Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją zadania pn. „Dostawa i montaż instalacji odnawialnych źródeł energii na budynkach w Gminach Jastrząb, Mirów, Chlewiska, Orońsko oraz na budynkach użyteczności publicznej powiatu szydłowieckiego

Gmina Jastrząb ogłasza przetarg

  • Adres: 26502 Jastrząb, Pl. Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 628 48 60 , fax. 048 628 48 61
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastrząb
    Pl. Niepodległości 5
    26502 Jastrząb, woj. mazowieckie
    tel. 048 628 48 60, fax. 048 628 48 61
    REGON: 67022374100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją zadania pn. „Dostawa i montaż instalacji odnawialnych źródeł energii na budynkach w Gminach Jastrząb, Mirów, Chlewiska, Orońsko oraz na budynkach użyteczności publicznej powiatu szydłowieckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na rzecz Gminy Jastrząb (Partnera wiodącego) oraz Gmin: Mirów, Chlewiska, Orońsko i Powiatu Szydłowieckiego (Partnerów projektu), nad realizacją projektu pt.: „Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na budynkach w Gminach Jastrząb, Mirów, Chlewiska, Orońsko oraz na budynkach użyteczności publicznej Powiatu Szydłowieckiego”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV. Przejście na gospodarkę niskoemisyjną w ramach, Działania 4.1 Odnawialne źródła energii (OZE), Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (dalej „Projekt”). 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pt.: „Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na budynkach w Gminach Jastrząb, Mirów, Chlewiska, Orońsko oraz na budynkach użyteczności publicznej Powiatu Szydłowieckiego”, w specjalnościach: 1) Branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 2) Branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3) Branża konstrukcyjno-budowlana. 3. Zadanie inwestycyjne w ramach projektu pt.: „„Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na budynkach w Gminach Jastrząb, Mirów, Chlewiska, Orońsko oraz na budynkach użyteczności publicznej Powiatu Szydłowieckiego”, realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”, na terenie Gminy Jastrząb (Partnera wiodącego) oraz Gmin: Mirów, Chlewiska, Orońsko i Powiatu Szydłowieckiego (Partnerów projektu) – Powiat Szydłowiecki, Województwo Mazowieckie i będzie polegało na zaprojektowaniu, a następnie wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie montażu:  43 instalacji kolektorów słonecznych,  347 instalacji paneli fotowoltaicznych,  36 instalacji pomp ciepła,  26 instalacji kotłów grzewczych opalanych biomasą, na/w budynkach mieszkalnych należących do osób fizycznych – mieszkańców Gminy Jastrząb oraz Gmin: Mirów, Chlewiska, Orońsko (budynki prywatne) oraz na budynkach użyteczności publicznej Gminy Jastrząb oraz Gmin: Mirów, Chlewiska, Orońsko i Powiatu Szydłowieckiego. 4. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności (i poniżej wymienione, będzie należało do zadań Wykonawcy): Nadzór inwestorski nad realizacją projektu pt.: „Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na budynkach w Gminach Jastrząb, Mirów, Chlewiska, Orońsko oraz na budynkach użyteczności publicznej Powiatu Szydłowieckiego” (a w szczególności nad zadaniami inwestycyjnymi w jego ramach), w ramach którego wyodrębnia się następujące czynności: 1) Zapewnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branżach:  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,  konstrukcyjno-budowlanej. 2) Zapewnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadań inwestycyjnych w ramach ww. projektu, realizowanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, tj. nad: a. realizacją umowy z wykonawcą na zaprojektowanie, a następnie wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie montażu i rozruchu technologicznego: 43 instalacji kolektorów słonecznych, 347 instalacji paneli fotowoltaicznych, 36 instalacji pomp ciepła, 26 instalacji kotłów grzewczych opalanych biomasą, na/w budynkach mieszkalnych należących do osób fizycznych – mieszkańców Gminy Jastrząb oraz Gmin: Mirów, Chlewiska, Orońsko (budynki prywatne) oraz na budynkach użyteczności publicznej Gminy Jastrząb oraz Gmin: Mirów, Chlewiska, Orońsko i Powiatu Szydłowieckiego. b. realizacją umowy z wykonawcą na zaprojektowanie, wykonanie i rozruch systemu monitoringu instalacji w zakresie wskaźników rezultatu dla Projektu; 3) Zapewnienie w okresie realizacji Projektu, nadzoru inwestorskiego nad funkcjonowaniem instalacji urządzeń pomiarowych w ramach systemu monitoringu efektów ekologicznych i energetycznych na zamontowanych instalacjach kolektorów słonecznych i paneli fotowoltaicznych. 4) Nadzór inwestorski nad budową (robotami budowlano-montażowymi) w takich odstępach czasu, aby zapewniona została skuteczność nadzoru, w tym: prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy każdej instalacji realizowanej w ramach Projektu – minimum 2 (dwa) razy w obrębie każdej nieruchomości objętej projektem, w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót budowlanych oraz montowanych instalacji, zgodnie z praktyką inżynierską, jak również zgodnie z: wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz z umową zawartą pomiędzy inwestorem (Zamawiającym) a wykonawcą prac. Każda inspekcja w terenie powinna (w tym odbiór techniczny instalacji) być udokumentowana w formie pisemnej przez Inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z określeniem zakresu inspekcji oraz czytelnym podpisem właściciela nieruchomości, celem poświadczenia jej odbycia,. Dokumenty w przedmiotowym zakresie dołącza się do protokołu odbioru usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego. 5) Zapewnienie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi RPO WM 2014-2020. 6) Reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji poszczególnych instalacji z projektem i pozwoleniami na budowę (jeśli będą wymagane), jak również zgodności z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 7) Weryfikacja kwalifikacji osób zatrudnianych przez Wykonawców Projektu. 8) Weryfikacja, czy urządzenia i materiały posiadają odpowiednie świadectwa i certyfikaty, sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, wyrobów budowlanych urządzeń i instalacji, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 9) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawców robót, dostaw, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, p.poż. i ochrony środowiska. 10) Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez Wykonawców robót budowlanych. 11) Organizowanie i prowadzenie wraz z Zamawiającym narad technicznych, problemowych i innych spotkań. 12) Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji Projektu. 13) Przygotowanie wzorów dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami (wzór protokołu odbioru częściowego i końcowego, wzór harmonogramu rzeczowo-finansowego, itp.). 14) Udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu w zakresie rzeczowym i merytorycznym dot. realizowanego Projektu. 15) Ocena, aprobata lub odrzucenie wniosków materiałowych Wykonawców. 16) Przygotowanie i uczestnictwo w odbiorach: robót zanikających i ulegających zakryciu, częściowych i końcowych. 17) Uzgodnienie z Wykonawcami, a następnie sprawdzenie wymaganej dokumentacji powykonawczej. 18) Zarządzanie całym procesem oddawania (przekazywania) do użytkowania instalacji OZE na/w budynkach mieszkalnych należących do osób fizycznych – mieszkańców Gmin: Jastrząb Mirów, Chlewiska, Orońsko (budynki prywatne) oraz na budynkach użyteczności publicznej Gmin: Jastrząb, Mirów, Chlewiska, Orońsko i Powiatu Szydłowieckiego. 19) Udział w pracach komisji powołanych do przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanych instalacji, do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych i przekazanych do użytkowania instalacji oraz kontrola ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. 20) Udział w pracach komisji powołanej do przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych instalacji na koniec okresu trwania gwarancji. 5. Nadzór inwestorski nad realizacją projektu pt.: „Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na budynkach w Gminach Jastrząb, Mirów, Chlewiska, Orońsko oraz na budynkach użyteczności publicznej Powiatu Szydłowieckiego” będzie obejmował w szczególności nadzór nad dostawą i montażem w : Gminie Jastrząb -20 kompletów instalacji kolektorów słonecznych, - 95 kompletów instalacji fotowoltaicznych, - 9 kompletów powietrznych pomp ciepła, - 4 sztuki kotłów zasilanych biomasą, Gminie Mirów - 3 komplety instalacji kolektorów słonecznych, - - 82 komplety instalacji fotowoltaicznych, - - 3 komplety powietrznych pomp ciepła, - 2 sztuki kotłów zasilanych biomasą Gminie Chlewiska - 7 kompletów instalacji kolektorów słonecznych, - 50 kompletów instalacji fotowoltaicznych, - 2 komplety powietrznych pomp ciepła, Gmina Orońsko - 13 kompletów instalacji kolektorów słonecznych, - 117 kompletów instalacji fotowoltaicznych, - 22 komplety powietrznych pomp ciepła, - 20 sztuk kotłów zasilanych biomasą, Powiat Szydłowiecki - 3 komplety instalacji fotowoltaicznych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4.000,00 zł (słownie : cztery tysiące zł 00/100) 13.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. ) 13.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: Nr 74 9115 0002 0080 0800 8961 0027 z dopiskiem : Wadium - Znak sprawy IT.271.2.2018 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 13.4 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 13.5 W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w pkt 12.2 pkt. b – e kopia dokumentu powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz trwale połączona z ofertą natomiast oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium. 13.6 Wykonawca, który nie dokona zabezpieczenia oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z przetargu. 13.7 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) nazwę dającego zlecenie(wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji w PLN, c) przedmiotu gwarancji, nazwę zamówienia wynikającą ze siwz, d) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……… do dnia ……..”, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp 13.8 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania z ofertą , określony w rozdziale 14 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.jastrzab.gmina.waw.pl informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika Nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zwarcia umowy. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, musi zawierać w swej treści wskazanie niniejszego postępowania. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców lub mieć formę aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dołączają ww. pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopie umowy regulującej współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo. Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument z którego wynika ww. pełnomocnictwo: poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umowy spółki cywilnej lub uchwałę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach