Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla obiektów usytuowanych na terenie osady pałacowo parkowej IUNG - PIB

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863421 w.393 , fax. 081 8864547
  • Data zamieszczenia: 2010-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czartoryskich 8 8
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863421 w.393, fax. 081 8864547
    REGON: 00007929500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla obiektów usytuowanych na terenie osady pałacowo parkowej IUNG - PIB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie trwania 2 projektów (Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego w Puławach oraz Rewaloryzację i konserwację Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach ) realizowanych przez Instytut Uprawy nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy. Zamówienie składa się z trzech części: Część I pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego w Puławach, który będzie polegał na : 1)Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli w Puławach Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : a)Prace remontowo budowlane b)Remont ścian przyziemia c)Remont i wzmocnienie ścian oraz tynki renowacyjne, d)Remont tarasu, e)Remont ceramicznych powierzchni ścian zewnętrznych f)Remont dachu, g)Roboty kamieniarskie, h)Opaska zabezpieczająca i odprowadzenie wód opadowych i)Remontu konserwatorski elewacji i stolarki j)Renowacja i konserwacja elementów kamiennych k)Renowacja stolarki drzwiowej l)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego). Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki) specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę 2)Remont Konserwatorski Domu Gotyckiego w Puławach Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : a)Prace remontowo budowlane b)Hydroizolacja ścian fundamentowych c)Remont i wzmocnienie ścian zewnętrznych, d)Remont tarasu, e)Remont dachu, f)Cokół kamienny i zewnętrzna posadzka g)Projekt remontu konserwatorskiego elewacji i stolarki h)Renowacja tynków zewnętrznych i detali architektonicznych i)Renowacja i konserwacja elementów kamiennych j)Renowacja stolarki okiennej i drzwiowej k)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego) Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki) specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę Część II : pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Rewaloryzację i konserwację Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach 1)Rewaloryzacja i konserwacja Domku Żółtego Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : a.Prace remontowo budowlane b.Remont ścian przyziemia c.Remont i wzmocnienie ścian oraz tynki renowacyjne, d.Remont tarasu, e.Remont dachu, f.Roboty kamieniarskie, g.Opaska zabezpieczająca i odprowadzenie wód opadowych h.Remontu konserwatorski elewacji i stolarki i.Renowacja i konserwacja elementów kamiennych j.Renowacja stolarki drzwiowej k.Wymiana stolarki okiennej l.Wykonanie instalacji sanitarnych ( wod- kan, co., cw., wentylacja) m.Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego). Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki) specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę 2)Rewaloryzacja i konserwacja części Pałacu ks. Czartoryskich ( Sala Rycerska, Główna klatka schodowa, Sala kamienna, Sala Gotycka, Sień Główna ) Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : a)Prace remontowo budowlane b)Konserwacja wystroju sztukatorskiego ścian i sufitów c)Konserwacja drewnianych drzwi wraz z ościeżami d)Wymiana posadzek drewnianych e)Konserwacja elementów kamiennych f)Konserwacja kamiennych posadzek g)Wymiana drewnianych okładzin schodowych h)Renowacja stolarki okiennej i)Oczyszczenie z farb malarskich wraz z uzupełnieniem o brakujące elementy żeliwnej konstrukcji klatki schodowej j)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego) Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki) specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę Część III pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie instalacji systemów zabezpieczeń i monitoringu. Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót : 1)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego) dla: a)Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego b)Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach 2)Zamontowanie systemów monitoringu dla: a)Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego b)Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach Szczegółowy zakres prac został określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz inwestorski przedmiar robót 2.Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji umowy. 1)Podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora oraz formalno-prawne podstawy do jego działalności określają art. 17 i 18 oraz art. 25 i 26 ustawy z 7 lipca 1994r Prawo budowlane z póź. zmianami oraz kontrolowanie rozliczeń budowy. 2)Prace będą prowadzone w obiektach zabytkowych i winny być wykonywane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca ( dz. U. nr 150, poz.1579 ) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych oraz ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami( Dz. U. Nr 162 poz. 1568,oraz z dnia 2004 r. nr 96, poz. 959 z późn. zm.) a także zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 106/00 poz. 1126 z późn zm. ) 3)Inspektor reprezentuje interesy zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami ( w tym prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy. 4)Inspektor wypełnia obowiązki i odpowiada za wszelkie decyzje, które podejmuje w ramach kompetencji określonych szczegółowo w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacjach technicznych. 