Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru nad realizacją prac geodezyjnych w związku z operacją scalenia gruntów rolnych we wsi Turza, gmina Łazy

Powiat Zawierciański ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 450 71 00 , fax. 326 721 971
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zawierciański
    ul. Sienkiewicza 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 450 71 00, fax. 326 721 971
    REGON: 27625525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zawiercie.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru nad realizacją prac geodezyjnych w związku z operacją scalenia gruntów rolnych we wsi Turza, gmina Łazy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru nad realizacją prac geodezyjnych w związku z operacją scalania gruntów rolnych we wsi Turza, gmina Łazy, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach operacji pn.: „Scalenie gruntów rolnych we wsi Turza, gmina Łazy, Powiat Zawierciański”, realizowanego w ramach poddziałania: „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. 2. Nadzór nad scaleniowymi pracami geodezyjnymi obejmować będzie obręb ewidencyjny Turza z liczbą działek ewidencyjnych przed scaleniem – 846 szt. o powierzchni 489,3439 ha, w tym gruntów rolnych 126,6668 ha oraz gruntów leśnych 343,0711 ha. Scaleniowe prace geodezyjne będą realizowane w 6 etapach przez Beskidzkie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Żywcu. 3. Przedmiot umowy powinien być wykonany przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz standardami zawodowymi, wiedzą techniczną i ze szczególną starannością. 4. Wykonawca powinien posiadać wymagane przepisami uprawnienia geodezyjne: a) z zakresu nr 5, tj. geodezyjne urządzenie terenów rolnych i leśnych oraz kontroli w zakresie poprawności sporządzonych dokumentów geodezyjnych do regulacji ksiąg wieczystych, b) z zakresu nr 2, tj. rozgraniczenie i podział nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. 5. Do obowiązków osoby pełniącej nadzór nad scaleniowymi pracami geodezyjnymi należy: 1) Prowadzenie stałego nadzoru nad wykonywanymi geodezyjnymi pracami scaleniowymi w imieniu i na rzecz Zamawiającego; 2) Wykonanie 3 kontroli pośrednich oraz 1 kontroli końcowej każdego etapu prac scaleniowych w terminach ustalonych w harmonogramie prac scaleniowych; 3) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych w/w kontroli oraz bieżące informowanie Zamawiającego o efektach prowadzonego nadzoru; 4) Prowadzenie dziennika robót geodezyjnych dla operacji pn. „Scalenie gruntów rolnych we wsi Turza, gmina Łazy, Powiat Zawierciański”; 5) Obowiązkowy udział nadzorującego w odbiorach końcowych każdego etapu prac scaleniowych; 6) W przypadku stwierdzenia zagrożenia realizacji prac w terminach wynikających z harmonogramu prac scaleniowych, nadzorujący ma obowiązek natychmiast telefonicznie (tj. w dniu kontroli) oraz pisemnie (w ciągu 3 dni od wykonania kontroli) powiadomić o tym fakcie Zamawiającego oraz zobowiązać BBGiTR w Żywcu (wykonawca prac scaleniowych we wsi Turza) do złożenia Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia przeprowadzenia kontroli, pisemnego wyjaśnienia przyczyn takiego zagrożenia oraz informacji na temat możliwości lub braku możliwości dotrzymania terminu realizacji prac określonych w harmonogramie; 7) Przeprowadzenie końcowej kontroli wszystkich etapów prac scaleniowych i sporządzenie protokołu odbioru całości prac geodezyjnych dot. scaleń wymagane jest po wykonaniu geodezyjnej dokumentacji poscaleniowej; 8) Wykonywanie prac, będących przedmiotem umowy, zgodnie z harmonogramem prac scaleniowych; 9) Obowiązkowy udział przy rozpatrywaniu skarg i wniosków uczestników scalenia przy wyłożeniu projektu scalenia; 10) Udział w pracach wyłonienia wykonawcy regulacji ksiąg wieczystych; 11) Wykonywanie kontroli w zakresie poprawności sporządzonych dokumentów geodezyjnych do regulacji ksiąg wieczystych, w szczególności: a) nadzór nad skompletowaniem dokumentacji geodezyjnej, niezbędnej do ujawnienia nowego stanu po scaleniu w poszczególnych księgach wieczystych uczestników postępowania scaleniowego, b) nadzór nad usuwaniem ewentualnych błędów i braków formalnych wniosków i pism na wezwanie Sądu lub Zleceniodawcy; 12) Sporządzenie protokołu z przeprowadzonej kontroli w/w dokumentów. 6. W odniesieniu do zapisów art. 29 ust. 3a Pzp, Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących bezpośrednio czynności w ramach umowy, gdyż wykonywanie czynności w przedmiotowym zamówieniu nie będzie polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego , którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale X SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczenia stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej). 2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: a) Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy (również w przypadku składania oferty wspólnej), b) Inne dokument(-y) (np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby). 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.cuw-zawiercie.4bip.pl, gdzie znajduje się informacja o prowadzonym postępowaniu oraz przekierowanie na platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i podpisuje we własnym imieniu (każdy wspólnik spółki cywilnej lub każdy konsorcjant - odrębnie). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania (w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby) warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach