Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą Wsparcie aktywnych form turystyki w mieście Zgorzelec poprzez budowę ścieżek pieszo-rowerowych

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2010-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą Wsparcie aktywnych form turystyki w mieście Zgorzelec poprzez budowę ścieżek pieszo-rowerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej, nad wykonaniem robót budowlanych pod nazwą Wsparcie aktywnych form turystki w mieście Zgorzelec poprzez budowę ścieżek pieszo-rowerowych. 2.Zakres prac obejmuje nadzór inwestorski nad budową ścieżek rowerowych w mieście Zgorzelec o następujących powierzchniach: 1/ ścieżka o nawierzchni bitumicznej o powierzchni 8.497m2 , 2/ ścieżka o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni 5.162m2 , 3/ miejsca odpoczynku w ilości 3 szt. (kostka brukowa betonowa) o powierzchni 36m2 , 4/ utwardzone pobocza o powierzchni 5.927m2 , 5/ zieleń - trawniki o powierzchni 600m2 . 3.Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim został zawarty w dokumentacji projektowej składającej się z rysunków, szkiców, projektu zagospodarowania terenu, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ. 4. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań Wykonawcy należy: 1) prowadzenie nadzoru budowlanego w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2006r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.), 2) przekazanie Wykonawcy dziennika robót i weryfikowanie wpisów, 3) przekazanie placu budowy, 4) wydawanie na piśmie wszystkich poleceń Wykonawcy robót budowlanych, 5) przekazanie Wykonawcy robót, terenu budowy i współudział w przejmowaniu przez Wykonawcę terenów przejętych od poszczególnych właścicieli na okres czasowy, 6) współudział po zakończeniu robót budowlanych w przekazaniu użytkownikowi terenów przejętych na okres czasowy, 7) przejecie, sprawdzenie i przekazanie wykonawcy punktów głównych geodezyjnych, 8) przynajmniej jednokrotna w ciągu tygodnia obecność inspektora na terenie budowy, w okresie trwania budowy, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót, 9) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 10) opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót sporządzonych przez Wykonawcę, 11) monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem robót, 12) przed rozpoczęciem robót, upewnić się, że zostały spełnione wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz, że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 13) wyegzekwowanie zabezpieczenia przeciw pożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 14) zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 15) zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót i niezbędnych korekt tych rysunków, 16) zaopiniowanie przygotowanego przez Wykonawcę robót budowlanych projektu organizacji ruchu na czas budowy, 17) zatwierdzenie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 18) opracowanie wniosków na roboty dodatkowe oraz przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu, 19) kontrola źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty np. obsługę maszyn, 20) zatwierdzenie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót, 21) przed wbudowaniem stosownych materiałów, sprawdzenie ich w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 z póź. zm), 22) czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 23) wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 24) kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową normami i specyfikacjami technicznymi, 25) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 26) przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 27) sporządzanie wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w realizacji robót, 28) organizowanie, minimum raz w tygodniu, rad budowy dotyczących postępu robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót i Inspektora wraz ze sporządzeniem protokołu, 29) prowadzenie dokumentacji i korespondencji z Zamawiającym i Wykonawcą, 30) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót, 31) weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 32) weryfikacja przygotowanych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 33) organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowego i ostatecznego tj. podjecie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, 34) dokonywanie raz w roku, przeglądu technicznego w okresie gwarancji, przy współudziale Wykonawcy i Zamawiającego. Po wykryciu wad i usterek Inspektor nadzoruje ich usunięcie przez Wykonawcę oraz dokonuje odbioru po ich usunięciu, 35) sprawdzenie harmonogramów rzeczowo finansowych rozliczenia kosztorysowego Wykonawcy, i ich rozliczenie, 36) przygotowanie świadectw wykonania i przejęcia robót budowlanych, oraz elementów wbudowanych, 37) sporządzanie wniosków o naliczenie kar umownych, zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane, 38) dostarczenie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych, w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji, 39) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiajacego z przedstawicielami mediów, 40) prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją robót budowlanych zgodnie z wymogami RPO WD, 41) współpraca przy opracowaniu sprawozdań oraz innej korespondencji zgodnie z wymogami RPO WD, w trakcie realizacji i po zakończeniu robót budowlanych, 42) współpraca przy przygotowaniu danych, w zakresie: a) wnioskowania Beneficjanta o płatności, b) okresowych i końcowych sprawozdań z realizacji projektu, c) innych informacji wymaganych przez instytucję zarządzającą, 43) nadzorowanie kontraktu zgodnie z projektem umowy o dofinansowaniu zadania, 44) Inspektor nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. 45) Zakres obowiązków Wykonawcy określa art. 25 i 26 Prawa Budowlanego (tekst jednolity z 2006r. Dz.U. Nr 156, poz. 1118). 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 719 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł. PLN (słownie: jeden tysiąc zł.) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp. 4. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź.zm.). UWAGA! Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp musi gwarantować Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. 5. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 Bank PEKAO S.A. I O/Zgorzelec. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium na Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą Wsparcie aktywnych form turystyki w mieście Zgorzelec poprzez budowę ścieżek pieszo- rowerowych 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę . 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn należących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach