Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskie nad realizacją inwestycji pn.: Budowa drogi wraz z odwodnieniem ul. Letniej w Radlinie - etap I.

Urząd Miasta Radlin ogłasza przetarg

  • Adres: 44-310 Radlin, ul. Rymera 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4590200 , fax. 032 4590205
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Radlin
    ul. Rymera 15 15
    44-310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 032 4590200, fax. 032 4590205
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskie nad realizacją inwestycji pn.: Budowa drogi wraz z odwodnieniem ul. Letniej w Radlinie - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad następującym zakresem robót: droga o szerokości 6,0m i długości 1265 m, chodnik jednostronny o szerokości 2,0 m, łączna długość odwodnienia tj. kanalizacji deszczowej 1296,4 m przyłącze kanalizacyjne fi160 i fi 75 o łącznej długości 341 m przyłącze wodociągowe fi110 i fi63 o łącznej długości 648 m oświetlenie uliczne o długości obwodu 1350 m kanalizacja teletechniczna o długości ok. 1243 m Powierzchnie poszczególnych części zagospodarowania terenu: powierzchnia jezdni: 8343 m2 powierzchnia chodników: 2530 m2 powierzchnia poboczy: 2300 m2 powierzchnia skarp: 2470 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność w zakresie prowadzenia nadzorów inżynieryjnych lub posiadają uprawnienia w zakresie nadzorowania robót drogowych - warunek ten zostanie spełniony poprzez dołączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w wymaganym zakresie, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (w razie występowania podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą) lub dołączenie uprawnień wraz z aktualnym dokumentem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (w razie występowania osób fizycznych) oraz oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonał zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. Wykonawca prowadził dwa nadzory inwestorskie nad realizacją inwestycji drogowej o długości co najmniej 600 m każda. Warunek ten zostanie spełniony poprzez dołączenie do oferty wykazu wykonanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem zakresu rzeczowego, dat wykonania i odbiorców (wzór załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenia stanowiacego załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - warunek ten zostanie spełniony poprzez przedłożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ wraz z pisemnym zobowiązaniem (w razie udostępnienia potencjału technicznego). 4.Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek ten zostanie spełniony poprzez dołączenie do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do nadzorowania robót tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wodociągowych i kanalizacyjnychwraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz pisemnego zobowiązania o udostępnieniu (w razie występowania takich osób), 5.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek ten zostanie spełniony poprzez przedłożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 6.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy Pzp - oświadczenie (załącznik nr 2).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta powinna zawierać: 1.wypełniony i podpisany druk oferty ( wzór załącznik nr 1), 2.oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 (wzór - załącznik nr 2), 3.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Wykonawca prowadził dwa nadzory inwestorskie nad realizacją inwestycji drogowej o długości co najmniej 600 m każda (załącznik nr3), 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w razie występowania podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą, 5.wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie nadzorowania robót w specjalności w specjalności drogowej, elektrycznej i wodno - kanalizacyjnej wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób biorących udział w realizacji zamówienia (wzór załącznik nr 4), 6.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7.umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie tj. Spółki cywilnej - w razie występowania lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika (lidera), gdy do przetargu staje konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach