Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wielobranżowego na zadaniu pn.: „Przebudowa ul. Kościuszki w Starogardzie Gdańskim Etap II”

Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 306 006 , fax. 585 306 111
  • Data zamieszczenia: 2017-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
    ul. Gdańska 6
    83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 585 306 006, fax. 585 306 111
    REGON: 52524000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wielobranżowego na zadaniu pn.: „Przebudowa ul. Kościuszki w Starogardzie Gdańskim Etap II”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wielobranżowego na zadaniu pn. „Przebudowa ul. Kościuszki Etap II w Starogardzie Gdańskim” Dokumentacja dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zwanej dalej nadzorem polegającej na nadzorze nad realizacją umowy na wykonanie robót wraz z kontrolą rozliczenia finansowego zadania. Zamawiający powierzy Inspektorowi nadzór nad realizacją zadania w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań, dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową w terminie ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych. Podstawowe obszary odpowiedzialności, branże które wchodzą min. w zakres zadania:  Inspektor Kontraktu, przedstawiciel Inspektora –koordynator zadania,  drogowa  energetyczna i elektryczna,  teletechniczna  sanitarna  materiałowa/technologiczna,  rozliczeniowa. Na etapie realizacji zadania Inspektor zapewni minimalny skład personelu tj. min: 1. Nadzór na etapie realizacji robót budowlanych Inspektor branży drogowej min. 1 osoba Inspektor branży elektrycznej: min. 1 osoba Inspektor branży teletechnicznej: min. 1 osoba Inspektor branży sanitarnej: min. 1 osoba Zamawiający przekaże Inspektorowi, na czas pełnienia nadzoru, następujące dokumenty:  Kopię umowy z Wykonawcą na roboty budowlane  Kopię Oferty Wykonawcy robót budowlanych,  Pełną dokumentację techniczną  Inne będące w jego posiadaniu dokumenty składające się na zadanie, Inspektor powoła Zespół Nadzoru Inwestorskiego, składający się z osób (inspektorów nadzoru), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym Inspektora Nadzoru, pełniącego funkcję inspektora nadzoru koordynatora, który bezpośrednio będzie kierował pracą Zespołu Nadzoru Inwestorskiego. Ponadto Inspektor Nadzoru będzie:  Kontrolował i monitorował stan techniczny budynków i budowli będących w strefie oddziaływania robót budowlanych realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych. Doprowadzał do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą robót budowlanych. Brał udział w odpowiedniej procedurze arbitrażowej, w razie wystąpienia takiej konieczności.  Organizował i przewodniczył naradom koordynacyjnym na budowie, jak również organizował i przewodniczył naradom budowy. Inspektor Nadzoru będzie sporządzał protokoły z tych narad i przekazywał je w ciągu 5 dni roboczych od narady Zamawiającemu i Wykonawcy robót budowlanych. Pełnienie nadzoru inwestorskiego winno odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w Umowie na nadzór inwestorski i obowiązującymi przepisami prawa. Personel Inspektora w granicach przyznanych mu uprawnień będzie prowadzić kontrole na etapie realizacji robót w zakresie jakości materiałów i robót oraz postępu poszczególnych etapów zadania, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę robót budowlanych. Inspektor będzie pełnił swoje obowiązki przy ścisłej współpracy z Zamawiającym oraz będzie: 1. Prowadził bieżącą analizę sytuacji związaną z realizacją zadania, monitorował i identyfikował wszelkie problemy, ryzyka i zagrożenia planowanego przebiegu zadania oraz niezwłocznie informował Zamawiającego o okolicznościach mogących skutkować nieprawidłową i nieterminową realizacją zadania. Wykrycie takich problemów czy zagrożeń skutkować będzie podjęciem przez Inspektora działań naprawczych w zakresie jego kompetencji lub sformułowania konkretnych zaleceń (sugestii dla Zamawiającego) odnośnie konieczności podjęcia określonych działań. W szczególności, gdy postęp realizacji elementów zadania nie będzie zgodny z harmonogramem przedłożonym przez Wykonawcę robót budowlanych, do obowiązków Inspektora będzie należało poinformowanie Zamawiającego o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu naprawy zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy na wykonanie zadania. 2. Inspektor będzie czynnie uczestniczył w każdej kontroli zadania objętego w okresie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach