Przetargi.pl
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa odcinka ulicy Rzepakowej w Lesznie”

Miasto Leszno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, Kazimierza Karasia 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 520 62 16
  • Data zamieszczenia: 2023-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno
    Kazimierza Karasia 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 520 62 16
    REGON: 411050445
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa odcinka ulicy Rzepakowej w Lesznie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa odcinka ulicy Rzepakowej w Lesznie”2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: – CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego,– CPV: 71540000-5 Usługi zarządzania budową,– CPV: 71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy. 3. Opis zadania inwestycyjnego:Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Rzepakowej w Lesznie na odcinku od działkach nr 536/2 i 535/9 o dł. 143,25 m, która swym zakresem obejmuje w szczególności:  wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni, wykonanie nowej nawierzchni jezdni i chodników, wykonanie kanalizacji deszczowej, montaż studni i wpustów.UWAGA!Termin zakończenia robót budowlanych przez Wykonawcę oznaczono na 5 miesięcy od dnia przekazania placu budowy. PRZEKAZANIE PLACU BUDOWY: nie później niż 14 dni, od dnia podpisania umowy na roboty budowlaneTermin odbioru końcowego robót do 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia robót budowlanych.Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej: projekcie zagospodarowania terenu, projektach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB oraz w poglądowym kosztorysie ofertowym robót. Wymienione dokumenty są załącznikami SWZ (Załącznik nr 8 do SWZ na roboty budowlane) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno 3. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca ma obowiązek zapewnić w ramach oferowanej ceny kontraktowej do wykonywania obowiązków Inspektorów Nadzoru osoby posiadające wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do nadzorowania robót.2) Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne lub stosowne przedstawienie dodatkowych osób winien to uczynić. Wykonawca powinien zapewnić swoim inspektorom nadzoru i specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych inspektorów nadzoru i specjalistów, które może być niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, np. inżyniera ds. materiałowych, (tzw. Personel Pomocniczy).3) Inspektor Nadzoru inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne, będzie odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej z należytą starannością w wykonywaniu pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo i jakość.4) Wszystkie dokumenty przedstawione przez Wykonawcę w toku wykonywanych czynności w ramach realizacji Projektu powinny być: prawdziwe, poświadczające prawdę i pełne. 5) Do podstawowych obowiązków Inspektorów Nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji umowy, w ramach przedmiotu zamówienia, będzie należało reprezentowanie i wykonywanie obowiązków przypisanych Zamawiającemu oraz współpraca z nim w trakcie realizacji umowy na roboty budowlane, a w szczególności wykonywanie czynności, o których mowa we wzorze umowy (Załącznik 7 do SWZ).4. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno 5. Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jako wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionej poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów: 1) Umowy wraz z załącznikami, SWZ oraz Oferty Wykonawcy,2) Projekty,3) STWiORB,4) Obowiązujących przepisów technicznych, wiedzy technicznej i norm obowiązujących w danym zakresie.5) Przedmiaru robót6. Dodatkowe wymagania: 1) Inspektor Nadzoru zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość oferty brutto.2) Zamawiający może żądać kopii aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnych składek na dowolnym etapie obowiązywania niniejszej umowy.3) Wykonawca, z którym w wyniku przedmiotowego postępowania zostanie zawarta umowa udzieli Zamawiającemu gwarancji oraz rękojmi za wady na okres 60 m-cy.7. Stosownie do przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga, aby – w razie realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w rozumieniu przepisu art. art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2021 poz. 450 ze zm.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie dotyczące wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania (Załącznik nr 8 do SWZ).8. Niniejsze zamówienie nie zostało podzielone na części, gdyż zamówienie to jest w całości usługą jednego rodzaju. Jest zamówieniem, którego niedokonanie podziału na części nie utrudnia dostępu do zamówienia przedsiębiorstwom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Do niniejszego zamówienia z całą pewnością będą mieli dostęp „mali wykonawcy”, działający nawet na rynku lokalnym. Rozdrobnienie takiego zamówienia na mniejsze części byłoby niecelowe, a nawet mogłoby spowodować niekorzystne konsekwencje dla Zamawiającego w postaci np. zwiększenia oferowanych cen, czy też niemożliwość rozstrzygnięcia postępowania spowodowanej brakiem ofert. Specyfika niniejszego zamówienia, polegająca na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego utrudnia podział tego zamówienia na części. Podział usług na części wiązałby się ze znacznymi problemami podczas realizacji zamówienia. W ocenie Zamawiającego w tym konkretnym przypadku wykonywanie poszczególnych części zamówienia przez różnych Wykonawców mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zadania. Podział niniejszego zamówienia na części wiązałby się ze znacznymi trudnościami technicznymi po stronie Zamawiającego związanymi ze skoordynowaniem wyników pracy poszczególnych Wykonawców i byłby sprzeczny z potrzebami samego Zamawiającego. Mając na uwadze powyższe okoliczności Zamawiający nie dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.2. Warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej,Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za nadzór nad robotami budowlanymi: jedną osobą pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalności drogowej –Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru, posiadającą następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje:• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności inżynieryjnej drogowej, w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń,• posiada łącznie co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budowami. osobą pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalności sanitarnej, posiadającą następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje:• uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod.-kan, bez ograniczeń.UWAGA:Osoby wyznaczone na Inspektorów Nadzoru muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, odpowiednie uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994 roku lub równoważne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i – jeżeli jest to wymagane – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, a wskazane jako eksperci, od których wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach