Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa odcinka kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Podgórnej w Brodnicy.

Urząd Gminy Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Zamkowa 13 A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4984056 w. 36 , fax. 056 4982806
  • Data zamieszczenia: 2010-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brodnica
    ul. Zamkowa 13 A 13 A
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4984056 w. 36, fax. 056 4982806
    REGON: 00053423300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa odcinka kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Podgórnej w Brodnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa odcinka kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Podgórnej w Brodnicy. Inwestycja zostanie zrealizowana zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Usługi Inwestycyjno - Projektowe, inż. Tadusz Marzec, ul. Wyspiańskiego 7/71, 87 - 300 Brodnica. Dokumentacja projektowa zadania stanowi załącznik 6 do SIWZ. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) reprezentowania interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację inwestycji, 2) dokonywania sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do zamawiającego o dokonanie w niej uzupełnień, oraz informowania o sporządzeniu dokumentacji technicznej niezgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) nadzorowania prac budowlanych, których wykonanie określa dokumentacja projektowa, 4) sprawdzania poprawności kalkulacji sporządzanych przez wykonawców robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z umów zawartych między Wykonawcą a Zamawiającym, 5) kontrolowania jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, 6) kontrolowania zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, 7) rozstrzygania - w uzgodnieniu z zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, 8) sporządzania protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie, 9) sprawdzania i odbioru wykonania robót ulegających zakryciu lub zanikowych, 10) potwierdzania faktycznie wykonanych robót,uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń, 11) kompletowania dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, 12) potwierdzania gotowości do odbioru robót lub obiektu, 13) uczestniczenia w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 14) uczestniczenia w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, 15) sprawdzania przygotowanych przez wykonawcę rozliczeń kosztów realizacji inwestycji, 16) dojazdu i pobytu na placu budowy dwa razy w tygodniu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na telefoniczne wezwanie Zamawiającego, w okresie gwarancji minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, 17) informowania Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach