Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-542 Kraków, Mogilska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 619 81 20, 619 81 21, , fax. 12 619 81 22
- Data zamieszczenia: 2019-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
Mogilska 25
31-542 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 619 81 20, 619 81 21, , fax. 12 619 81 22
REGON: 12080353600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://krakow.rdos.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla prac remontowych związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy na terenie województwa Małopolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest profesjonalne świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remontach pokryć dachowych. 2. Zamówienie podzielone zostało na 5 następujących części: 1) Część zamówienia nr 1 – „Nadzór inwestorski nad remontem dachu budynku kościoła pw. św. Stanisława Biskupa i Męczennika i św. Barbary w Szyku”; 2) Część zamówienia nr 2 – „Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła pw. św. Andrzeja Apostoła w Łukowicy”; 3) Część zamówienia nr 3 – „Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła pw. św. Kosmy i Damiana w Wojkowej”; 4) Część zamówienia nr 4 – „Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła pw. św. Łukasza w Izbach”; 5) Część zamówienia nr 5 – „Nadzór inwestorski nad remontem dachu budynku dawnej plebani w Krościenku nad Dunajcem”. 3. W ramach: 1) części zamówienia nr 1 – Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: „Wykonanie prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remoncie pokrycia dachowego w kościele pw. św. Stanisława Biskupa i Męczennika i św. Barbary w Szyku”, związanymi z wymianą pokrycia dachowego ze starego gontu na pokrycie z nowego gontu modrzewiowego wraz z wymianą deskowania dachu i uszkodzonych elementów więźby, oczyszczeniem i impregnacją więźby dachowej, wymianą instalacji odgromowej w kościele pw. św. Stanisława Biskupa i Męczennika i św. Barbary w Szyku (34-620 Jodłownik, Szyk 7); 2) części zamówienia nr 2 – Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: „Wykonanie prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remoncie pokrycia dachowego w kościele pw. św. Andrzeja Apostoła w Łukowicy”, związanymi z wymianą pokrycia dachowego wraz z wieżą i sygnaturką z blachy stalowej ocynkowanej na pokrycie z blachy miedzianej wraz z orynnowaniem, wymianę deskowania dachu oraz oczyszczenie i impregnację więźby dachowej, wymianą instalacji odgromowej w kościele pw. św. Andrzeja Apostoła w Łukowicy (34-606 Łukowica, Łukowica 11); 3) części zamówienia nr 3 – Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: „Wykonanie prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remoncie pokrycia dachowego w kościele pw. św. Kosmy i Damiana w Wojkowej”, związanymi z wymianą pokrycia dachowego i wież z blachy stalowej ocynkowanej na pokrycie z blachy miedzianej wraz z orynnowaniem, wymianę deskowania dachu oraz oczyszczenie i impregnację więźby dachowej i deskowania stropu, wymianę instalacji odgromowej wymianą okuć na elewacjach, w kościele pw. św. Kosmy i Damiana w Wojkowej (33-370 Muszyna, powroźnik 50); 4) części zamówienia nr 4 – Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: „Wykonanie prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remoncie pokrycia dachowego w kościele pw. św. Łukasza Apostoła w Izbach”, związanymi z wymianą pokrycia dachowego i wież budynku kościoła z blachy stalowej ocynkowanej na pokrycie z blachy miedzianej wraz z orynnowaniem, wymianę deskowania dachu oraz oczyszczenie i impregnację więźby dachowej i deskowania stropu, wymianę instalacji odgromowej, wymianę okuć na elewacjach, odtworzenie podestów komunikacyjnych na strychu w kościele pw. św. Łukasza w Izbach (38-313 Izby, Izby 35); 5) części zamówienia nr 5 – Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: „Wykonanie prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remoncie pokrycia dachowego w budynku dawnej plebani w Krościenku nad Dunajcem”, związanymi z wymianą pokrycia dachu z blachy stalowej na gont modrzewiowy łącznie z deskowaniem, rynnami, rurami spustowymi i instalacją odgromową oraz wymiana uszkodzonych elementów więźby w budynku dawnej plebani w Krościenku nad Dunajcem (34-450 Krościenko nad Dunajcem, Rynek 32). 4. Usługi winny być świadczone przez wykwalifikowanego inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania usług nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). 5. Zamawiający wymaga aby inspekcje terenu budowy (każdego obiektu z osoba – w razie wyboru więcej niż jednej części zamówienia) odbywały się w przedziale od 1 razu do 3 razy w tygodniu, w dni powszednie. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, ile będzie dokonywał inspekcji terenu budowy (każdego obiektu z osoba – w razie wyboru więcej niż jednej części zamówienia) w okresie obowiązywania umowy. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzuje załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy oraz załącznik nr 7 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 7. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), a te nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla wszystkich części zamówienia: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt 5, na podstawie których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy – załącznik nr 1a – 1e do SIWZ, w zależności of wybranej części zamówienia, 2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw; 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie realizujących zamówienie, zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia: 1) określenie celu gospodarczego; 2) określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji ww. zamówienia; 3) oznaczenie czasu trwania współpracy wykonawców wspólnie realizujących zamówienie obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji i rękojmi; 4) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Stadniki-Kwapinka Nr 540131K w km 0+965 - 1+426,5 w miejscowości Kędzierzynka”
Dodano: 2024-04-23 - Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na ....
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”, w zakresie robót bud ... (dla etapu I i II)
Dodano: 2024-03-06 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej sołectwa Brzezinka - etap II
Dodano: 2024-03-05 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Stadniki-Kwapinka Nr 540131K w km 0+965 - 1+426,5 w miejscowości Kędzierzynka”
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją rekanalizacji w miejscowościach Jabłonka-Centrum, Jabłonka-Bory, Chyżne, Lipnica Mała oraz Zubrzyca Dolna
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Budowa Przedszkola Samorządowego w Koźmicach Wielkich - część 2 roboty wykończeniowe budynku i zagospodarowanie terenu”
Dodano: 2024-02-19 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwest. realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”
Dodano: 2024-02-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej dla zadania : „Budowa zbiornika wyrównawczego o poj. 150 m3 ......
Dodano: 2024-01-24 - Rozbudowa i modernizacja parku wodnego w Wysowej-Zdroju, usługa nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-12-13