Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa krytej pływalni w Kowalewie Pomorskim na działce nr ewid. 255, obręb 4, położonej przy ul. Jana Pawła II w Kowalewie Pomorskim

Gmina Kowalewo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-410 Kowalewo Pomorskie, Plac Wolności 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6841024 , fax. 056 6841071
  • Data zamieszczenia: 2012-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowalewo Pomorskie
    Plac Wolności 1 1
    87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6841024, fax. 056 6841071
    REGON: 00052890700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa krytej pływalni w Kowalewie Pomorskim na działce nr ewid. 255, obręb 4, położonej przy ul. Jana Pawła II w Kowalewie Pomorskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa krytej pływalni w Kowalewie Pomorskim na działce nr ewid. 255, obręb 4, położonej przy ul. Jana Pawła II w Kowalewie Pomorskim w następującym zakresie: Zestawienie powierzchni obiektu: Powierzchnia zabudowy 1.726,73 m2 Powierzchnia całkowita budynku: 3.268,99m2 Powierzchnia netto: 3.061,75m2 Powierzchnia użytkowa podstawowa: 1.526,4 9m2 Powierzchnia użytkowa podst. piwnicy 00,00m2 Powierzchnia użytkowa podst. parteru 1.526,49m2 Powierzchnia usługowa: 1.522,41m2 Powierzchnia usługowa piwnicy 1.459,66m2 Powierzchnia usługowa parteru 62,85m2 Powierzchnia ruchu: 193,08m2 Powierzchnia ruchu piwnicy 46,10m2 Powierzchnia ruchu parteru 211,05 m2 Zestawienie kubatur Objętość : 13.640,00m3 Program hali basenowej: - basen pływacki 6 torowy: 25x12,5m, gł:1,35-1,8m obciążenie użytk.: 4 os. x 6 torów = 24 osoby - basen dla osób niepływających : 12,5x8, gł:0,8m-1,10m obciążenie użytkowe: 25 osób - brodzik: 6x7m, gł: 0,15-0,50m obciążenie użytkowe: 10 osób - wanna z hydromasażem: śr: 2,83m, gł. 0,94m obciążenie użytkowe: 6 osób Obiekt projektuje się wykonać w technologii tradycyjnej o konstrukcji szkieletowej słupowo-płytowej, wylewanej na mokro ze zbrojonego betonu oraz z wypełnieniami żelbetowymi oraz murowanymi z gazobetonu klasy 600 oraz zaizolowanych termicznie styropianem grubości 16cm, pokrytej tynkiem mineralnym. Ławy fundamentowe i fundamenty - żelbetowe. Projektowany budynek o wymiarach około 42,74x46,80m. będzie się składał z następujących części: hall główny, kryta pływania oraz zaplecze sanitarno-socjalne. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne parteru zaprojektowano jako ścianę dwuwarstwową murowaną z bloczków z gazobetonu marki 600 grubości 24cm. Strop między kondygnacyjny oraz stropodach projektuje się wykonać jako żelbetowy monolityczny o grubościach 15, 20cm. Konstrukcja dachu składa się z sześciu dźwigarów z drewna klejonego o wymiarach 20x116÷221cm i maksymalnej rozpiętości przęsła 19,67m w rozstawie co 6,25m oraz płatwi z drewna klejonego o przekroju 16x32cm w rozstawie co 1,2m. Instalacje wod - kan, c.o., went., gaz, Przedmiotem zamówienia jest budowa zewnętrznych instalacji wod. - kan na terenie działki objętej opracowaniem dla nowoprojektowanego budynku pływalni w Kowalewie Pomorskim. Zakres rzeczowy objęty postępowaniem przetargowym obejmuje wykonanie: Sieci wodociągowej o długości przewodów wodociągowych L=310mb. Przyłącza kanalizacji sanitarnej L= 77mb z włączeniem do istniejącej studni na kanale sanitarnym w ul. Jana Pawła II. Sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości L=209mb Kotłowni gazowej z pompą ciepła. Instalacji c.o. Instalacji ciepła technologicznego. Instalacji ciepła technologicznego dla wody basenowej. Instalacji odzysku ciepła ze ścieków. Instalacji gazu opałowego zasilać będzie w gaz ziemny wysokometanowy grupy E kotłownię gazową Wentylacja mechaniczna Instalacje elektryczne Zasilanie energetyczne nastąpi ze Złącza kablowego zintegrowanego, zlokalizowanego na budynku. Roboty wykonywane będą w następującym zakresie: Instalacja odgromowa Rozdzielnia główna Instalacja połączeń wyrównawczych Instalacje odbiorcze oświetlenia i gniazd wtyczkowych Instalacje oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego Oświetlenie zewnętrzne Ochrona od porażeń prądem elektrycznym Instalacja teletechniczna Instalacja niskoprądowa Zakres opracowania obejmuje wykonanie systemu automatycznej sygnalizacji pożaru. System telewizji dozorowej CCTV. System telewizji dozorowej obejmuje swym zasięgiem zewnętrzne i wewnętrzne strefy obiektu. Zewnątrz - jest to teren przyległy do budynku ze szczególnym uwzględnieniem wejść, na?tomiast wewnątrz - ciągi komunikacyjne oraz basen i brodziki. Nagłośnienie PA System nagłośnienia w Hali Basenu i brodzików o wysokiej impedancji na bazie instalacji o napięciu linii głośnikowych 100V. System sygnalizacji włamania i napadu SSWiN Dokumentacja obejmuje instalację centralki sygnalizacji włamania wraz z osprzętem, instalację różnego rodzaju i typu czujek, wykonanie okablowania urządzeń oraz instalację wszystkich pozostałych urządzeń niezbędnych do poprawnego działania całego systemu. Zakłada się, że ochroną zostaną objęte wszystkie pomieszczenia budynku, w których znajdują się: wejścia zewnętrzne, komunikacje, wszystkie pomieszcze?nia posiadające otwory okienne oraz magazynki techniczne, Instalacja zegarowa. Elektroniczny system obsługi klienta ESOK Technologia basenu Opracowanie obejmuje technologie uzdatniania wody basenowej dla Krytej Pływalni w Kowalewie Pomorskim przy ul. Jana Pawła II. Część basenowa składa sie z basenu pływackiego, basenu dla niepływających z atrakcjami, brodzika dla dzieci oraz wanny z masażami. Basen dla niepływających wyposażono w oświetlenie podwodne oraz w atrakcje wodne i powietrzne, brodzik dla dzieci w atrakcje wodne, wanna wyposażona jest w masaże wodne i powietrzne, a w basenie pływackim zaprojektowano oświetlenie. Technologie uzdatniania wody basenowej zaprojektowano na filtrach ciśnieniowych ze złożem piaskowym. Niecki basenowe zaprojektowano jako betonowe, wannę zaprojektowano jako prefabrykat tworzywowy. Wyposażenie obiektu-Zgodnie z opracowanymi wykazami stanowiącymi załączniki do Projektu budowlanego. 2. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Wykonawcę robót, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu oraz odbioru końcowego, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z przyjętym harmonogramem robót, odbiorów i płatności, 5) uzgadnianie dokonania koniecznych zmian z autorami projektu w ramach nadzoru autorskiego, 6) weryfikacja obmiarów robót, kosztorysów powykonawczych, zamiennych i ewentualnych dodatkowych pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz zatwierdzanie protokołów odbioru robót, protokołów robót zamiennych czy protokołów konieczności w uzgodnieniu z Zamawiającym, 7) koordynacja czynności ustanowionych na budowie inspektorów nadzoru inwestorskiego w różnych branżach (koordynatorem wszystkich branż będzie inspektor nadzoru inwestorskiego z branży konstrukcyjno - budowlanej), 8) zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na terenie budowy w godzinach pracy Wykonawcy robót, 9) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, 10) informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót, 11) sporządzanie okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji i przedstawienie ich Zamawiającemu w terminie wzajemnie uzgodnionym, 12) obsługa okresu gwarancyjnego inwestycji ( 4 lata ). 13) uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót, 14) potwierdzenie wpisem w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru, 15) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisami do dziennika budowy, dotyczącymi: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, 16) egzekwowanie od wykonawcy robót przedstawiania, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów, dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, 17) żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 18) żądanie od kierownika budowy wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonani i odbioru robót budowlanych, decyzją o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych, przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 19) przeprowadzenie analizy i oceny dotyczącej proponowanych przez Wykonawcę robót sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń, 20) uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego systematycznych naradach koordynacyjnych oraz w naradach wynikających z bieżących potrzeb, 21) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania, 22) dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych, wynikających z realizacji inwestycji, 23) weryfikacja i odbiór od Wykonawcy RBM całej dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, wszelkich dokumentów i oświadczeń właściwych do eksploatacji obiektu, kompletowanie ich, a po zakończeniu inwestycji protokolarne przekazanie użytkownikowi, 24) dokonanie zatwierdzenia zmian dokumentacji powykonawczej oraz podpisanie oświadczenia kierownika budowy o zakończeniu robót, 25) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, 26) uczestniczenie w odbiorze usuniętych usterek, wad ujawnionych w trakcie odbioru końcowego i przeglądach gwarancyjnych, 27) prowadzenie nadzoru inwestorskiego, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych, bez żądania dodatkowego wynagrodzenia, 28) bezwzględne żądanie od Wykonawcy robót dołączenia do protokołu odbioru robót budowlanych, stanowiącego załącznik do faktury deklaracji zgodności, certyfikatów na zastosowane materiały, dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych występujących w tych protokołach. 3. Liczba wizyt inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie lub udział w komisjach i spotkaniach w ramach pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego powinna zapewnić prawidłowy nadzór i nie powodować zastojów na budowie oraz odbywać się będzie na wezwanie kierownika budowy lub zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 000,00 PLN ( słownie: sześć tysięcy złotych ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowalewopomorskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach