Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pod nazwą: „Rozbudowa szpitala o Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii i Blok Operacyjny oraz pozostałych oddziałów”

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37100 Łańcut, ul. Paderewskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 240 231 , fax. 172 252 302
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5
    37100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 240 231, fax. 172 252 302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pod nazwą: „Rozbudowa szpitala o Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii i Blok Operacyjny oraz pozostałych oddziałów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, polegającymi na wykonaniu wszelkich niezbędnych prac polegających na wykonaniu i odbiorze robót budowlanych, związanych z realizacją zadania: „Rozbudowa budynku nr 1 szpitala Św. Michała Archanioła w Łańcucie o pawilon diagnostyczno – zabiegowy z blokiem operacyjnym”. Projektowany budynek należał będzie do zespołu obiektów szpitalnych „Centrum Medyczne w Łańcucie” sp. z o.o. Budynek ma powstać w sąsiedztwie budynku nr 1 należącego do kompleksu budynków Centrum Medycznego i ma być z nim połączony łącznikiem. Wszelkie roboty budowlane należy wykonać tak, aby w minimalnym stopniu powodowały uciążliwość w bieżącej eksploatacji obiektów. Inwestycja zlokalizowana jest w Łańcucie (37 – 100 Łańcut, ul. Paderewskiego) na działkach nr 3909/4, 3909/6, 3909/9, 3909/10 oraz 3912/5 i 3914/2). Obiekt wchodzi w skład Centrum Medycznego w Łańcucie. Kompleks szpitalny, składający się z szeregu budynków, zlokalizowany jest przy ulicy Paderewskiego, która to ulica zapewnia dojazd do szpitala i terenu inwestycji. Teren nie jest w całości ogrodzony. Główna brama wjazdowa od ulicy Paderewskiego. Teren kompleksu szpitalnego jest w pełni zagospodarowany i uzbrojony. Na zagospodarowanie terenu składają się budynki, drogi wewnętrzne, miejsca postojowe oraz teren zielony. Teren na którym realizowana będzie inwestycja nie jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Kanalizacja deszczowa, kolidująca z planowaną inwestycją zostanie zlikwidowana. Od strony wschodniej zostanie ona przełączona do nowoprojektowanego odcinka kanalizacji deszczowej. Należy wykonać przełożenie sieci teletechnicznej po zachodniej stronie inwestycji. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: 1.Wykonawca będzie pełnić usługę nadzoru inwestorskiego przez cały okres realizacji budowy tj. od dnia podpisania umowy lub od dnia przekazania Wykonawcy robót budowlanych placu budowy, do dnia uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 2.Realizacja budowy planowana jest w terminie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Termin i rodzaj płatności: 1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Zamawiającemu faktury częściowe co trzy miesiące. 2.Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne w sześciu równych ratach. 3.Rozliczenie końcowe nastąpi końcową fakturą VAT po uzyskaniu przez Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 4.Podstawę do wystawienia końcowej faktury VAT będzie stanowić podpisany przez strony protokół odbioru końcowego robót oraz pozwolenie na użytkowanie. 5.Każda zapłata za fakturę VAT nastąpi w terminie do 30 dni licząc od daty doręczenia faktury Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt A ppkt 6. (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy: A.Dokumenty składane wraz z ofertą: 1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY – Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Zaakceptowane istotne postanowienia umowy – Załącznik Nr 5 do oferty. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone – Załącznik Nr 6 do oferty. 4.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom na podstawie art. 36b. Ustawy – Prawo zamówień publicznych – Załącznik Nr 7 do oferty (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w SIWZ). 5.Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a Ustawy Pzp do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – Załącznik Nr 10 do oferty. 6.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia – zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1, ust. 3 pkt 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych do oferty każdy z Wykonawców zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do oferty, w którym Wykonawca wstępnie potwierdzi, że: 1)nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. pkt 12 – 22 Ustawy Pzp, 2)spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 – Ustawy Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. niniejszej specyfikacji zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Złożone oświadczenie ma potwierdzić, spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawcy zmieścili informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. Specyfikacji, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 – 6 Ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 Specyfikacji, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej itp.) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach