Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5765211...13, 5767278
- Data zamieszczenia: 2010-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
ul. Sobieskiego 3 3
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 082 5765211...13, 5767278
REGON: 11020012000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pod nazwą: Modernizacja i remont budynku Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Krasnymstawie przy ul. Zamkowej 5a. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją inwestycji pn. Modernizacja i remont budynku Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Krasnymstawie przy ul. Zamkowej 5a. Zakres prac obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi, a w szczególności: - Reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji. - Kontroli prawidłowości wykonywania robót budowlanych pod względem zgodności z projektem budowlanym, szczegółowymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. - Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, oraz wykorzystywanych wyrobów budowlanych. Inspektor Nadzoru nie może dopuścić do zastosowanych wyrobów i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. - Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych. - Udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, oraz potwierdzanie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru. - Potwierdzanie obmiaru robót, lub stopnia zaawansowania prac budowlanych, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót . - Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji. - Przygotowanie dla Zamawiającego kompletu dokumentów w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku. - Obsługę poodbiorową do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych. Zakres robót budowlanych obejmuje: - wymianę elementów konstrukcyjnych i pokrycia dachu, - wymianę rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, - przemurowania istniejących kominów i udrożnienia przewodów wentylacyjnych, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę podokienników zewnętrznych i parapetów wewnętrznych, - wykonanie brakujących ław fundamentowych, koszy podokiennych oraz izolację ścian fundamentowych, - wykonanie tynków renowacyjnych, - wykonanie tynków elewacyjnych wraz z odtworzeniem gzymsu okapowego - malowanie elewacji - wykonanie posadzki w refektarzu, - wykonanie monitoringu obiektu, - osuszenie budynku metodą bezinwazyjną, Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dostępnych do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej www.krasnystaw-powiat.pl jako załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy przedmiotowych robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2015-08-26 - Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1625 L i 2007 L - etap II
Dodano: 2015-07-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego przy ul. Kilińskiego w Zamościu - etap III.
Dodano: 2015-06-02 - Świadczenie usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: Budowa skanera wraz z infrastrukturą towarzysząca do prześwietlania wagonów towarowych na kolejowym przejściu granicznym w Terespolu
Dodano: 2015-04-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego w ramach projektu pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mircze oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Ameryka, Borsuk, Łasków, Marysin, Mircze, Modryniec, Modryń, Modryń Kolonia, Smoligów.
Dodano: 2014-11-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zamówieniami uzupełniającymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzywowierzba gmina Wyryki
Dodano: 2014-10-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Dominiczyn, Lubowierz, Kołacze gmina Stary Brus
Dodano: 2014-08-29 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn. Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach na terenie gminy Hanna.
Dodano: 2014-08-26 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Wykonanie robót w ciągu drogi krajowej nr 12/17 w zakresie: a) Roboty związane z poprawą systemu odwodnienia obwodnicy m. Piaski w ciągu drogi krajowej nr 12 Lublin - Chełm - Dorohusk; b) Roboty związane z wykonaniem ciągu pieszego wraz z przejściem dla pieszych przez ul. Piasecką w Świdniku
Dodano: 2014-08-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa dróg gminnych w miejscowości Wereszczyn, Borysik, Przymiarki gmina Urszulin
Dodano: 2014-07-28