Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, Szydłowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3329281 w. 20, , fax. 48 3329281
- Data zamieszczenia: 2019-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
Szydłowiecka 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 3329281 w. 20, , fax. 48 3329281
REGON: 14585771600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzeum-radom.bip.net.pl/?c=221
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzorów: inwestorskiego i konserwatorskiego nad inwestycjami realizowanymi przez Muzeum Wsi Radomskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na kompleksowym nadzorze nad inwestycjami realizowanymi przez Muzeum Wsi Radomskiej tj;: Część I zamówienia: „Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Modernizacja budynku Muzeum im. Oskara Kolberga w Przysusze wraz z zagospodarowaniem terenu ", Część II zamówienia: „Nadzór konserwatorski nad inwestycją pn. „Modernizacja budynku Muzeum im. Oskara Kolberga w Przysusze wraz z zagospodarowaniem terenu ", Część III zamówienia: „Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Modernizacja wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej na terenie placówki Muzeum Wsi Radomskiej Radom ul. Szydłowiecka 30” W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest na własny koszt powołać zespół inspektorów branżowych niezbędnych do odbioru inwestycji tj. co najmniej w branżach: Część I zamówienia: a) o specjalności konstrukcyjno – budowlanej, lub architektonicznej pełniącego jednocześnie funkcję Inspektora Koordynatora, posiadający jednocześnie kwalifikacje, o których mowa w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 2067 z póź. zm.), b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, e) teletechnicznej z uprawnieniami w instalacjach SWWIN i SAP Część III zamówienia: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, pełniącego jednocześnie funkcję Inspektora Koordynatora, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Planowane terminy realizacji poszczególnych inwestycji: Część I zamówienia: Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Modernizacja budynku Muzeum im. Oskara Kolberga w Przysusze wraz z zagospodarowaniem terenu " przewidywany termin realizacji Inwestycji – od czerwca 2019 r. do 30 października 2020 r. Część II zamówienia: Nadzór konserwatorski nad inwestycją pn. „Modernizacja budynku Muzeum im. Oskara Kolberga w Przysusze wraz z zagospodarowaniem terenu ", przewidywany termin realizacji Inwestycji – od czerwca 2019 r. do 30 października 2020 r. Część III zamówienia: Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Modernizacja wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej na terenie placówki Muzeum Wsi Radomskiej Radom ul. Szydłowiecka 30” – od czerwca 2019 r do 30 września 2019 r. UWAGA!!! Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją budowlaną dotyczącą nadzorowanych inwestycji. Dokumentację podstawową robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru i odbioru Inwestycji dotyczącej I i II części zamówienia można znaleźć na stronach BIP Muzeum Wsi Radomskiej pod linkiem: https://muzeum-radom.bip.net.pl/?a=601, zaś Dokumentację podstawową robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru i odbioru Inwestycji dotyczącej III części zamówienia można znaleźć pod linkiem: https://muzeum-radom.bip.net.pl/?a=602 . W przypadku zmiany terminów realizacji inwestycji, Inspektorzy mają obowiązek wykonywać przedmiot umowy do czasu usunięcia wszystkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego, łącznie z podpisaniem protokołu końcowego robót. Za moment zakończenia zamówienia uznaje się dzień podpisania protokołu końcowego robót. W ramach podpisanej w wyniku niniejszego zamówienia umowy Inspektorzy nadzoru (część I i III zamówienia) zobowiązani są również nadzorować usuwanie wad i usterek aż do upłynięcia udzielonych przez Wykonawcę nadzorowanych robót budowlanych, okresów gwarancji i rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik 2 do SIWZ a także umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 7a,7b,7c do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ: 1. Formularz ofertowy - którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowania którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oświadczenie będą stanowić wstępne potwierdzenie, spełnia warunki udziału w postępowaniu (wymagane na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 1) – forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem; 3. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ Oświadczenie będzie stanowić wstępne potwierdzenie, braku podstaw do wykluczenia (wymagane na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 3) – forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa także stosowne oświadczenie w dokumencie stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna). 5. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 6. Upoważnienie do reprezentowania konsorcjum (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) - w przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) – Załącznik Nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) (wymagane na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 1). 8. Wykaz osób wskazanych do realizacji zamówienia (wymagany na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu art. 25 ust. 1 pkt 1 ale także w związku z przyjętymi w postępowaniu kryteriami oceny ofert). Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ - forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: instalacji sanitarnych nad robotami budowlanymi sieci kanalizacji sanitarnych w ramach projektu Poprawa gospodarki ściekowej w gminie
Dodano: 2024-04-30 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu
Dodano: 2024-04-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 803 na odcinku od km 13+114 do km 15+809,55 na terenie gminy Skórzec”– nr postępowania 066/24
Dodano: 2024-04-09 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru pn.: Rozbudowa DW nr 683 w m. Sobików i Czaplinek, gm. Góra Kalwaria, pow. piaseczyński, woj. mazowieckie- skrzyżowanie z drogą krajową nr 50.- nr 067/24
Dodano: 2024-03-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi
Dodano: 2024-03-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 737 w m. Siczki, gm. Jedlnia – Letnisko – nr postępowania 062/24
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie remontu elewacji budynku hali COS Torwar oraz remont czterech tarasów wraz z robotami towarzyszącymi.”
Dodano: 2024-02-09 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji „Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Sienkiewicza 51 w Płocku”.
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy remoncie konserwatorskim kaplicy rodziny Jaworskich na Cmentarzu Łyczakowskim we Lwowie (Ukraina)
Dodano: 2023-08-04 - „Przywrócenie drożności morfologicznej rzeki Noteci od Pakości do Krostkowa” – nadzór inwestorski
Dodano: 2023-07-20