Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacja i adaptacja obszaru poprzemysłowego w Grudziądzu do nowych funkcji turystyczno-rekreacyjnych. ETAP II: rewitalizacja portu i nabrzeża Wisły.

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4510233 , fax. 56 4510233
  • Data zamieszczenia: 2011-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4510233, fax. 56 4510233
    REGON: 87111883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacja i adaptacja obszaru poprzemysłowego w Grudziądzu do nowych funkcji turystyczno-rekreacyjnych. ETAP II: rewitalizacja portu i nabrzeża Wisły.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) hydrotechnicznej, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych 5) drogowej, 6) mostowej. Nadzór inwestorski sprawowany będzie nad następującymi robotami budowlanymi: 1) przygotowanie terenu i przyłączenie obiektów do sieci: przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącze wodne, przyłącze gazowe, przyłącze energetyczne, 2) budowa obiektów kubaturowych (centrum szkoleniowe klubu wioślarskiego, 2 hangary na łodzie, zaplecze sanitarne pola kamperów oraz budynek obsługi): roboty budowlane, 3 ) budowa sieci: sieć kanalizacji sanitarnej, sieć kanalizacji deszczowej, przyłącze kanalizacji deszczowej, 4) budowa placów i parkingów: drogi, parkingi, chodniki, zjazd, odwodnienie terenu, oświetlenie terenu, 5) instalacje w obiektach kubaturowych: instalacja elektryczna, instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wentylacyjna i klimatyzacyjna, instalacja gazowa, 6) instalacje niskoprądowe: instalacja teletechniczna, instalacja sygnalizacji pożarowej, 7) kotłownia, 8) zagospodarowanie terenu: zagospodarowanie zieleni, ukształtowanie terenu, ogrodzenie Szczegółowy zakres inwestycji objętej nadzorem inwestorskim obejmuje wykonanie następujących elementów: - Projektowana przystań jachtowa. Obejmuje system pływających pomostów połączonych z lądem trapami, dostosowujący się do zmiennego poziomu wody w Wiśle, oraz drogę dojazdową do hangarów i pomostów. W sąsiedztwie istniejącego budynku klubu wioślarskiego zaprojektowano pomosty przeznaczone do wodowania łodzi treningowych. - Kort tenisowy. Kort tenisowy z polem gry o wymiarach 10.97x23.77m, wykończony nawierzchnią syntetyczną na podbudowie z asfaltobetonowej. - System ciągów pieszych oraz rowerowych. W części północnej zaprojektowano system ciągów pieszych oraz rowerowych łączących promenadę nad Wisłą i tereny rekreacyjne, stanowiące rezerwę terenu przeznaczoną w przyszłości do urządzenia placów zabaw dla dzieci, oraz miejsca na ewentualne sytuowanie obiektów tymczasowych, nie związanych trwale z gruntem. W części południowej zaprojektowano plac z punktem widokowym w sąsiedztwie istniejącego budynku klubu wioślarskiego oraz kładki pieszo - rowerowej. Plac połączono z projektowaną promenadą nad rzeką, projektowanym amfiteatrem oraz plażą, ścieżką rowerową, z której mogą korzystać piesi, oraz ciągami pieszymi. - Kładka pieszo - rowerowa Zaprojektowano kładkę pieszo - rowerową łączącą brzegi wejścia do basenu portowego, składającą się z części stałej i obrotowej. Przy środkowej podporze zaprojektowano punkt obrotu kładki. Część obrotowa o wymiarach długość przęsła 2x24 m szerokość 5 m zapewnia możliwość awaryjnego przejazdu służb ratowniczych. - Amfiteatr W części południowej inwestycji, w sąsiedztwie plaży oraz ciągów pieszych i rowerowych projektuje się scenę drewnianą na rzucie okręgu, wykonaną w sposób umożliwiający demontaż na czas powodzi. - Ogrodzenie Ze względu na specyfikę funkcjonowania przewiduje się wydzielenie ogrodzeniem terenu klubu wioślarskiego, kortu tenisowego oraz placu dla kamperów wraz z budynkami obsługującymi. W części ogrodzenia przylegającej do placu utwardzonego przeznaczonego na toalety przenośne projektuje się ogrodzenie z przęsłami umożliwiającymi czasowy demontaż. Przy nabrzeżu projektuje się bariery