3.Do obowiązków inspektora nadzoru w szczególności należy: 1)zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną , terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem, 2)udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy, 3)sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, 4)organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę, 5)kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 6)zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy, 7)akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, a także treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu, 8)prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez wykonawcę, 9)kontrola zgodności receptur i technologii z wymaganiami specyfikacji technicznych, 10)akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do przebudowy, pod kątem ich rodzaju , jakości, cech i źródeł pochodzenia, 11)kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały elementy sprowadzane z zewnątrz, 13)egzekwowanie od wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań wykonawcy, 14)kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, 15)dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie 7 dni od daty zgłoszenia o odbiorze przez Wykonawcę 16)uczestniczenie w czynnościach odbioru ostatecznego, 17)sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów 18)sprawdzenie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach na gruncie, 19)potwierdzanie w dzienniku budowy gotowości robót do odbioru ostatecznego 20)powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru ostatecznego, 21)sprawdzenie ostatecznego rozliczenia robót (w tym ustalenie ew. potrąceń za wady trwałe w uzgodnieniu z zamawiającym), 22)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót 23)rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem inwestora wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego, 24)przebywanie inspektora na terenie budowy (ilość pobytów na budowie w celu realizacji zamówienia została ustalona poniżej ), 25) składanie i opiniowanie wniosków dotyczących robót, 26)nadzór nad zabezpieczeniem przez wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy, 27)rozliczenie zakresu umowy w przypadku jej wypowiedzenia, 28)do obowiązków inspektora nadzoru należy sprawdzenie pod względem ilościowym nakładów rzeczowych i zastosowanych cen wszystkich kosztorysów dodatkowych, zamiennych, uzupełniających sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez wykonawcę robót, 29)dokumentowanie wszelkich zmian, które zostały wprowadzone w trakcie realizacji w dokumentacji projektowej i przekazanie zamawiającemu w dniu odbioru ostatecznego, 30)w przypadku dokonywania ustaleń ustnych związanych z realizacją robót inspektor nadzoru zobowiązany jest w terminie 2 dni do sporządzenia protokołu w formie pisemnej i uzyskania podpisów uczestników ustaleń, 31)kierownik zespołu nadzoru - inspektor nadzoru robót budowlano remontowych lub instalacji systemów zabezpieczeń i nadzoruje właściwe pełnienie obowiązków przez inspektora nadzoru o specjalności elektrycznej - w przypadku zadania nr 1, 32)składanie bieżących informacji inwestorowi o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót, 33)proponowanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej nie wymagających dodatkowych kosztów i zmiany terminowości wykonania zadania a podnoszących trwałość i funkcjonalność inwestycji. Wszelkie odstępstwa od zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wymagają zgody zamawiającego przed ich wykonaniem. Wykonanie robót przekraczających zakres rzeczowy ustalony w dokumentacji projektowej wymaga akceptacji zamawiającego przed ich wykonaniem, 4. Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu rękojmi-gwarancji. 1. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do wykonywania w okresie rękojmi- gwarancji corocznych przeglądów z udziałem inwestora i wykonawcy wykonanych robót i przekazania zamawiającemu protokołu oceniającego stan obiektu (występujących ewentualnych wadach lub usterkach) z punktu widzenia warunków gwarancji na 1 miesiąc przed upływem każdego kolejnego roku liczonego od daty odbioru ostatecznego. 2. Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi-gwarancji i poświadczenia ich wykonania. 3. Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia robót po okresie rękojmi/gwarancji. 5.lość pobytów na budowie potrzeba do realizacji zamówienia dla: 1)Części I - pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego w Puławach a)2 razy w tygodniu dotyczy robót ogólnobudowlanych ( czyli około 200 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) b)1 razy w tygodniu w trakcie realizacji robót instalacji elektrycznych( czyli około 16 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) 2)Części II - pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Rewaloryzacja i konserwacja Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach a)2 razy w tygodniu dotyczy robót ogólnobudowlanych ( czyli około 192 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) b)1 razy w tygodniu w trakcie realizacji robót instalacji elektrycznych( czyli około 16 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) c)1 razy w tygodniu w trakcie realizacji robót instalacji elektrycznych część ( czyli około 16 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) d)1 razy w tygodniu w trakcie realizacji robót instalacji sanitarnych ( c.o, wod- Kan, ccw). Dotyczy tylko Domeku Żółtego ( czyli około 16 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) 3)Części III - pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie instalacji systemów zabezpieczeń i monitoringu: a)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego) - 8 pobytów w trakcie realizacji robót b) Zamontowanie systemów monitoringu - 8 pobytów w trakcie realizacji robót Częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb lub życzenia inwestora lub kierownika budowy. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, inspektor nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez wykonawcę robót lub zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach