Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 2812770, 2816034 , fax. 0-32 2812770
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Parkowa 1 1
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 0-32 2812770, 2816034, fax. 0-32 2812770
REGON: 00015055000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.bytom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Modernizacja budynku Pływalni Krytej przy ul. Parkowej 1 w Bytomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Modernizacja budynku Pływalni Krytej przy ul. Parkowej 1 w Bytomiu . Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacja projektową obejmuje: ETAP I - wymiana stalowej konstrukcji dachu nad halą basenu - wymiana naświetli - termomodernizacja stropu i dachu nad halą basenu - remont i termomodernizacja pozostałych dachów - wymiana wielkoformatowych okien od strony ul. Wrocławskiej ETAP II - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Projekt zadania będącego przedmiotem prowadzonego nadzoru uzyskał akceptację Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków . Roboty stanowiące przedmiot nadzoru określa dokumentacja opracowana przez jednostkę projektową : Pracownie Konserwacji Zabytków ARKONA Kraków 31 - 115 ul. pl. Sikorskiego 3 . Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z przedmiotem inwestycji . Dokumentacja dotycząca przedmiotu nadzoru jest dostępna w siedzibie Zamawiającego tj. OSiR Bytom 41 - 902 Bytom ul. Parkowa 1 Dział Techniczny . Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : a) pełnienie przy realizacji wymienionych inwestycji obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 Nr 156 poz. 118 z późn. zm.) , b) współpraca z Zamawiającym zapewniająca sprawną , zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę , obsługę realizacji inwestycji , odbioru , oraz rozliczenia , c) sprawdzanie kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy , robót budowlanych przygotowanych do robót ulegających zakryciu lub zanikających , odbiorów częściowych i końcowego oraz ich zgodności z dokumentacją przetargową , d) potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z rozliczaniem środków na realizację inwestycji e) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych , w tym sporządzanie protokołów konieczności , f) kontrolę jakości wykonywanych robót , ich zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę, g) sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów ( atesty , certyfikaty, świadectwa jakości , wyniki badań itp. ) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, h) kontrolę prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy , książek obmiarów i dokonywanie w nich wpisów, i) udział w rozstrzyganiu wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót budowlanych . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z póżn. zm.) tj. że : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu . Wykonawca winien wykazać , że: 1. osoba(y) , które będą kierować wykonaniem zamówienia posiada(-ją) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń) i aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa oraz odbyła(-ły) co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, 2. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał co najmniej 1 robotę w zakresie nadzoru robót budowlanych związanych z montażem konstrukcji stalowych o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto , oraz przedłożyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie, Zamawiający oceni spełnienie ww warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia-niespełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę , 4. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę , 5. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę . 6. dokumenty stwierdzające , że osoba-y , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 7. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, oraz - jeżeli dotyczy ( tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonania zamówienia i-lub potencjał techniczny innych podmiotów ) : 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.bytom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa boisk sportowych wraz z bieżnią i infrastrukturą lekkoatletyczną w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8a
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA WINDY W ZSP NR 5
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Rewitalizacja rynku w dzielnicy brzegów w kwartale pomiędzy ulicami Czapli, królowej Jadwigi, Huloka i Hlonda - Budowa parkingu o nawierzchni utwardzonej przy ul. Witolda Czapli w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji - 3 zadania
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 przy ul. Tołstoja 13 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa budynku chlorowni na stację uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Wilkowicach
Dodano: 2016-07-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji c.o., wod. - kan., gazowej dla robót budowlanych pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - szkoły
Dodano: 2016-07-21 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Budowa parkingu przy ulicy Gwareckiej 31 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-30 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Budowa mostu w ciągu ulicy Piastowskiej w rejonie ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-20 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynku zespołu Szkół Specjalnych nr 4 przy ul. Bielszowickiej 108 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-15