Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO P.N. PRZEBUDOWA MOSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 2570 C PIERANIE - PAPROS

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-108 Inowrocław, Latkowo 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3533048, 3552709 w. 35
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie
    Latkowo 11 11
    88-108 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3533048, 3552709 w. 35
    REGON: 09236636000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ZDPLATKOWO.COM.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO P.N. PRZEBUDOWA MOSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 2570 C PIERANIE - PAPROS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -Przyjęcie od Inwestora placu budowy i przekazanie go wykonawcy; -Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę; -Opracowanie oraz przekazywanie Inwestorowi niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania inwestycji; -Sprawdzenie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych rozliczenia robót (inwestycji) i odbiór tych robót; -Kompleksowa koordynacja robót; -Dostarczanie Inwestorowi niezbędnych danych dla celów planowania inwestycyjnego oraz akumulacji środków finansowych; -Przygotowanie materiałów dla Inwestora niezbędnych do sporządzenia sprawozdawczości inwestycyjnej (GUS); -Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego przy udziale Inwestora. W ramach tych czynności Inwestor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązuje się do: a)stwierdzenia gotowości odbioru, b)pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji oraz odbioru końcowego lub jej odpowiedniej części od wykonawcy, jak również przekazanie przedmiotu odbioru Inwestorowi, c)Przekazanie Inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentów po wykonaniu zadań, -Przygotowanie dokumentów do przyjęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji; -Sporządzenie rozliczenia inwestycji w terminie zgodnym z obowiązującymi terminami prawnymi; -Przedkładanie Inwestorowi informacji pisemnych i ustnych o zaawansowaniu prac w zakresie rzeczowym i finansowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują poten?cjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie mostu, o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 500.000,00 zł; ( w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie). 2.1 Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowaną osobą: Posiadającą uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wy?konanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu / art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych/ - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)Dokument stwierdzający, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane dla nadzorowania robót mostowych. 4)Zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego osoby posiadającej wyżej wymagane uprawnienia /opisane w pkt 3/. 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. - wg wzoru określonego w załączniku nr 3. 6) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdplatkowo.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach