Gmina Miastko ogłasza przetarg
- Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 572 081 , fax. 598 572 368
- Data zamieszczenia: 2018-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
ul. Grunwaldzka 1
77-200 Miastko, woj. pomorskie
tel. 598 572 081, fax. 598 572 368
REGON: 52635700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www:bip.miastko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczącego budowy, rozbudowy i modernizacjj punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Miastko - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie zarządzania, kontrolowania, nadzorowania i rozliczania robót budowlanych dotyczących budowy, rozbudowy Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Miastku przy ul. Kolejowej na części dz. nr 356/5, obr. 83/1 Miastko o powierzchni ok. 3.200m2 przeznaczonej na realizację zamówienia, w formule „zaprojektuj i wykonaj” obejmujących wg Programu Funkcjonalno-Użytkowego: uporządkowanie i przygotowanie terenu; zdjęcie humusu; utwardzenie nawierzchni z odwodnieniem powierzchniowym (miejsca postojowe i parkingowe, rampa najazdowa, rozładunkowa dwustronna,trasy przejazdowe, teren pod kontenery); adaptację (przebudowa) istniejącego murowanego budynku garażowego (6 pomieszczeń) na boksy-magazyny do przechowywania odpadów w 6 kategoriach; instalację kontenera biurowo-socjalnego dla obsługi PSZOK z przyłączami wod-kan i instalacją elektryczną; ogrodzenie obiektu; zieleń; montaż zamykanej bramy wjazdowej ze szlabanem wjazdowym; instalację elektryczną oświetlenia terenu PSZOK. Wartość netto w/w robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu (przedmiotowi niniejszego postępowania) wynosi: 363.373,98 PLN (słownie: trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące trzysta siedemdziesiąt trzy 98/100 złote). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania tym samym Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: oświadczenie wykonawcy na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych. 2. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 4. Dokument, w którym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) – w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 5. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Uwaga: Wymóg obowiązuje tylko wykonawców, których ta sytuacja dotyczy. 6. Wskazanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – c.d. załącznika nr 2 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się); Uwaga: Wymieniony dokument składają wraz z ofertą tylko wykonawcy, których ta sytuacja dotyczy. 7. W związku z określonym katalogiem wymaganych dokumentów, w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie zachodzą okoliczności przedkładania dokumentów wystawianych w tym kraju w zakresie: potwierdzenia odpowiednich uprawnień, wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: ,,Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Czatkowy’’
Dodano: 2024-06-27 - Nadzór inwestorski przy realizacji robót budowlanych pn. „Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP w ciągu ul. 30 Stycznia w Tczewie”
Dodano: 2024-06-13 - Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w latach 2024 - 2025 na rzecz Gminy Kobylnica w branży elektrycznej
Dodano: 2024-06-12 - pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz zadaszeniem przy Szkole Podstawowej w Skórowie
Dodano: 2024-05-23 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: „Zaprojektuj i wybuduj - Przebudowa drogi gminnej nr 218525G ul. Donimirskich w Czerninie wraz z infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2024-04-04 - Nadzór inwestorski nad inwestycją: Budowa szkoły podstawowej w Różynach wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-03-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świerznica, gmina Stegna"
Dodano: 2024-03-21 - Nadzór inwestorski nad inwestycją: Przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, społeczno-kulturalnej i drogowej w Gminie Pszczółki.
Dodano: 2024-03-14 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości .
Dodano: 2024-02-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót bud w ramach zad. pn.: Rozbudowa drogi gminnej - ul. Długiej wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz budową oświetlenia drogowego w m. Czersk
Dodano: 2023-12-11