Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.:,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Piastów w m. Góra. Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Piastów w m. Góra,,

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2011-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.:,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Piastów w m. Góra. Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Piastów w m. Góra,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i elektrycznej dla inwestycji pn.: ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Piastów w m. Góra. Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Piastów w m. Góra,,. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. Rolę koordynatora pełni inspektor nadzoru branży drogowej. Nadzór w branży drogowej- roboty budowlane w zakresie: -roboty przygotowawcze, -roboty ziemne, -podbudowa, -nawierzchnia, -elementy ulic, - kanalizacja deszczowa. Nadzór inwestorski w branży elektrycznej: -usunięcie kolizji istniejącej sieci kablowej SN z projektowaną drogą, -zabezpieczenie istniejących kabli SN i NN, -budowa oświetlenia ulicznego etap I i etap II. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część SIWZ. Inspektorzy Nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotowa dokumentacją. Zakres inwestycji obejmuje: -Wykonanie usług i robót budowlanych w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj,, w oparciu o sporządzony program funkcjonalno-użytkowy dla przedmiotowego zadania. -Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w oparciu o sporządzony programie funkcjonalno- użytkowy, stanowiący załącznik do SIWZ oraz obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zdobędzie wszelkie uzgodnienia, badania, mapy, zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Piastów ma doprowadzić do powstania na terenie dróg osiedlowych, placów manewrowych i parkingowych z miejscami parkingowymi również dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Obszar objęty przedmiotem zamówienia obejmuje następujące działki: 2080/63, 637/20, 637/24, 2081/22, 2081/23, 2081/5 oraz 656/117 (zakres zainwestowania obejmuje tylko teren będący własnością Gminy Góra). Teren objęty opracowaniem należy utwardzić i odwodnić, wody opadowe skierować do kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w drodze gminnej ( ul. Piastów, ul. Głogowska) lub do kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w drodze wojewódzkiej (ul. Jagiellonów), nawierzchnie dróg manewrowych, parkingów i chodników wykonać z kostki brukowej betonowej z uwzględnieniem krawężników, zamontować oświetlenie elektryczne. UWAGA: Zadanie należy wykonać etapami: -rok 2010: opracowanie w całości dokumentacji projektowej dla etapu I i etapu II ujętego w programie funkcjonalno-użytkowym wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w oparciu o sporządzony programie funkcjonalno- użytkowy; do robót budowlanych wykonanych w bieżącym roku należą roboty objęte etapem II wg programu funkcjonalno-użytkowego, obejmujące odwodnienie, oświetlenie oraz utwardzenie terenu, z zastrzeżeniem, iż wartość robót wykonanych w 2010r. nie może przekroczyć kwoty 314.000,00 zł (słownie: trzysta czternaście tysięcy złotych 00/100 groszy), (w tym: ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Piastów w m. Góra,, - 260.000,00 zł,,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Piastów w m. Góra,, - 54.000,00 zł.) -Rok 2011: w terminie do 30.06.2011. kontynuacja robót budowlanych etapu I oraz roboty budowlane objęte etapem II w programie funkcjonalno-użytkowym. ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Piastów w m. Góra,, oraz ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Piastów w m. Góra,, Uwagi dodatkowe w stosunku do zapisów programu funkcjonalno- użytkowego : - nie wymaga się sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót (wynagrodzenie ryczałtowe) oraz kosztorysów inwestorskich, projekt budowlany należy opracować w 6 egz. oraz projekt wykonawczy w 4 egz. - działka nr 637/24 nie podlega zainwestowaniu na całej powierzchni, tylko w zakresie zobrazowanym na załączniku graficznym oznaczonym tyt. ,,obszar zainwestowania,,, stanowiącym załącznik do SIWZ, - w obszarze zainwestowania uwzględnić krawężnik, - czarną kostką winny być wyznaczone tylko linie kierunkowe, miejsc postojowych, - nawierzchnia obszaru zainwestowania wynosi około 3382 m2, - zał. 4.1 - kserokopia mapy zasadniczej obrazuje obszar wykraczający poza władanie Zamawiającego, należy ją traktować tylko pomocniczo, patrz. zał. obszar zainwestowania. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych . Wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Link do strony UMiG, na ktorej zamieszczono ogłoszenie na roboty budowlane: http://www.bip.gora.com.pl/content.php?cms_id=1142 Do obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności: 1.Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, (Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian dotyczących rodzaju i ilości robót bez pisemnego polecenia Zamawiającego) oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych, której projekt został załączony do SIWZ. 2.Odpowiedzialność za koordynację realizacji inwestycji pn.: Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Piastów w m. Góra. Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Piastów w m. Góra,,. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową na roboty . 3.Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane . 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. Bieżące i całościowe rozliczenie finansowe zrealizowanych robót. 5.Protokolarne przekazywanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 6.Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 7.Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej, właściwymi normami i przepisami prawa oraz interesem Zamawiającego. 8.Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. 9.Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu . 10.Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 11.Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót. 12. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robot. 13. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 14.Sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. Inspektor Nadzoru sprawdza i zatwierdza daną partię materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania. 15. Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 16. Odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. 17.Uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowym inwestycji (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania. 18. Zatwierdzanie obmiaru robót faktycznie wykonanych oraz dokumentacji powykonawczej stanowiących podstawę do sporządzenia protokołu odbioru robót częściowych. 19.Sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji. 20.Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych, a także akceptowanie i zatwierdzanie faktur częściowych i faktury końcowej, po uprzedniej kontroli, weryfikacji i analizie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 21. Dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac. 22.Opracowywanie wniosków na ewentualne zmiany w zakresach robót. Wykonawca nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powyższego. 23.Udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. Z ustaleń w trakcie spotkania zostanie sporządzony protokół ustaleń. 24.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 25.W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. Dokładny zakres obowiązków opisano w ustawie Prawo budowlane i w aktach wykonawczych, projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Pełna dokumentacja projektowa wraz z projektem umowy z wykonawcą robót budowlanych znajduje się na stronie Zamawiającego: www.bip.gora.com.pl w załącznikach do SIWZ. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni może stanowić podstawę do rozwiązania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie wprowadzono obowiązku wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach