Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn” Budowa trzech basenów w dzielnicach” dla następujących lokalizacji: Lokalizacja I – Katowice Szopienice-Burowiec ul. Hallera, ul. Konna Lokalizacja II – Katowice Brynów - Osiedle Zgrzebnioka – ul. Kościuszki, ul. Zgrzebnioka

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2019-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn” Budowa trzech basenów w dzielnicach” dla następujących lokalizacji: Lokalizacja I – Katowice Szopienice-Burowiec ul. Hallera, ul. Konna Lokalizacja II – Katowice Brynów - Osiedle Zgrzebnioka – ul. Kościuszki, ul. Zgrzebnioka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie objętym dokumentacją projektową, STWiORB oraz wzorem umowy, które stanowią Załączniki nr 6, 7, 8 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, przez projektantów odpowiadających branżami poszczególnym branżom projektowym występującym w dokumentacji projektowej przedmiotowej inwestycji tj. branży: architektonicznej konstrukcyjno-budowlanej; inżynieryjnej – drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych (przewodowej i bezprzewodowej), cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych. Uwaga 1: Zamawiający zakupił gotową dokumentację projektową krytego basenu, oraz zlecił wykonanie usług projektowych polegających na adaptacji projektu w/w lokalizacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Dokumentacja ta została opracowana przez Pracownię Projektową PION Andrzej Kusztelak z siedzibą w Łodzi przy ul. Gimnastycznej 14. Zamawiający posiada prawa autorskie do tej dokumentacji. Uwaga 2: Aktualne zaawansowanie robót dla: Lokalizacji I – Katowice Szopienice-Burowiec ul. Hallera, ul. Konna wynosi 63,77% Lokalizacji II – Katowice Brynów - Osiedle Zgrzebnioka – ul. Kościuszki, ul. Zgrzebnioka wynosi 60,06 % 2) Sprawowanie nadzoru autorskiego obejmuje: a) Lokalizacja I – Katowice Szopienice-Burowiec ul. Hallera, ul. Konna Sprawowanie nadzoru autorskiego obejmujące: - pobyt projektanta na budowie - 30 NA - nadzór pisemny i rysunkowy uzupełniający projekt - 40 NA Wykonanie usług projektowych obejmujących: - 5 kpl - projekty zamienne - projekty dodatkowe (jeden komplet jednej branży) b) Lokalizacja II – Katowice Brynów - Osiedle Zgrzebnioka – ul. Kościuszki, ul. Zgrzebnioka Sprawowanie nadzoru autorskiego obejmujący: - pobyt projektanta na budowie - 30 NA - nadzór pisemny i rysunkowy uzupełniający projekt - 40 NA Wykonanie usług projektowych obejmujących: - 5 kpl - projekty zamienne - projekty dodatkowe (jeden komplet jednej branży) 3) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie: 1. Pełnienia obowiązków wynikających z przepisów Prawa Budowlanego w szczególności czynności określone w art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane: a) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z Projektem, b) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w stosunku do przewidzianych w Projekcie, zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; 2. Wykonywania czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania robót budowlanych, w tym: a) zapoznania się z dokumentacją projektową (zwaną w skrócie „Projekt") stanowiącą załącznik do SIWZ, b) dokonywania wpisów w dzienniku budowy, c) dokonywania stosownych zapisów na rysunkach wchodzących w skład Projektu, d) czuwania by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego pozwoleniem na budowę, e) dokonywania wyjaśnień przyjętych rozwiązań technicznych (materiałowych) w Projekcie, które spowodowały wątpliwości w toku realizacji robót, f) sporządzania dodatkowych szkiców lub rysunków uzupełniających lub opisów uzupełniających objaśniających rozwiązania projektowe, jeśli Projekt nie wyjaśnia w dostatecznym stopniu rozwiązań technicznych, g) dokonywania oceny produktów i wyrobów (do przewidywanego zabudowania) pod kątem zgodności z Projektem, h) sporządzania oceny uzyskanych wyników poszczególnych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, normami i innymi obowiązującymi przepisami, i) niezwłocznego informowania Inżyniera Kontraktu/Zamawiającego oraz Kierownika Budowy o wszelkich dostrzeżonych błędach w toku realizacji robót, w szczególności o powstałych w trakcie budowy rozbieżnościach wykonanych robót z Projektem, j) sporządzania protokołów, notatek lub zapisów z ustaleń oraz innych czynności uzgodnionych odrębnie przez Strony, k) udziału w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego lub Kierownika Budowy, l) udziału w odbiorach częściowych, technicznych oraz w odbiorze końcowym inwestycji oraz badaniach materiałów i konstrukcji, m) opiniowania lub uzgadniania możliwości wprowadzenia zmian materiałowych, konstrukcyjnych, technicznych lub technologicznych, nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonych projektów lub warunków zezwalających na realizację inwestycji drogowej, n) informowania Inżyniera Kontraktu/Zamawiającego w przypadku stwierdzenia istotnych wad projektu lub rażących błędów, które będą generować po stronie Zamawiającego dodatkowe wydatki finansowe z tytułu wystąpienia dodatkowych robót budowlanych; 3. Opracowania projektów zamiennych, dodatkowych wszystkich branż, o których mowa w sekcji II.4.1) ogłoszenia w zależności od występujących okoliczności na budowie, w tym: a) opracowanie projektów zamiennych, dodatkowych wraz z niezbędnymi obliczeniami statyczno- wytrzymałościowymi, wynikłych w trakcie realizacji robót, w zakresie: projektu budowlano-wykonawczego, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót-w zależności od specyfiki prac projektowych, b) wykonanie prac związanych z wystąpieniem do instytucji opiniujących w celu uzyskania wszelkich niezbędnych zgód, opinii, warunków technicznych, wywiadów branżowych i decyzji administracyjnych w ramach projektów zamiennych, dodatkowych w razie zaistnienia takiej konieczności, c) wystąpienie z wnioskiem do właściwego organu i uzyskanie nowego lub zamiennego dokumentu pozwalającego realizować roboty zgodnie z Prawem Budowlanym, w przypadku wprowadzenia istotnych zmian w stosunku do Projektu; d) przygotowanie wszelkich ekspertyz niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, w tym w szczególności ekspertyzy w zakresie zastosowania przyjętych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych, co do ich zgodności z aktualnymi przepisami, normami i ich bieżącymi interpretacjami. 4) Opis realizacji zamówienia: 4.1) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do powołania Koordynatora czynności projektantów sprawujących nadzór autorski na budowie. Do obowiązków koordynatora należeć będzie: a) koordynacja pracy projektantów nadzoru autorskiego na budowie, b) reprezentowanie zespołu autorskiego w kontaktach z Zamawiającym, Inżynierem Kontraktu i Wykonawcą robót, c) rozwiązywanie ewentualnych sporów i problemów powstałych w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego. d) do przybycia na budowę w ciągu 48 godzin od chwili wezwania przez inspektora nadzoru inwestorskiego, ile nie zostanie uzgodniony przez Strony inny dłuższy termin, e) udziału w komisjach, naradach koordynacyjnych i technicznych oraz innych spotkaniach w zakresie budowy danego etapu inwestycji, f) udziału w odbiorach technicznych i końcowych, g) obowiązkowego udziału w cyklicznych Radach Budowy, 4.2) Wykonawca będzie wykonywał zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy, w szczególności: a) miejscem pełnienia nadzoru autorskiego będzie teren budowy lub inne miejsca wskazane przez Zamawiającego, b) płatny nadzór autorski będzie pełniony na wezwanie Inżyniera Kontraktu lub Zamawiającego (pocztą, mailem) z podaniem tematu nadzoru. c) opracowanie i dostarczenie do Zamawiającego w terminie do 14 dni (o ile nie zostanie ustalony na Radzie Budowy inny dłuższy termin) projektów zamiennych i/lub dodatkowych w ilości 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie niemodyfikowalnym i edytowalnym wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, przedmiarami i decyzjami administracyjnymi wynikającymi z specyfiki projektu oraz przepisów prawa, d) wszelkie czynności prowadzone w ramach zamówienia będą opisywane przez Wykonawcę na KARTACH NADZORU AUTORSKIEGO i dodatkowo - ze względu na specyfikę - wpisywane do Dziennika Budowy lub przedkładane w formie opracowania (rewizji Projektu, dodatkowego projektu itp.). Karty nadzoru autorskiego z miesięcznego okresu rozliczeniowego, po zatwierdzeniu przez Inżyniera Kontraktu będą podstawą do wypłaty wynagrodzenia umownego. 5) Szczegółowy zakres prac określa: a) wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) formularz cenowy - załącznik do oferty nr 1a) c) dokumentacja projektowa udostępniona w ramach przetargu na roboty budowlane łącznie ze wszystkimi zmianami wprowadzonymi na etapie przetargu: Lokalizacja I – Katowice Szopienice-Burowiec ul. Hallera, ul. Konna - załącznik nr 6 do SIWZ Lokalizacja II – Katowice Brynów - Osiedle Zgrzebnioka – ul. Kościuszki, ul. Zgrzebnioka - załącznik nr 7 do SIWZ 6) wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osobę wykonującą prace administracyjno-biurowe, do wykonania czynności w trakcie realizacji zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: a) etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej, zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. b) Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, zgodnie z art. 143 e ustawy pzp. 7) Wymagania dotyczące projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (o których mowa w art. 29 ust. 5 i 6 ustawy wynikają z niżej wymienionego aktu prawa Unii Europejskiej: Konwencja ONZ o prawach osób niepełnosprawnych - Tekst Konwencji opublikowany został w Dz. U. z dnia 25 października 2012 r., poz. 1169. Projektowanie winno być zgodne z ww. aktem prawa Unii Europejskiej . 8) Wykonawca z chwilą przekazania dzieła (tj. wszystkich wymaganych opracowań wykonanych w ramach zamówienia) i w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dzieła, w całości i na wyłączność, a także własność nośników, na których utrwalono dzieło i przekazano je Zamawiającemu. Ponadto Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego prawa zależne. Przeniesienie praw nie będzie ograniczone ani czasowo, ani terytorialnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium przetargowe 2000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4.Dowód wniesienia wadium; 5. Kalkulację ceny ofertowej zał. nr 1 a do SIWZ. 6. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. II. Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.7.I.2 wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach