Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Modernizacja oraz zmiana funkcji budynku przy ul. Ratuszowej 12 z przeznaczeniem na funkcje publiczne”

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 472 061 , fax. 957 473 363
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 472 061, fax. 957 473 363
    REGON: 52976900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mysliborz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Modernizacja oraz zmiana funkcji budynku przy ul. Ratuszowej 12 z przeznaczeniem na funkcje publiczne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie przeprowadzania robót budowlanych podczas realizacji zadania pn.: „Modernizacja oraz zmiana funkcji budynku przy ul. Ratuszowej 12 z przeznaczeniem na funkcje publiczne” wraz z rozliczeniem inwestycji (Inwestycja jest realizowana przy udziale dofinansowania ze środków zewnętrznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich). Rozliczenie inwestycji rozumiane jest jako sprawowanie nadzoru na wszystkimi czynnościami związanymi z realizacją robót budowlanych, sprawdzeniem dokumentacji technicznej oraz rozliczaniem robót wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych (dalej zwanym, Wykonawca RB). 3.2. Szczegółowy opis zadania pn.: „Modernizacja oraz zmiana funkcji budynku przy ul. Ratuszowej 12 z przeznaczeniem na funkcje publiczne” stanowi dokumentacja projektowa z załącznikami oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zakres zadania obejmuje prace polegające na przebudowie i remoncie budynku oraz adaptację pomieszczeń na funkcje użyteczności publicznej (parter) i lokale mieszkalne (pozostałe kondygnacje poza parterem), rozbiórkę istniejącej zabudowy a także wykonanie zagospodarowania terenu przy ul. Ratuszowej 12 w miejscowości Myślibórz, gmina Myślibórz na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 142/20 i 142/14 obręb 2 Myślibórz. Jednakże należy zaznaczyć, iż wykonanie robót budowlanych w całości obejmuje: części wspólne budynku i mieszkanie dla niepełnosprawnych (LM3), natomiast mieszkania pozostałe (LM1, LM2, LM4, LM5, LM6, LM7) należy wykonać w stanie deweloperskim. Stan deweloperski nie obejmuje: montażu drzwi wewnętrznych (pokojowych, kuchennych) w mieszkaniach wraz z ościeżnicami, malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną z poszpachlowaniem i gruntowaniem powierzchni, ułożenia płytek i paneli podłogowych, licowania ścian płytkami, białego montażu. 3.3. Do obowiązków Wykonawcy – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (dalej zwanym, Wykonawca INI) należy: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane oraz wymaganiami ustalonymi w dokumentacji technicznej i umowie na roboty budowlane, poprzez ustanowienie inspektora nadzoru odpowiednio w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, telekomunikacyjnej a także osobę posiadającą uprawnienia do kierowania pracami w zakresie konserwacji i restauracji zabytków, spełniającą wymagania zgodnie z art. 37a, w związku z art. 37g ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; 2) prowadzenie wszelkich działań wynikających z wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, umowy o dofinansowanie projektu oraz założeń programowych; 3) reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego; 4) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw; 5) udział w uzyskaniu przez Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych w trakcie realizacji robót budowlanych przy inwestycji; 6) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi, przepisami i normami (w tym prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej, w sposób zgodny z umową na roboty budowlane zawartą z Wykonawcą RB; 7) nadzorowanie budowy (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru co najmniej dwa razy w tygodniu lecz nie mniej niż 8 godzin tygodniowo z wcześniejszym zawiadomieniem Zamawiającego o pobycie na placu budowy oraz na wezwanie Zamawiającego, przy czym czas reakcji wyznaczonych przedstawicieli Wykonawcy INI oraz Inspektorów Nadzoru tj. czas od powiadomienia Wykonawcy INI do chwili przybycia przedstawiciela Wykonawcy INI do siedziby Gminy Myślibórz nie przekroczy 24 godzin, a w szczególnie pilnych przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa na budowie oraz zdrowia i życia ludzi podczas wykonywania robót, nie może przekroczyć 2 godzin; 8) zapewnienie zastępstwa krótkoterminowego na okres nieobecności jakiegokolwiek Inspektora Nadzoru, którego nieobecność wynika z okresu urlopowego, choroby lub innych wypadków losowych, przy czym zastępstwo takie musi być uzgodnione i zaaprobowane na piśmie przez Zamawiającego; 9) koordynowanie procesu realizacji inwestycji pomiędzy stronami umowy o roboty budowlane i uczestnikami procesu budowlanego (Zamawiającym, Wykonawcą INI, Wykonawcą RB, Projektantem, Podwykonawcami, itd.); 10) sprawdzenie i ocena dokumentacji projektowej na etapie realizacji umowy o roboty budowlane; 11) sporządzanie dokumentacji fotograficznej bieżących etapów realizacji zadania oraz udostępnianie fotografii w wersji elektronicznej na prośbę Zamawiającego; 12) archiwizacja korespondencji oraz dokumentacji i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji lub rozwiązaniu umowy; 13) udział w przekazaniu Wykonawcy RB terenu budowy; 14) koordynowanie prac wykonanych przez Wykonawcę RB i jego Podwykonawców; 15) instruowanie Wykonawcy RB i jego Podwykonawców odnośnie technologii robót, technologii zabezpieczenia robót, ocena technicznej poprawności ich wykonania; 16) kontrolowanie prowadzonych robót w zakresie technicznej jakości a także ich zabezpieczenia, zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa pożarowego oraz kontroli właściwej jakości wbudowywanych materiałów, żądanie dostarczenia przez Wykonawcę RB atestów, świadectw dopuszczenia, protokołów badań i kontroli itp. oraz ich kompletowanie i przekazanie Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót; 17) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, itp.; 18) w razie potrzeby wzywanie Projektanta na budowę, kierowanie do Projektanta zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez Wykonawcę RB lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; 19) wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego oraz sporządzonych przy udziale Zamawiającego protokołów konieczności; 20) proponowanie sposobu postępowania w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających; 21) dokonywanie czynności sprawdzania wycen i kalkulacji robót przedkładanych przez Wykonawcę RB; 22) akceptowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczonych przez Wykonawcę RB próbek materiałów wykończeniowych; 23) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuowanie mogło wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 24) zwoływanie i prowadzenie narad roboczych, ich protokołowanie na terenie budowy (inwestycji) oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad; 25) organizowanie, uczestniczenie i prowadzenie narad koordynacyjnych odbywających się w czasie realizacji inwestycji objętych zakresem rzeczowym projektu, z Zamawiającym, Wykonawcą RB, Podwykonawcami, Dalszymi Podwykonawcami, Dostawcami ale także z przedstawicielami instytucji (m.in. Zachodniopomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków) oraz administratorzy sieci technicznych (m.in. ENEA, DUON, PWiK) w celu nadzorowania i koordynowania przebiegu i jakości realizacji umowy o roboty budowlane; 26) sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowego obiektu budowlanego oraz udział w powołanych przez Zamawiającego komisjach odbiorowych; 27) dokonywanie oceny zaawansowania robót budowlanych realizowanych przez Wykonawcę RB, w tym weryfikacja dokumentów rozliczeniowych potwierdzających zakres wykonanych robót budowlanych wraz z koniecznymi do rozliczenia załącznikami; 28) dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą RB, w następującym zakresie: a) stwierdzenie gotowości do odbioru, b) przeprowadzenie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbioru końcowego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Zamawiającemu, c) egzekwowanie od Wykonawcy RB i przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, d) skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń zamontowanych w ramach inwestycji; 29) rozliczenie częściowe i końcowe inwestycji; 30) sprawdzenie i zatwierdzenie w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur Wykonawcy RB, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur (w tym protokołów odbioru) pod względem merytorycznym oraz rachunkowym; 31) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego inwestycji; 32) odbiór od Wykonawcy RB, weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu kompletu zaakceptowanej przez Wykonawcą INI dokumentacji powykonawczej; 33) udział w uzyskaniu przez Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego, w tym przygotowanie wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych wraz z wymaganymi załącznikami, a także udział w uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu nadzoru budowlanego do zawiadomienia o zakończeniu budowy; 34) zwoływanie i uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie obowiązywania umowy inwestycyjnej z Wykonawcą RB z uwzględnieniem przyjętego okresu gwarancyjnego, który wynosi 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: a) formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; d) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 9.2 SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ); e) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; f) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach