Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Modernizacja budynku Pływalni Krytej przy ul. Parkowej 1 w Bytomiu

Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2812770, 2816034 , fax. 0-32 2812770
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Parkowa 1 1
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 0-32 2812770, 2816034, fax. 0-32 2812770
    REGON: 00015055000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Modernizacja budynku Pływalni Krytej przy ul. Parkowej 1 w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Modernizacja budynku Pływalni Krytej przy ul. Parkowej 1 w Bytomiu . Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacja projektową obejmuje: ETAP I - wymiana stalowej konstrukcji dachu nad halą basenu - wymiana naświetli - termomodernizacja stropu i dachu nad halą basenu - remont i termomodernizacja pozostałych dachów - wymiana wielkoformatowych okien od strony ul. Wrocławskiej ETAP II - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Projekt zadania będącego przedmiotem prowadzonego nadzoru uzyskał akceptację Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków . Roboty stanowiące przedmiot nadzoru określa dokumentacja opracowana przez jednostkę projektową : Pracownie Konserwacji Zabytków ARKONA Kraków 31 - 115 ul. pl. Sikorskiego 3 . Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z przedmiotem inwestycji . Dokumentacja dotycząca przedmiotu nadzoru jest dostępna w siedzibie Zamawiającego tj. OSiR Bytom 41 - 902 Bytom ul. Parkowa 1 Dział Techniczny . Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : a) pełnienie przy realizacji wymienionych inwestycji obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 Nr 156 poz. 118 z późn. zm.) , b) współpraca z Zamawiającym zapewniająca sprawną , zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę , obsługę realizacji inwestycji , odbioru , oraz rozliczenia , c) sprawdzanie kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy , robót budowlanych przygotowanych do robót ulegających zakryciu lub zanikających , odbiorów częściowych i końcowego oraz ich zgodności z dokumentacją przetargową , d) potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z rozliczaniem środków na realizację inwestycji e) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych , w tym sporządzanie protokołów konieczności , f) kontrolę jakości wykonywanych robót , ich zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę, g) sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów ( atesty , certyfikaty, świadectwa jakości , wyniki badań itp. ) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, h) kontrolę prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy , książek obmiarów i dokonywanie w nich wpisów, i) udział w rozstrzyganiu wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót budowlanych .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z póżn. zm.) tj. że : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu . Wykonawca winien wykazać , że: 1. osoba(y) , które będą kierować wykonaniem zamówienia posiada(-ją) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń) i aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa oraz odbyła(-ły) co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, 2. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał co najmniej 1 robotę w zakresie nadzoru robót budowlanych związanych z montażem konstrukcji stalowych o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto , oraz przedłożyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie, Zamawiający oceni spełnienie ww warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia-niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę , 4. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę , 5. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę . 6. dokumenty stwierdzające , że osoba-y , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 7. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, oraz - jeżeli dotyczy ( tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonania zamówienia i-lub potencjał techniczny innych podmiotów ) : 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach