Gmina Dąbrowa Zielona ogłasza przetarg
- Adres: 42-265 Dąbrowa Zielona, Plac Kościuszki 31
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3555018 , fax. 034 3555052
- Data zamieszczenia: 2011-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Zielona
Plac Kościuszki 31 31
42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie
tel. 034 3555018, fax. 034 3555052
REGON: 00053266500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowazielona.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: przebudowa drogi gminnej nr 700 007S w miejscowości Cielętniki - ul. Ogrodowa , gmina Dąbrowa Zielona na odcinku 1040 mb od strony drogi wojewódzkiej nr 784 w kierunku terenów Lasów Państwowych i granicy z gminą Gidle - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: przebudowa drogi gminnej nr 700 007S w miejscowości Cielętniki - ul. Ogrodowa , gmina Dąbrowa Zielona na odcinku 1040 mb od strony drogi wojewódzkiej nr 784 w kierunku terenów Lasów Państwowych i granicy z gminą Gidle - Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /tekst jednolity Dz.U. z 2010 r., Nr 243 , poz. 1623/, a w szczególności: 1/ zachowanie należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu umowy z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności, 2/ reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem technicznym i pozwoleniem na budowę , przepisami prawa i wiedzy technicznej w tym zakresie, 3/ sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych , a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych wyrobów budowlanych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4/ sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych , przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych gotowych obiektów i przekazania ich do użytkowania (pozwolenie na użytkowanie), 5/ potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad , a także kontrolowanie rozliczeń prowadzonych budów i sprawdzanie kosztorysów robót dodatkowych lub zamiennych, 6/ potwierdzenia stopnia zaawansowania robót budowlanych niezbędnych do ich częściowego fakturowania, 7/ żądanie od kierownika budowy dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych , materiałów, 8/ dokonywanie stosownych wpisów do dziennika budowy , wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku , gdy ich kontynuacja mogłaby spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 9/ uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, 10/ ewentualny udział w pracach komisji przetargowej na wybór wykonawcy robót budowlanych w zakresie sprawdzania kosztorysów ofertowych i materiałów zaproponowanych do realizacji robót budowlanych, 11/ weryfikacja dokumentacji powykonawczej, 12/ w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych nie przewidzianych umową zawartą z wykonawcą robót , zamiennych ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót , wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym zamawiającego , a także przygotować i przedstawić do zatwierdzenia zamawiającemu stosowny protokół konieczności wykonania robót dodatkowych , zamiennych bądź robót zaniechanych, 13/ udział w naradach koordynacyjnych budowy, 14/ udział w przekazywaniu placu budowy. - Ponadto Wykonawca: 1/ obowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach , które pojawiły się przy wykonywaniu umowy , mających wpływ na zakres prac i cel , któremu ma służyć, 2/ jest zobowiązany przed przystąpieniem do czynności związanych z pełnieniem nadzoru Inwestorskiego do okazania Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, 3/ ma prawo wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia , potwierdzone wpisem do dziennika budowy , dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń , wykonania prób lub badań , także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 4/ ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót , a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Informacje dodatkowe do przedmiotu zamówienia: 1/ przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 243 , poz. 1623 i przepisami wykonawczymi do tego prawa, 2/ w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcy , Zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty tej części zamówienia , której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy, 3/ Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z zakresem planowanych przez Zamawiającego robót drogowych objętych nadzorem , a także aby uzyskał wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być pomocne do prawidłowego sporządzenia oferty. -Zakres robót remontowych obejmuje: - wymianę zniszczonego powodzią przepustu pod koroną drogi na okular z rur fi 2000 mm x 2 długości 9,0 mb, - przebudowę zniszczonego przepustu pod drogą z zastosowaniem rur fi 400 mm x 1 długość 24 mb, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy na odcinku ok. 300 mb, - wzmocnienie i uzupełnienie ubytków w podbudowie drogi na odcinku ok. 680 mb, - wykonanie górnej warstwy podbudowy o grubości 10 cm , na całej długości drogi tj. 1040 mb - wykonanie warstwy wiążącej i wyrównującej masami asfaltobetonowymi o grubości 3 cm na całej długości drogi tj. 1040 mb, - położenie warstwy ścieralnej z mas asfalto betonowych o grubości 4 cm i szerokości 5,0m na całej długości drogi tj. 1.040 mb , ok. 5200 m?, - wykonanie obustronnego utwardzenia poboczy drogi na szerokości 1,5m dla ruchu pieszych i rowerów z każdej strony na całym odcinku przebudowanej drogi: łączną długość utwardzonego pobocza 2.080 mb, - budowę , renowację i udrożnienie obustronnych rowów przydrożnych 7260 m? , - usunięcie drzew i samosiewów w koronie drogi, - wykonanie zjazdów na posesje i drogi boczne wraz z przepustami pod zjazdami, - oznakowanie drogi znakami poziomymi (linia drogi segregacyjna osiowa) oraz pionowymi 6 znaków (m.in. znak B-18 , B-33 , A-7, A-18a) - wykonanie korekty przekroju poprzecznego drogi na prostej i łukach, - uregulowanie szerokości drogi do 5,0 m, - zwiększenie nośności drogi do 100 KN/oś - zmianę kategorii drogi na KR 3, - wykonanie barier ochronnych na remontowanym przepuście 16m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dabrowazielona.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.Uzbrojenie terenów ul. Elektrownia - Racjonalizatorów w Bytomiu
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5904S, ul. Jagiellońskiej w Lędzinach w zakresie chodnika oraz dwóch zatok autobusowych
Dodano: 2016-06-21 - Termomodernizacja obiektów oświatowych (ZSS, PM 34) - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (2)
Dodano: 2016-06-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Publicznego nr 1 (wraz z robotami towarzyszącymi) w Górkach Małych
Dodano: 2016-06-06 - Usługa Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn: Rozbudowa infrastruktury przedszkoli wraz z niezbędnym wyposażeniem (Przedszkole Miejskie Nr 20 przy ul. Śliwki 38 oraz Nr 47 przy ul. Piłsudskiego 92 w Sosnowcu)
Dodano: 2016-06-02 - Szkoła Podstawowa 32 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 - modernizacja boisk - Inżynier Kontraktu (2)
Dodano: 2016-05-27 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: Budowa budynku biurowo-usługowego wraz z hostelem dla potrzeb Centrum Aktywności Obywatelskiej dzielnic Centrum i Stare Miasto ul. Krakowska 34
Dodano: 2016-05-16 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Pracy Pozaszkolnej przy ul. Bukowego 23 w Świętochłowicach wraz z jego przebudową w celu poprawy efektywności energetycznej w infrastrukturze publicznej
Dodano: 2016-05-13 - Termomodernizacja obiektów oświatowych (ZSS, PM 34,) - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.
Dodano: 2016-04-27 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5906S, ul. Chemików w Bieruniu w zakresie nawierzchni jezdni, chodnika i ciągu pieszo-rowerowego oraz budowa ścieżki rowerowej
Dodano: 2016-04-25