ochronne, zgodnie z projektem hydrotechnicznym. - Zieleń Miejsca wolne od zabudowy, układu komunikacyjnego zaprojektowano jako tereny zielone. Zieleń, w postaci krzewów, została wprowadzona na projektowane skarpy oraz rozdzielenia terenów ścieżek rowerowych i ciągów pieszych. Częściowo istniejące drzewa kolidujące z inwestycją zostaną usunięte, część drzew wymaga działań leczniczych, reszta drzew zostanie zaadoptowana. Przewiduje się nasadzenie nowych drzew w szpalerze wzdłuż granicy inwestycji z ulicą Portową. Drzewa zaadaptowane do projektu, a znajdujące się w projektowanej nawierzchni utwardzonej dróg pieszych i ścieżek rowerowych zostaną otoczone powierzchniami przepuszczalnymi w postaci krat zabezpieczających system korzeniowy. - Uzbrojenie terenu Zewnętrzna instalacja wodociągowa, zewnętrzna kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, zewnętrzna instalacja gazowa, sieci elektryczne, zasilanie obiektów, przyłącza dla jednostek pływających, przyłącza dla kamperów, oświetlenie terenu. - Układ komunikacyjny Projekt zakłada budowę dróg, placu manewrowego, parkingów, chodników i ścieżek rowerowych oraz wykonanie ich podłączenia do zewnętrznego układu komunikacyjnego. - Budynek centrum szkoleniowego klubu wioślarskiego Zestawienie podstawowych parametrów: 1) Kubatura brutto 5611,64 m3 2) Powierzchnia zabudowy 721,53 m2 3) Długość 54,60 m 4) Szerokość 13,64 m 5) Wysokość 10,9 m 6) Ilość kondygnacji- dwie nadziemne 7) Powierzchnia użytkowa 1104,78 m2 - Budynek B hangar północny Zestawienie podstawowych parametrów: 1) Kubatura 1085,70 m3 2) Powierzchnia zabudowy 152,49 m2 3) Długość 22,90 m 4) Szerokość 6,90m 5) Wysokość 9,20 m 6) Powierzchnia użytkowa 243,6 m2. - Budynek C- hangar południowy Zestawienie podstawowych parametrów: 1) Kubatura 1279,34 m3 2) Powierzchnia zabudowy 151,94 m2. 3) Długość 22,9 m 4) Szerokość 6,9 m 5) Wysokość 9,2 m 6) Powierzchnia użytkowa 250,17 m2. - Budynek D - zaplecze sanitarne na polu kamperów Zestawienie podstawowych parametrów: 1) Kubatura 152,16 m3 2) Powierzchnia zabudowy 37,34 m2 3) Długość 7,36 m 4) Szerokość 5,16 m 5) Wysokość 5,1 m 6) Powierzchnia użytkowa 23,74 m2. - Budynek E - obsługa pola kamperów Zestawienie podstawowych parametrów: Kubatura 369,75 m3 2) Powierzchnia zabudowy 74,14 m2 3) Długość 9,16 m 4) Szerokość 8,16 m 5) Wysokość 6,80 m 6) Powierzchnia użytkowa 57,70 m2. Wymienione wyżej budynki wyposażone są w następujące instalacje: 1) wodociągowa 2) przeciwpożarowa instalacja hydrantowa 3) kanalizacja sanitarna 4) kanalizacja deszczowa 5) centralne ogrzewanie 6) wentylacja mechaniczna 7) instalacja gazowa 8) oświetlenie podstawowe 9) oświetlenie ewakuacyjne 10) odgromowa 11) uziemiająca 12) instalacja urządzeń teletechnicznych -Umocnienie brzegu Wisły w części północnej, południowej oraz umocnienie brzegu wzdłuż kanału portowego i portu w części północnej i południowej Umocnienie brzegu wzdłuż brzegu Wisły zaprojektowano jako konstrukcję oczepowo - skarpową. Elementem nośnym jest stalowa ścianka szczelna wykonana z profili AZ 12- 770. Ściankę szczelną zaprojektowano jako kotwioną przy użyciu kotew gruntowych. Jej zwieńczeniem jest oczep żelbetowy. Za oczepem znajduje się skarpa o zmiennym nachyleniu umocniona materacami gabionowymi ułożonymi na geowłókninie. Obudowy brzegu wewnątrz portu zaprojektowano jako obudowę brzegu typu oczepowego. Elementem nośnym jest stalowa ścianka szczelna wykonana z profili AZ19. Ściankę szczelną zaprojektowano jako kotwioną przy użyciu kotew gruntowych rozmieszczonych na dwóch poziomach. Ściankę szczelną zwieńczono oczepem żelbetowym. Wzdłuż obudowy brzegu zaprojektowano jezdnie manewrowe na dwóch poziomach połączonych schodami terenowymi. Wzdłuż obudowy brzegu w porcie zaprojektowano pomosty systemowe z trapami o niskiej burcie. - Umocnienia skarp Umocnienia w postaci 1 lub 2 rzędów z pali wciskanych drewnianych o fi 0,15m pomiędzy palikami ułożono belkę drewnianą 20x20cm, palisada kleszczona śrubami, powyżej umocnienie w postaci 2 warstw narzutu kamiennego na geowłókninie separacyjno-filtracyjnej do narzutów kamiennych W ramach realizacji zamówienia do szczegółowych obowiązków Wykonawcy należy sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623). W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązany jest do: - wyznaczenia jednego spośród inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia budowlane w zakresie w/w specjalności, jako koordynatora ich czynności na budowie. Koordynator zobowiązany jest do kierowania pracą zespołu inspektorów nadzoru w sposób zapewniający właściwą i płynną realizację robót budowlanych, - pobytu na budowach w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, oraz na każde wezwanie Zamawiającego, - prowadzenia nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem, zgodnie z harmonogramem tych robót, - uczestniczenia w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, - podejmowania wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót, - stałego konsultowania i fachowego doradztwa na rzecz Zamawiającego, - pomocy przy rozliczeniach związanych z realizacją robót, opracowywaniem dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, - współpracy z Zamawiającym, projektantami i wykonawcami w zakresie realizowanych robót budowlanych, - udzielania Wykonawcy Robót budowlanych poleceń na wykonanie robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią z jednoczesnym wpisem do dziennika budowy i nadzorem nad ich prawidłowym wykonaniem, - rozstrzygania o konieczności wykonania robót dodatkowych i jeśli takowe wystąpią nadzorowanie prawidłowego ich wykonania, - podejmowania wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Zamawiającego, - sprawowania nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z zasadami działania inspektorów nadzoru, to jest w szczególności: kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, ppoż., ochrony środowiska, - przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbiorów częściowych i odbioru końcowego zgodnie z umową na wykonanie robót oraz udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbiorze końcowym zadania, - sprawdzenia posiadania przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych, - sprawdzenia i dokonywania odbiorów robót: ulegających zakryciu i zanikających, - uczestniczenia w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych, - rozstrzygania wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców, - bieżącego informowania Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji, - sprawdzenia jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanych materiałów, - przygotowania kompletu dokumentów do dokonania zgłoszenia o zakończeniu budowy, - nieodpłatnego uczestnictwa, na wezwanie Zamawiającego, w przeglądach gwarancyjnych wykonanych robót oraz nadzorowania prac związanych z usuwaniem ewentualnych usterek. Częstotliwość pobytu Inspektora Nadzoru na budowie musi być każdorazowo potwierdzana wpisami do książki pobytów i odbywać się nie rzadziej niż: 1) 2 razy w tygodniu - Inspektor koordynator, 2) 2 razy w tygodniu - pozostali inspektorzy (kontrola budowy winna odbywać się przez inspektora branży odpowiedniej do prowadzonego na budowie zakresu robót), 3) 1 raz w tygodniu - narady zespołu nadzorującego w składzie: a) Inspektor koordynator, b) inspektorzy nadzoru w zależności od zakresu prowadzonych robót, c) kierownik budowy, d) kierownicy robót w zależności od prowadzonych robót, e) koordynator Inwestora. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pokoju nr 306. Kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w postaci gwarancji i poręczeń Beneficjent winien być wskazany następująco: gmina-miasto Grudziądz z siedzibą Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1, 86-300 Grudziądz 5.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach