Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa drogi powiatowej w ulicy Sosnowej i Tadeusza Kościuszki w Markach na odcinku od drogi krajowej Nr 8 do granic miasta Marki

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05270 Marki, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7811003 wew. 660 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95
    05270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7811003 wew. 660, fax. 7811378
    REGON: 52600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.marki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa drogi powiatowej w ulicy Sosnowej i Tadeusza Kościuszki w Markach na odcinku od drogi krajowej Nr 8 do granic miasta Marki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa drogi powiatowej w ulicy Sosnowej i Tadeusza Kościuszki w Markach na odcinku od drogi krajowej Nr 8 do granic miasta Marki do momentu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, tj. nadzór nad wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 1 do postępowania. Dokumentacja projektowa dotycząca zadania Rozbudowa drogi powiatowej w ulicy Sosnowej i Tadeusza Kościuszki w Markach na odcinku od drogi krajowej Nr 8 do granic miasta Marki jest udostępniona pod adresem http://bip.marki.pl/pl/bip/przetargi/2017/67. W ramach nadzoru inwestorskiego Inspektor zobowiązany jest m.in. do: 1) uczestniczenia w przekazywaniu protokolarnym terenu budowy wykonawcy robót, 2) reprezentowania zamawiającego na budowie, sprawowania kontroli zgodności realizacji budowy z dokumentacją techniczną, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) nadzoru nad ścisłym przestrzeganiem przez wykonawcę robót harmonogramu rzeczowo – finansowego, 4) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu (sprawdzania atestów, świadectw jakości, wyników badań dostarczanych elementów), 5) sprawdzania i odbierania robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu, 6) dokonywania wpisów w dzienniku budowy, 7) udziału w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 8) nadzoru nad organizacją ruchu drogowego na czas realizacji robót, 9) współdziałania z zamawiającym w zakresie rozpatrywania sporów z wykonawcą wynikających z realizacji umowy na roboty, 10) weryfikacji dokumentacji powykonawczej pod kątem kompletności dla pozyskania ostatecznej decyzji na użytkowanie, 11) współpracy z Inspektorem Nadzoru budowy kanalizacji sanitarnej - części inwestycji finansowanej ze środków Funduszu Spójności lub ze środków własnych w ramach Projektu: „Budowa kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji miasta Marki – Etap III” (w ramach zadania 1.1 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Marki – część 1), 12) potwierdzenia usunięcia ewentualnych wad jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy. Szczegółowy zakres pełnienia funkcji i obowiązków Inspektora Nadzoru zawiera załącznik nr 1 do umowy, który jest również załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach