Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn Budowa hali sportowej wraz z zapleczem w Szczuce

Urząd Gminy Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Zamkowa 13 A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4984056 w. 36 , fax. 056 4982806
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brodnica
    ul. Zamkowa 13 A 13 A
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4984056 w. 36, fax. 056 4982806
    REGON: 00053423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn Budowa hali sportowej wraz z zapleczem w Szczuce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa hali sportowej wraz z zapleczem w Szczuce.Inwestycja zostanie zrealizowana zgodnie z dokumentacją projektową w skład której wchodzi projekt budowlany opracowany przez Biuro Projektowe ARMAGEDDON, ul. Kmieca 10A, 51 - 654 Poznań. Dokumentacja projektowa hali sportowej dostępna jest w Urzędzie Gminy Brodnica pok. 202 w godzinach urzędowania oraz na stronie internetowej www.bip.brodnica.ug.gov.pl (zamówienia publiczne/ogłoszone/budowa hali sportowej wraz z zapleczem w Szczuce - numer sprawy PPOŚI. 341 - 1/12/2009). Wykonawca zobowiązany jest wziąć pod uwagę wszelkie informacje zamieszczone na stronie internetowej dotyczące zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest budowa hali wraz z zapleczem w Szczuce. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) reprezentowania interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację inwestycji, 2) dokonywania sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do zamawiającego o dokonanie w niej uzupełnień, oraz informowania o sporządzeniu dokumentacji technicznej niezgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) nadzorowania prac budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i innych, których wykonanie określa dokumentacja projektowa 4) sprawdzania poprawności kalkulacji sporządzanych przez wykonawców robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z umów zawartych między Wykonawcą, a Zamawiającym, 5) współpracy z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót, 6) kontrolowania jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, 7) kontrolowania zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, 8) rozstrzygania - w uzgodnieniu z zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, 9) sporządzania protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie, 10) sprawdzania i odbioru wykonania robót ulegających zakryciu lub zanikowych, 11) potwierdzania faktycznie wykonanych robót, 12) uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń, 13) kompletowania dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, 14) potwierdzania gotowości do odbioru robót lub obiektu, 15) uczestniczenia w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 16) uczestniczenia w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, 17) sprawdzania przygotowanych przez wykonawcę rozliczeń kosztów realizacji inwestycji, 18) dojazdu i pobytu na placu budowy dwa razy w tygodniu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na telefoniczne wezwanie Zamawiającego, w okresie gwarancji minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, 19) informowania Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót, 20) informowania Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Wykonawcy (ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez wykonawcę robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionych pkt 5 niniejszej SIWZ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności do oferty dołączyć należy: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: a) Wykaz sprawowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, z podaniem ich wartości, dat wykonania, osoby sprawującej nadzór oraz rodzaju obiektów przy budowie których nadzory te były sprawowane. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych I elektroenergetycznych bez ograniczeń, drogowej w ograniczonym zakresie, oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach