Przetargi.pl
„PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO dla zadania pn. MODERNIZACJA DRÓG Z ZASTOSOWANIEM PŁYT YOMBO NA TERENIE GMINY SZTUM”

Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 556 406 303 , fax. 556 406 300
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
    ul. Mickiewicza 39
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 556 406 303, fax. 556 406 300
    REGON: 17074777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO dla zadania pn. MODERNIZACJA DRÓG Z ZASTOSOWANIEM PŁYT YOMBO NA TERENIE GMINY SZTUM”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia będzie jeden nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, obejmujący 2 części zamówienia dotyczące robót budowlanych: 1) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA NA ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZY: A) Wykonania modernizacji gruntowych nawierzchni dróg gminnych z płyt żelbetowych wielootworowych (Yumbo) 100x75x12,5cm w systemie pasowym – znajdujących się w dwóch pasach szerokości 1,0 m, położonych w odległości 1,0 m od siebie, tak aby mogły poruszać się po nich koła pojazdu. Na łukach o promieniach większych (np. >250m) płyty należy układać tak samo jak na odcinkach prostych. Krzywiznę ułożonych płyt można uzyskać przez rozszerzenie szczelin od zewnętrznej strony łuku. Na łukach o małych promieniach (np. <250m) nawierzchnię należy ułożyć w systemie płatowym na całym odcinku łuku, układając ją rzędami płyt równoległych do jednej ze stycznych odcinka prostego. Nie przewiduje się zwiększenia szerokości jezdni na łukach. Na skrzyżowaniach z drogami gminnymi i zjazdach przewiduje się ułożenie nawierzchni w systemie płatowym (z dodatkowym pasem płyt w osi drogi). B) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni będzie polegało na wykonaniu następujących warstw: a) płyta wielootworowa Yumbo 100x75x12,5cm grubości – 12,5cm , b) warstwa odcinająca z piasku o grubości – 10cm. C) Zakres modernizacji dróg w Części – I robót budowlanych obejmuje drogi: ZESTAWIENIE - YOMBY NA 2020 rok – CZĘŚĆ I ZAJEZIERZE Od yomb do Polaka dz. nr 72, 45/4 641 m x 3 płyty 2342 m2 NOWA WIEŚ Droga od lasu w kierunku do granicy Gminy do yomb 134 m 373 m2 CZERNIN Ul. Donimirskich za bud. 10-14 100 m 418 m2 PIEKŁO Dz. nr 113 przy cmentarzu 149 mb 676 m2 GRONAJNY Sojka w kierunku Dąbrówki Malborskiej – do granicy Gminy dz. nr 21 381 m 896 m2 UŚNICE Uśnice od asfaltu do Szkoły dz. 17/3 450 m x 3 płyty 1386 m2 KONIECWAŁD Droga od yomb w kierunku p. Kwiatkowski 145 m 364 m2 GOŚCISZEWO 3 płyta do cmentarza dz. nr 151 100 m 100 m2 KĘPINA Dz. nr 14 – Żółtkiewicz 70 m 200 m2 SZTUMSKIE POLE Od ul. Długiej – (Piepiórka) dz.75, 77, 85 522 m 1563 m2 Sztumska Wieś DO KLINGENBERGA ½ DZ. NR 58,61 667 m 1791 m2 DOMAŃSKIEGO Szwedzka dz. nr 310, ul. Domańskiego 200 m 555 m2 BARLEWICE Od powiatówki do Lukas dz. nr 31 25 m x 3 płyty 113 m2 OGÓŁEM 3 584 mb 10 777 m2 D) Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlano-wykonawczym, SSTWiOR, kosztorysie ofertowym, która znajduje się na stornie internetowej www.bip.sztum.pl w zakładce zamówienia publiczne przy robotach budowlanych pn. „MODERNIZACJA DRÓG Z ZASTOSOWANIEM PŁYT YOMBO NA TERENIE GMINY SZTUM Z PODZIAŁEM NA - CZĘŚĆ I” oraz w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA NA ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZY: A) Wykonanie gruntowych nawierzchni dróg gminnych z płyt żelbetowych wielootworowych (Yumbo) 100x75x12,5cm w systemie pasowym – znajdujących się w dwóch pasach szerokości 1,0 m, położonych w odległości 1,0 m od siebie, tak aby mogły poruszać się po nich koła pojazdu. Na łukach o promieniach większych (np. >250m) płyty należy układać tak samo jak na odcinkach prostych. Krzywiznę ułożonych płyt można uzyskać przez rozszerzenie szczelin od zewnętrznej strony łuku. Na łukach o małych promieniach (np. <250m) nawierzchnię należy ułożyć w systemie płatowym na całym odcinku łuku, układając ją rzędami płyt równoległych do jednej ze stycznych odcinka prostego. Nie przewiduje się zwiększenia szerokości jezdni na łukach. Na skrzyżowaniach z drogami gminnymi i zjazdach przewiduje się ułożenie nawierzchni w systemie płatowym (z dodatkowym pasem płyt w osi drogi). B) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni będzie polegało na wykonaniu następujących warstw: a) płyta wielootworowa Yumbo 100x75x12,5cm grubości – 12,5cm lub płyty drogowej 150x100x300 cm gr 15 cm, b) warstwa odcinająca z piasku o grubości – 10cm. C) Zakres modernizacji dróg w Części – II robót budowlanych obejmuje drogi: ZESTAWIENIE YOMBY NA 2020 rok – CZĘŚĆ II ZAJEZIERZE Droga w kierunku p. Węcławowicza Andrzeja 3 płyty 88 m 228 m2 PIEKŁO Dz. nr 97 od DW przy bud. 18 324 m 1298 m2 GRONAJNY Od powiatówki do Sojki H. dz. nr 83/1 i do Ziaji dz. nr 69/1 239 m 711 m2 POSTOLIN Od dr. Powiatowej (cmentarz) do dr. 96, 112 - boisko 189 m 622 m2 GOŚCISZEWO DK 55 OLEKSY – 180/1, 258 204 m 547 m2 Od dr. Gminnej asfaltowej do dz. 70/11 i 73 450 m 1357 m2 Parowy DW – dz. nr 48 115 m 407 m2 Pietrzwałd Yomby Kościół– Świetlica 165 m x 3 płyty 704 m2 OGÓŁEM 1 774 mb 5 874 m2 D) Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlano-wykonawczym, STWiOR, kosztorysie ofertowym, która znajduje się na stornie internetowej www.bip.sztum.pl w zakładce zamówienia publiczne przy robotach budowlanych pn. „MODERNIZACJA DRÓG Z ZASTOSOWANIEM PŁYT YOMBO NA TERENIE GMINY SZTUM - CZĘŚĆ II ” oraz w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający jest w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego na roboty budowlane w zakresie części II zamówienia i nie odbyło się jeszcze otwarcie ofert na roboty budowlane w części II zamówienia. Jeżeli zamówienie na roboty budowlane nie będzie realizowane wówczas Zamawiającemu przysługuje możliwość odstąpienia od umowy zgodnie z §11 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy PZP żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o którym mowa w w/w pkt. 3.III) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów- pisemnego zobowiązania tych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ o przynależeniu lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Inne postanowienia 1) Dokumenty lub oświadczenia wskazane w Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 zmieniające rozporządzenie „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia” składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Następna zmiana Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie zmieniające rozporządzenie „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia”. 2) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach