Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji miejskich w Częstochowie - 10 części

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
  • Data zamieszczenia: 2011-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
    REGON: 00051573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji miejskich w Częstochowie - 10 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Wybór następujących inspektorów nadzoru dla zadania pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 14, przy ul. Waszyngtona 62 w Częstochowie: 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 3) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Budowa ww. boiska obejmuje zakres: a) Boisko wielofunkcyjne, mieszczące w swym obrysie boisko szkolne do piłki ręcznej o wymiarach 15 x 30 m, boisko do siatkówki o wymiarach 9 x 18 m. b) Bieżnia lekkoatletyczna wraz ze skocznią w dal. c) Piłkochwyty. d) Część instalacyjna - odwodnienie. e) Ciągi komunikacyjne. f) Naprawa ściany i schodów do piwnicy. g) Oświetlenie terenu. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór, określają dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są w posiadaniu zamawiającego i będą udostępniane (wypożyczane) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Część 2: Wybór następujących inspektorów nadzoru dla zadania pn. Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 12 przy ul. Warszawskiej 31 w Częstochowie: 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Remont ww. sali gimnastycznej obejmuje zakres: a) Demontaż istniejącej podłogi, montaż nowej podłogi z parkietu dębowego. b) Demontaż i montaż stolarki drzwiowej. c) Demontaż i montaż instalacji c.o., montaż nowych grzejników, montaż aparatów grzewczo - wentylacyjnych, montaż nowych opraw oświetleniowych. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór, określają dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są w posiadaniu zamawiającego i będą udostępniane (wypożyczane) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Część 3: Wybór następujących inspektorów nadzoru dla zadania pn. Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 35 przy ul. Ogrodowej 50/64 w Częstochowie: 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Remont ww. sali gimnastycznej obejmuje zakres: a) Demontaż istniejącej podłogi, montaż nowej podłogi z wykładziny sportowej. b) Demontaż i montaż stolarki drzwiowej. c) Demontaż i montaż instalacji c.o., montaż nowych grzejników, montaż aparatów grzewczo - wentylacyjnych, montaż nowych opraw oświetleniowych. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór, określają dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są w posiadaniu zamawiającego i będą udostępniane (wypożyczane) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Część 4: Wybór następujących inspektorów nadzoru dla zadania pn. Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy al. Wojska Polskiego 13 w Częstochowie: 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Remont ww. sali gimnastycznej obejmuje zakres: a) Demontaż istniejącej podłogi, montaż nowej podłogi z wykładziny sportowej. b) Demontaż i montaż stolarki drzwiowej. c) Demontaż i montaż instalacji c.o., montaż nowych grzejników, montaż aparatów grzewczo - wentylacyjnych, montaż nowych opraw oświetleniowych. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór, określają dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są w posiadaniu zamawiającego i będą udostępniane (wypożyczane) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Część 5: Wybór inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla zadania pn. Remont dachu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 39 przy ul. Kopernika 79/89 w Częstochowie. Remont ww. dachu obejmuje zakres: 1) Demontaż istniejącego pokrycia z pap termozgrzewalnych i płyt wiórowo cementowych. 2) Wykonanie nowych warstw pokrycia (płyty styropianowe EPS100 - 2 x 10 cm, papa termozgrzewalna). Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór, określają dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są w posiadaniu zamawiającego i będą udostępniane (wypożyczane) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Część 6: Wybór następujących inspektorów nadzoru dla zadania pn. Remont pomieszczeń Filii Biblioteki Publicznej nr 16 przy ul. Krakowskiej 46/50 w Częstochowie: 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Remont pomieszczeń Filii Biblioteki Publicznej obejmuje strefę wejściową z sanitariatami, pomieszczenia biblioteczne oraz pokój biurowy. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór, określają dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są w posiadaniu zamawiającego i będą udostępniane (wypożyczane) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Część 7: Wybór inspektora nadzoru dla zadania pn. Remont elewacji frontowej budynku Biblioteki Publicznej im. dr Władysława Biegańskiego przy Alei Najświętszej Maryi Panny 22 w Częstochowie. Inspektor nadzoru musi posiadać uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579). Zakres remontu obejmuje wymianę okien, ocieplenie elewacji styropianem, czyszczenie okładzin kamiennych, wykonanie obróbek blacharskich. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór, określają dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są w posiadaniu zamawiającego i będą udostępniane (wypożyczane) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Część 8: Wybór następujących inspektorów nadzoru dla zadania pn. Termomodernizacja Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. S. Żeromskiego przy Al. Niepodległości 16/18 w Częstochowie: 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Termomodernizacja ww. szkoły obejmuje zakres: a) Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku. b) Ocieplenie stropodachu. c) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. d) Kolorystykę obiektu po ociepleniu. e) Modernizację instalacji. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór, określają dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są w posiadaniu zamawiającego i będą udostępniane (wypożyczane) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Część 9: Wybór następujących inspektorów nadzoru dla zadania pn. Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 i budynku Gimnazjum nr 2 przy ul. Baczyńskiego 2a w Częstochowie: 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Remont ww. sanitariatów obejmuje zakres: a) Wymiana płytek ściennych i podłogowych. b) Wymiana ścianek działowych, stolarki drzwiowej i okiennej. c) Wymiana opraw oświetleniowych. d) Wymiana instalacji wod-kan. i kanalizacji sanitarnej. e) Wymiana armatury sanitarnej. f) Montaż kabin ustępowych. g) Naprawa i malowanie ścian. h) Wykonanie sufitów podwieszanych. i) Wymiana osłon na grzejniki. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór, określają dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są w posiadaniu zamawiającego i będą udostępniane (wypożyczane) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Część 10: Wybór następujących inspektorów nadzoru dla zadania pn. Remont sali gimnastycznej wraz z remontem szatni w Zespole Szkół Gastronomicznych przy ul. Worcella 1 w Częstochowie: 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Remont ww. sali gimnastycznej obejmuje zakres: a) Wymiana podłogi sali gimnastycznej z nawierzchnią sportową. b) Wymiana płytek ściennych i podłogowych. c) Naprawa (roboty tynkarskie) i malowanie ścian i sufitów. d) Remont pokrycia dachu wraz z dociepleniem. e) Remont szatni. f) Wymiana osłon na grzejniki. g) Wymiana drzwi wewnętrznych. h) Wymiana instalacji c.o. i) Wykonanie wentylacji mechanicznej. j) Instalacje elektryczne. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór, określają dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są w posiadaniu zamawiającego i będą udostępniane (wypożyczane) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Część 1: rozpoczęcie robót - po podpisaniu umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz przekazaniu placu budowy, zakończenie całości robót i odbiór - do 31.08.2011 r. Część 2: rozpoczęcie robót budowlanych nie wcześniej niż dnia 23.05.2011 r. zakończenie całości robót i odbiór - do 30.09.2011 r. Część 3: rozpoczęcie robót budowlanych nie wcześniej niż dnia 23.05.2011 r. zakończenie całości robót i odbiór - do 30.09.2011 r. Część 4: rozpoczęcie robót budowlanych nie wcześniej niż dnia 23.05.2011 r. zakończenie całości robót i odbiór - do 30.09.2011 r. Część 5: rozpoczęcie robót - po podpisaniu umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz przekazaniu placu budowy, zakończenie całości robót i odbiór - do 30.08.2011 r. Część 6: rozpoczęcie robót - po podpisaniu umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz przekazaniu placu budowy, zakończenie całości robót i odbiór - do 31.08.2011 r. Część 7: rozpoczęcie robót - po podpisaniu umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz przekazaniu placu budowy, zakończenie całości robót i odbiór - do 31.10.2011 r. Część 8: rozpoczęcie robót - po podpisaniu umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz przekazaniu placu budowy, zakończenie całości robót i odbiór - do 20.08.2012 r. Część 9: rozpoczęcie robót - po podpisaniu umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz przekazaniu placu budowy, zakończenie całości robót i odbiór - do 19.08.2011 r. Część 10: rozpoczęcie robót budowlanych od dnia 01.06.2011 r. zakończenie całości robót i odbiór - do dnia 30.09.2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach