Gospodarczy) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zpir.sisco.pl ;BIP; zakładka -informacje -przetargi 2012r.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach