Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania realizowanego pn.: Przebudowa i adaptacja istniejącego budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społeczne (Centrum Aktywnej Integracji i Interwencji Kryzysowej, siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, siedziby Urzędu Gminy Kościelisko) wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku.

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 079 100
  • Data zamieszczenia: 2019-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 182 079 100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania realizowanego pn.: Przebudowa i adaptacja istniejącego budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społeczne (Centrum Aktywnej Integracji i Interwencji Kryzysowej, siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, siedziby Urzędu Gminy Kościelisko) wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia – Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Gminy Kościelisko usług z zakresu pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji polegającej na przebudowie i adap-tacji istniejącego budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społeczne (Centrum Aktywnej Integracji i Interwen-cji Kryzysowej, siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, siedziby Urzędu Gminy Kościelisko) wraz z zago-spodarowaniem terenu wokół budynku, w branżach: • specjalność konstrukcyjno-budowlana • specjalność instalacyjna w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych • specjalność instalacyjna w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyj-nych Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, polega na wykonywaniu ob-owiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją następujących robót: 3.1.1. roboty budowlane, w tym: 3.1.1.1. wyburzenia i rozbiórki 3.1.1.2. roboty murarskie 3.1.1.3. budowa szybu windowego warz z montażem dźwigu 3.1.1.4. roboty tynkarskie, malarskie 3.1.1.5. schody wewnętrzne i schody wachlarzowe 3.1.1.6. płyty nad piętrem I, II 3.1.1.7. sufity powieszane 3.1.1.8. posadzki 3.1.1.9. roboty fliziarskie 3.1.1.10. izolacja fundamentów 3.1.1.11. wykonanie wanny załadowczej do kotłowni 3.1.1.12. schody i mury oporowe 3.1.1.13. wykonanie elewacji 3.1.1.14. montaż stolarki 3.1.1.15. wykonanie konstrukcji dachowej wraz z pokryciem blachą 3.1.1.16. schody terenowe 3.1.2. roboty instalacyjne sanitarne wod-kan, CO, instalacja solarna, w tym: 3.1.2.1. demontaż instalacji sanitarnej 3.1.2.2. instalacja kanalizacyjna 3.1.2.3. wewnętrzna instalacja wody 3.1.2.4. wewnętrzna instalacja hydrantowa 3.1.2.5. instalacja grzewcza- centralnego ogrzewania i powietrznego 3.1.2.6. kotłownia- technologia kotłowni, obiegi, rozdział zasilania 3.1.2.7. instalacja solarna z wyłączeniem wykonania konstrukcji stalowej oraz montażu kolektorów słonecznych 3.1.2.8. instalacja wentylacji mechanicznej 3.1.3. roboty instalacyjne - elektryczne, w tym: 3.1.3.1. przebudowa zasilania 3.1.3.2. montaż rozdzielni i linii WZL 3.1.3.3. instalacje elektryczne 3.1.3.4. instalacja gniazd dedykowanych; gniazd wtyczkowych 3.1.3.5. instalacja oświetlenia 3.1.3.6. instalacja odgromowa i uziemienie otokowe 3.1.3.7. instalacji paneli fotowoltaicznych z wyłączeniem wykonania stelaży na dachu i montażu paneli fotowoltaicz-nych 3.1.4. roboty instalacyjne – instalacja niskoprądowa w tym: 3.1.4.1 system zarządzania 3.1.4.2 system ochrony 3.1.4.3 system gaszenia oraz kompleksowa obsługa inwestycji w zakresie formalnym (zgłoszenia rozpoczęcia robót, wymagane powiadomie-nia instytucji uzgadniających projekt wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie) w tym obsługa geodezyjna inwe-stycji. UWAGA! - Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w dokumentacji technicznej; dokumentacji uzupełniającej oraz wyjaśnieniach treści SIWZ z postępowania o nr referencyjnym ZP.271.19.2019 (na podstawie złożo-nych pytań w trakcie prowadzenia pierwszego postępowania) opublikowanych na stronie internetowej Zamawiającego pod linkiem: https://bip.malopolska.pl/ugkoscielisko,a,1639797,iipn-przebudowa-i-adaptacja-istniejacego-budynku-biurowego-z-przeznaczeniem-na-cele-spoleczne-centru.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Ewentualne pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy. - W przypadku podmiotu zagranicznego: dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz doku-menty potwierdzają-ce, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł porozu-mienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - W przypadku Wykonawcy, który powoływał się będzie przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolności podmio-tów trzecich należy złożyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia dokumentów w zakresie braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach